Iedere FPS is makkelijk te spelen nu moet je niet doen of het rocket science isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jaa, maar dat is makkelijk om te zeggen bij een makkelijk spel zoals call of derp.
Ligt er nogmaals aan in welke setting je het speeltquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:09 schreef KoningStoma het volgende:
Maar vergeleken met de meeste shooters is cod wel erg makkelijk.
Herp derp wiskunde. Iedereen begint met k/d=1 en voor elke kill gaat er iemand dood. Het gemiddelde k/d ligt zelfs onder 1, want suicides (deaths waar niemand een kill voor krijgt)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat is waar maar als COD zo makkelijk is als jij beweerd snap ik niet dat er zoveel mensen een KD onder de 1.5 hebben
Eindelijk een comment vandaag die normaal is, klopt, en geen grootheidwaanzin bevat..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Herp derp wiskunde. Iedereen begint met k/d=1 en voor elke kill gaat er iemand dood. Het gemiddelde k/d ligt zelfs onder 1, want suicides (deaths waar niemand een kill voor krijgt)
Bots hebben geen stem geloof ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Maar als cod zo makkelijk is voor iedereen, spelen we dan tegen bots?
Wat probeer je hiermee te suggereren? Hmmm?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Eindelijk een comment vandaag die normaal is, klopt, en geen grootheidwaanzin bevat..
Ik sta over het algemeen in de top 3 met Team Deathmatch. Daarbij komt dat mijn K/D ratio 2.3 was. Bij de nieuwe maps is dit gedaald naar 1.8.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:31 schreef BzP het volgende:
COD is zeker noobfriendly maar om er met je hoofd bovenuit te steken moet je wel bepaalde inzichten hebben...
Bij skilled shooters is iemand goed als hij goede aim heeft in combinatie met goede tactics..
Bij COD zit je al op 75 % met goede tactics.. De aim assist helpt je wel bij je gebreken op gebied van aiming...
(Sorry dat ik crysis 2 er nou weer bij haal)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:31 schreef BzP het volgende:
COD is zeker noobfriendly maar om er met je hoofd bovenuit te steken moet je wel bepaalde inzichten hebben...
Bij skilled shooters is iemand goed als hij goede aim heeft in combinatie met goede tactics..
Bij COD zit je al op 75 % met goede tactics.. De aim assist helpt je wel bij je gebreken op gebied van aiming...
dat is het ook...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
(Sorry dat ik crysis 2 er nou weer bij haal)
Crysis 2 heeft veel minder aim assist. Resultaat: mensen zeiken dat ze honderd kogels in iedereen moeten schieten. In tegenstelling tot cod, waarbij het gewoon slecht in elkaar zit en je kogels vaak niets doen, ligt hij bij crysis vaak aan de speler.
/care wat ze gebruiken, ik own ze tochquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mensen van boven de 2de prestige die ghost + silencer gebruiken moeten ze ook maar een permban geven. Wat een trieste spelers zijn dat. Beter nog, laat ze alleen maar tegen elkaar spelen, het is hetzelfde soort mens wat aangeeft nooit vuurwerk te kopen omdat het zo sneu is, maar wel vooraan staat als het wordt afgestoken.
Vind ghost niet erg maar wel dat de mensen die met hun campvuur (haha woordgrap..) in een hoekje zitten. Jammer genoeg stimuleerd ghost dit juist..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mensen van boven de 2de prestige die ghost + silencer gebruiken moeten ze ook maar een permban geven. Wat een trieste spelers zijn dat. Beter nog, laat ze alleen maar tegen elkaar spelen, het is hetzelfde soort mens wat aangeeft nooit vuurwerk te kopen omdat het zo sneu is, maar wel vooraan staat als het wordt afgestoken.
Mensen die bitchen op campers met ghostquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:05 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Vind ghost niet erg maar wel dat de mensen die met hun campvuur (haha woordgrap..) in een hoekje zitten. Jammer genoeg stimuleerd ghost dit juist..
Waarheid.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan niet dat zijn Bozz, Michhas, Pierre en ik al.
Vannacht om 3 uur nog Nuketown Demo gedaan, Flakjacket pro en tact mask pro.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Net even in Nuke Town Demolition heerlijk met Ghost pro wezen campen, doggies gehaald
Jajaa, je moet het maar kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |