Kan niet dat zijn Bozz, Michhas, Pierre en ik al.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
S&D met Hamkaas, Rijstkoker, magischmannetje (:
Dreamteam?!
Op de xdoos ja (:quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan niet dat zijn Bozz, Michhas, Pierre en ik al.
Ik hou niet zo van S&D, vond Domination en HQ een stuk beter gaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan niet dat zijn Bozz, Michhas, Pierre en ik al.
Nee man wij zijn een dreamteam in iedere gamemodequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van S&D, vond Domination en HQ een stuk beter gaan
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee man wij zijn een dreamteam in iedere gamemode
Met knikkeren en Dammen misschien...quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee man wij zijn een dreamteam in iedere gamemode
Ook aanwezig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Weet iemand of er ook 24/7 Nuketown komt?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bij mij ook..
Dit weekend double XP op PS3. Weet iemand of er ook 24/7 Nuketown komt?
Jaa, maar dat is makkelijk om te zeggen bij een makkelijk spel zoals call of derp.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik woop iedereen op de PS3 hun ass nog wel terwijl die controller vergroeide lepra is
Met 'Dora The Explorer' 'Woop' ik je ass op je eigen xBox ja!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik woop iedereen op de PS3 hun ass nog wel terwijl die controller vergroeide lepra is
Ik wijt het ook altijd aan lagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef BzP het volgende:
gisteren ging het maar bagger online..
Teveel lag bullshit
Iedere FPS is makkelijk te spelen nu moet je niet doen of het rocket science isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jaa, maar dat is makkelijk om te zeggen bij een makkelijk spel zoals call of derp.
Ligt er nogmaals aan in welke setting je het speeltquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:09 schreef KoningStoma het volgende:
Maar vergeleken met de meeste shooters is cod wel erg makkelijk.
Herp derp wiskunde. Iedereen begint met k/d=1 en voor elke kill gaat er iemand dood. Het gemiddelde k/d ligt zelfs onder 1, want suicides (deaths waar niemand een kill voor krijgt)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat is waar maar als COD zo makkelijk is als jij beweerd snap ik niet dat er zoveel mensen een KD onder de 1.5 hebben
Eindelijk een comment vandaag die normaal is, klopt, en geen grootheidwaanzin bevat..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Herp derp wiskunde. Iedereen begint met k/d=1 en voor elke kill gaat er iemand dood. Het gemiddelde k/d ligt zelfs onder 1, want suicides (deaths waar niemand een kill voor krijgt)
Bots hebben geen stem geloof ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Maar als cod zo makkelijk is voor iedereen, spelen we dan tegen bots?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |