Oke en op dat moment join ik een domination game op firerange waar de score 59 om 194 is dat is dus wel een dashboard waardquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik leave nooit speel hem altijd door alleen game ik bijna nooit meer alleen dat scheelt wel
Als je je streak wil werken dan is dat begrijpelijk ja..quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke en op dat moment join ik een domination game op firerange waar de score 59 om 194 is dat is dus wel een dashboard waard
Daar hebben wij zelden tot nooit last van meestal beginnen wij zelf gewoon een lobby zodat een van ons host heeftquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Als je je streak wil werken dan is dat begrijpelijk ja..
Maar wij hebben als party ook vaak dat er 1 persoon niet in de game komt waardoor we allemaal weer moeten aborten...
Wij zijn zo ongeduldig dat als wij 30 seconden moeten wachten tot er wat binnen stroomt dat we dan weer lobbyen om dan bij een andere room binnen te vallen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar hebben wij zelden tot nooit last van meestal beginnen wij zelf gewoon een lobby zodat een van ons host heeft
Niet zo veel ownen mr Nguyenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:11 schreef Rijstkoker het volgende:
Elk potje als je lekker bezig bent kapt de host.
Daarom moet je er ook voor zorgen dat je host altijd in jou party zitquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:11 schreef Rijstkoker het volgende:
kun je niet altijd garanderenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook voor zorgen dat je host altijd in jou party zit
ja, maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je een game zoekt en je zit alleen met jou party in de lobby hebben jullie altijd host
quote:
Nah, vind t ook irri als anderen dat doenquote:
Ik vind het irritant om met een kut verbinding te spelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:37 schreef BzP het volgende:
[..]
Nah, vind t ook irri als anderen dat doen
wie nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het irritant om met een kut verbinding te spelen
QFTquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:11 schreef Rijstkoker het volgende:
Misschien tijd voor een nieuwe uitdaging, 200?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die 100 winstreak ga ik makkelijk halen zit nu al op de 90
Zou ik makkelijk halen als ik alleen nog maar met 2/3 vrienden zou spelen maar daar heb ik ook geen zin inquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een nieuwe uitdaging, 200?
Ach... Als je t toch makkelijk kan halenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou ik makkelijk halen als ik alleen nog maar met 2/3 vrienden zou spelen maar daar heb ik ook geen zin in
In summit vanuit ( domination A) is het echt easy (met warlord pro heb je er 2)quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Probeer nu telkens een Tomahawk 'Across The Map' in S&D telkens....
Blijft niet lukken
True, maar bij S&D irriteer je de mensen er meer mee haha.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:56 schreef BzP het volgende:
[..]
In summit vanuit ( domination A) is het echt easy (met warlord pro heb je er 2)
Ja maar als ik nu zin heb om te gamen en er is niemand online wacht ik tot er meer mensen zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Ach... Als je t toch makkelijk kan halen
Ik bedoelde dat je het ook bij SnD kan doen, ik doelde op de beginspawn.. En dat kon ik het makkelijkste uitleggen met het Domination voorbeeldquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:57 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
True, maar bij S&D irriteer je de mensen er meer mee haha.
Heb idd Warlord Pro
Als ik nu zin heb om te gamen, dan game ik nu.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar als ik nu zin heb om te gamen en er is niemand online wacht ik tot er meer mensen zijn
Ik wou gewoon een win streak van boven de 100 halen daarna boeit het me ook weer niet zoveel. Ook al game ik alleen dan hou ik nog een W/L van boven de 2.20quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je het ook bij SnD kan doen, ik doelde op de beginspawn.. En dat kon ik het makkelijkste uitleggen met het Domination voorbeeld
[..]
Als ik nu zin heb om te gamen, dan game ik nu.
netjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wou gewoon een win streak van boven de 100 halen daarna boeit het me ook weer niet zoveel. Ook al game ik alleen dan hou ik nog een W/L van boven de 2.20
gunskill?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:00 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Haha, wel even een heerlijk gevoel als je even een Triple Kill in Search & Destroy haalt.
is toch gunskill?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:13 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Niet echt haha, met een simpele MP5k.
Post het filmpje wel even
Nope, gewoon 3x kills achter elkaar met 1 magazijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Niet 2 napalm kills en een knife kill wat een triple feed maakt
dat heet gunskill, daar is de MP5K goed inquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:20 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Nope, gewoon 3x kills achter elkaar met 1 magazijn
Silenced ook nog!quote:
Excuses mijn nobele mede speler!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:40 schreef BzP het volgende:
gebruik je sarcasme, dan herkennen ze het niet..
Gebruik je geen sarcasme dan nemen ze het aan voor sarcasme
twas idd een compliment!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:42 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Excuses mijn nobele mede speler!
apology acceptedquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:47 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Verkeerd gezien, aanvaard u mijn excuus? (A)
als je een nieuwe topic gaat maken, begin dan maar met iets goeds te verzinnen!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:52 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Ha, net even 6-0 nuketown S&D.
Toch weer even lekker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |