Dat zijn geen dedicated servers. De console versies van games ondersteunen dat niet. Als console games het ondersteunen dan is het vaak geregeld door de developer en de uitgever. Dat gebeurt dan allemaal achter de schermen, net zoals bij GoW3.quote:
Heb me er nog niet geheel in verdiept wellicht vanavond eens doenquote:Op maandag 23 mei 2011 16:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat zijn geen dedicated servers. De console versies van games ondersteunen dat niet. Als console games het ondersteunen dan is het vaak geregeld door de developer en de uitgever. Dat gebeurt dan allemaal achter de schermen, net zoals bij GoW3.
Op z'n best gebruiken ze system link, of doen ze een private match op een apparte xbox om te hosten.
Wat faal je hier toch hard met je opmerking. Je hebt gewoon kut internet en loopt te klagen over de servers van BOquote:Op maandag 23 mei 2011 15:42 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee, de COD servers zijn gewoon fucked up...
Dit probleem heb ik bij battlefield nooit gehad..
Ik dacht dit laatste. Kwam volgens mij voorbij in een video van woodysgamertag.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat zijn geen dedicated servers. De console versies van games ondersteunen dat niet. Als console games het ondersteunen dan is het vaak geregeld door de developer en de uitgever. Dat gebeurt dan allemaal achter de schermen, net zoals bij GoW3.
Op z'n best gebruiken ze system link, of doen ze een private match op een apparte xbox om te hosten.
Op gamedunzo invite een bot je die altijd de goede instellingen heeft. Dus bijvoorbeeld MLG instellingen en dan 7.5sec defuse time. En hij heeft dus een veel betere verbinding. Omdat het een commerciële server is en geen thuis netwerkje heeft dus ook niemand 'Host Pro', want niemand host -> allemaal dezelfde verbinding. En kom je bijna uit op een dedicated server.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Spelers hebben inderdaad alle voordelen van een dedicated server, maar technisch gezien is het dat niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:26 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Op gamedunzo invite een bot je die altijd de goede instellingen heeft. Dus bijvoorbeeld MLG instellingen en dan 7.5sec defuse time. En hij heeft dus een veel betere verbinding. Omdat het een commerciële server is en geen thuis netwerkje heeft dus ook niemand 'Host Pro', want niemand host -> allemaal dezelfde verbinding. En kom je bijna uit op een dedicated server.
Correct me if i'm wrong
loop je nou te trollen of ben je werkelijk een mongool?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:50 schreef Xblister het volgende:
[..]
Wat faal je hier toch hard met je opmerking. Je hebt gewoon kut internet en loopt te klagen over de servers van BO![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:56 schreef BzP het volgende:
[..]
loop je nou te trollen of ben je werkelijk een mongool?
denk wss omdat mensen dan te snel ranken, dus eerder prestige 15 raken en dan min of meer COD gaan laten liggen..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Double xp weer voorbij?
Snap niet waarom ze Nuketown 24/7 niet permanent maken, volgens mij is dat best populair..
zal ook nog veel zijn, ik kreeg dit weekend per pot nuketown 20k tot 60k xp..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Maar bij gewone xp valt dat toch wel mee?
Weet ik niet, heb vanochtend tot kwart voor 11 nog kunnen spelen. Maar geloof dat hij er tot en met vanochtend zou zijn. Ach, over anderhalve week komt de mappack uit en dan zal er wel weer een nieuw double XP weekend zijn toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:10 schreef BzP het volgende:
[..]
zal ook nog veel zijn, ik kreeg dit weekend per pot nuketown 20k tot 60k xp..
HQ en Demo >100 kills is absurd punten vangen..
Daar de helft van is nog veel..
Ik weet geen betere reden om niet 24/7 Nuktown te hebben..
Issie trouwens echt weg nu?
Ja geet lekker snel opeens, na een maand in het grootste afkickprocess van de wereld te hebben gezeten...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb vanochtend tot kwart voor 11 nog kunnen spelen. Maar geloof dat hij er tot en met vanochtend zou zijn. Ach, over anderhalve week komt de mappack uit en dan zal er wel weer een nieuw double XP weekend zijn toch?
Inderdaad, xp-mania in nuketown.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:10 schreef BzP het volgende:
[..]
zal ook nog veel zijn, ik kreeg dit weekend per pot nuketown 20k tot 60k xp..
HQ en Demo >100 kills is absurd punten vangen..
Daar de helft van is nog veel..
Oja, ik niet wachten!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb vanochtend tot kwart voor 11 nog kunnen spelen. Maar geloof dat hij er tot en met vanochtend zou zijn. Ach, over anderhalve week komt de mappack uit en dan zal er wel weer een nieuw double XP weekend zijn toch?
Sowieso, Hotelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:09 schreef BzP het volgende:
Heb ze al gespeeld, toffe maps...
Hotel wordt een fucking bruut Demolition/Domination map..
Hij lijkt op Highrise, maar dan met een wat groter binnen gedeelte en meer hoogteverschillen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:11 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Sowieso, Hotel![]()
En is het een kleine map?
Summit qua grootte...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:11 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Sowieso, Hotel![]()
En is het een kleine map?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hij lijkt op Highrise, maar dan met een wat groter binnen gedeelte en meer hoogteverschillen.
Oja, die ken ik wel, fijne map was datquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Summit qua grootte...
Alleen veel betere indeling voor snipers..
Beetje vergelijkbaar met Highrise (MW2)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |