Dat had je van te voren ook kunnen weten na WaW... Mensen moeten niet doen alsof het iets nieuws is.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:51 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat neemt nog niet weg dat Treyarch waardeloze servers heeft
heb waw nooit gespeeld, mw2 was mn 1e codquote:Op maandag 23 mei 2011 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat had je van te voren ook kunnen weten na WaW... Mensen moeten niet doen alsof het iets nieuws is.
Inderdaar, zodra ik alleen speel is er niks aan de hand. vaak zelf de host en totaal geen last van lag..quote:Op maandag 23 mei 2011 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt wel meer aan een rete sneller verbinding hoor. Ik speel 9 van de 10 potjes met host en download alles wat ik maar wil binnen een paar minuten
Dat is het grootste nadeel aan CoD...quote:Op maandag 23 mei 2011 14:58 schreef Xblister het volgende:
[..]
Inderdaar, zodra ik alleen speel is er niks aan de hand. vaak zelf de host en totaal geen last van lag..
Het is dus wel gelijk als ik alleen speel, omdat ik dan met allemaal mensen met goede verbinding speel. zodra ik met meerdere mensen speel, word de verbinding vaak kut omdat hun poep internet hebben..quote:Op maandag 23 mei 2011 15:00 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat is het grootste nadeel aan CoD...
Het moet een gelijk speelveld zijn en dat is het helaas vaak niet
Het scheelt vooral veel met hoeveel dingen je op een netwerk zit. In het gemiddelde studentenhuis waar je met 4 laptops met internet bent verbonden kun je amper host pakkenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:08 schreef KoningStoma het volgende:
Het maakt voor cod niet zoveel uit of je nou 10, 20 of 100 mb down hebt. De upload is belangrijker. Ik las ergens dat het spel iets van 25 kB/s aan bandbreedte gebruikt. Veel meer is het vaak niet bij games.
Dat klopt. Hoe meer andere apparaten de bandbreedte op het netwerk in beslag nemen, hoe minder je voor je spel overhoudt.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het scheelt vooral veel met hoeveel dingen je op een netwerk zit. In het gemiddelde studentenhuis waar je met 4 laptops met internet bent verbonden kun je amper host pakken
Daarom download en game ik ook nooit tegelijk. Voor de rest staat er bij mij thuis 1 laptop aan die verbonden is met internetquote:Op maandag 23 mei 2011 15:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat klopt. Hoe meer andere apparaten de bandbreedte op het netwerk in beslag nemen, hoe minder je voor je spel overhoudt.
Nee, de COD servers zijn gewoon fucked up...quote:Op maandag 23 mei 2011 15:04 schreef Xblister het volgende:
[..]
Het is dus wel gelijk als ik alleen speel, omdat ik dan met allemaal mensen met goede verbinding speel. zodra ik met meerdere mensen speel, word de verbinding vaak kut omdat hun poep internet hebben..
Conclusie : Als je klaagt over verbinding is het 9 v/d 10 keer je eigen schuld, moet je maar niet zo cheap zijn.
Ook omdat Battlefield dedicated servers heeft en COD niet dus dit valt niet te vergelijken.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:42 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee, de COD servers zijn gewoon fucked up...
Dit probleem heb ik bij battlefield nooit gehad..
precies... En daar doet BF het er duidelijk beter in dan COD.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook omdat Battlefield dedicated servers heeft en COD niet dus dit valt niet te vergelijken.
Je kan toch geen dedicated servers vergelijken met de servers van COD dat zijn 2 heel verschillende dingen. Verder zou het mij niet boeien om 15 euro per jaar te betalen voor dedicated servers voor MW3 dat zou een gigantische stap vooruit zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:54 schreef BzP het volgende:
[..]
precies... En daar doet BF het er duidelijk beter in dan COD.
Daar is iedereen gelijk en heb je geen voordeel als je meer betaald voor internet...
Die servers kan CoD nog wat van leren...
Jammer dat bf zo'n poepspel is
op wat voor gebied Zijn die servers dan niet te vergelijken?
Het zijn 2 verschillende manieren waarop je een MP kan draaien dat dedicated servers veel beter zijn lijkt me duidelijkquote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef BzP het volgende:
is mijn vraag niet duidelijk genoeg vriend?
Rephrase:
Op welk gebied is een p2p server niet te vergelijken met een dedicated server?
Weet je wel waar je over praat?
Of kan stoma mij helpen?
Hij heef volgens mij wel verstand van deZe zaken...
kwou een beetje in depth explanationquote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende manieren waarop je een MP kan draaien dat dedicated servers veel beter zijn lijkt me duidelijk
Hoe die shit precies werkt weet ik niet. Het is net zoals het vergelijken van een Ferrari met een Volvo natuurlijk is de Ferrari beterquote:Op maandag 23 mei 2011 16:04 schreef BzP het volgende:
[..]
kwou een beetje in depth explanation
but its all good
Wou net al met een auto metafoor beginnen hoe jij met "niet te vergelijken" kwam...quote:Op maandag 23 mei 2011 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe die shit precies werkt weet ik niet. Het is net zoals het vergelijken van een Ferrari met een Volvo natuurlijk is de Ferrari beter
Zo kun je alles kapot relativeren natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 16:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Wou net al met een auto metafoor beginnen hoe jij met "niet te vergelijken" kwam...
Jari: "Een nissan kun je niet met een honda vergelijken"
Bal: Het zijn toch auto's?
dingen op fora duidelijk maken gaat toch net ietsie kutter dan mondeling...quote:Op maandag 23 mei 2011 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo kun je alles kapot relativeren natuurlijk
Preciesquote:Op maandag 23 mei 2011 16:11 schreef BzP het volgende:
[..]
dingen op fora duidelijk maken gaat toch net ietsie kutter dan mondeling...
Maar om een lang verhaal kort te maken, COD moet dedicated servers gaan toepassen.
Dat is voor de pc versie.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.gamedunzo.com/
Deze site heeft wel dedicated servers voor BLOPS alleen heb ik het zelf nog niet geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |