straatskills heb je of niet, dat valt niet te leren, die skills kun je alleen perfectioneren, maar dat had ik al voormekaar voordat ik kon lopen.quote:
Aha, voordat je kon lopen was je dus al een klein diefje. Nou, stoere jongen hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
straatskills heb je of niet, dat valt niet te leren, die skills kun je alleen perfectioneren, maar dat had ik al voormekaar voordat ik kon lopen.
ga niet haten jonge, het systeem maakt mij zo, ik leef alleen zo om te overleven.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:48 schreef ElectraPlectra het volgende:
[..]
Aha, voordat je kon lopen was je dus al een klein diefje. Nou, stoere jongen hoor.
Je kunt ook gewoon gaan werken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:49 schreef Pakspul het volgende:
[..]
ga niet haten jonge, het systeem maakt mij zo, ik leef alleen zo om te overleven.
Fuck de systeemzz jeweetquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:49 schreef Pakspul het volgende:
[..]
ga niet haten jonge, het systeem maakt mij zo, ik leef alleen zo om te overleven.
Ik heb wel een aantal straatskills, maar het lukt me juist niet om ze te perfectioneren..Tips?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
straatskills heb je of niet, dat valt niet te leren, die skills kun je alleen perfectioneren, maar dat had ik al voormekaar voordat ik kon lopen.
Hierom: Help! Heel veel geld verloren!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:50 schreef essentieel het volgende:
waarom worden er steeds van dit soort mongolentopics geopend.
ohquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:55 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Hierom: Help! Heel veel geld verloren!
werk levert geen doekoe op jonge, eerst jaren als een slaaf op school zitten om daarna een 5-8 baan te krijgen. Ik hossel wel gewoon doekoequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:49 schreef ElectraPlectra het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon gaan werken.
flikker jij eens op, onsmakelijk kampwijf.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:03 schreef Pixie. het volgende:
Als je een echte baas bent scoor je gewoon een uitkering
dat hoef je niet eens te hosselen en krijg je gewoon doekoe terwijl je slaapt G
quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:06 schreef essentieel het volgende:
[..]
flikker jij eens op, onsmakelijk kampwijf.
Zo danquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:06 schreef essentieel het volgende:
[..]
[..]
whaha TS is lelijk en moet drugs hebben om heroinehoertjes te "scoren"quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:41 schreef Pakspul het volgende:
Deze jongen kon het geld goed gebruiken om wat drugs te scoren, zodat ik zeker wist dat de chicka's vanavond op deze jongen zaten
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |