Ik kan mn auto in 4 verschillende hoogtes zettenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef Jahr00n het volgende:
als ik met 90 over de drempel ga is me bumper er wel af denk ik
gewoon verlaagde bumpers heb ik
Je bent heftruckchauffeur?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:14 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik kan mn auto in 4 verschillende hoogtes zetten
Mijn trekhaak, jou voorkant, wat doe je?!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef LompeHork het volgende:
Wat een mietje, ik had toch op z'n minst meer gas gegeven en je van achter geramd. Maarja, dat krijg je met Golf rijdertjes.
Terechte klacht.
Oh kut kut, sorry. Ik zal de volgende keer beter opletten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:15 schreef Prowl het volgende:
[..]
Mijn trekhaak, jou voorkant, wat doe je?!
Fixed.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:18 schreef monkyyy het volgende:
Volkswagen golfjes.![]()
![]()
En allemaal stoer met hun matties op het parkeerplaats van de albertheijn staan om 7 uur s''avonds met de radio keihard, petjes achterste voren/schuin, radio keihard.
Als ze gaan rijden wordt het erger, vooral lekker in het midden van je auto gaan zitten, net boven het stuur/dashboard uit en lekker met je armen zwaaien en seinen als er iemand niet aan de kant gaat, want als Golf rijdertje ben je natuurlijk wel de man.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:18 schreef monkyyy het volgende:
Volkswagen golfjes.![]()
![]()
En allemaal stoer op het parkeerplaats van de Albert heijn staan om 7 uur s''avonds met de radio keihard, petjes achterste voren.
Ligt eraan wáár je die snelheden rijdt. Je mág er maar 60, maar er rijdt verder niemand. Ik doe het ook wel eens op binnendoorweggetjes. Er rijdt geen kip, je snijdt 20min file af, wie vermoord je daar behalve jezelf en dat petjesjong?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
100 rijden terwijl je maar 60 km/u magTS is in feite even erg als een seriemoordenaar
Die fietser die je niet zag, ook niet in je post.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:23 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ligt eraan wáár je die snelheden rijdt. Je mág er maar 60, maar er rijdt verder niemand. Ik doe het ook wel eens op binnendoorweggetjes. Er rijdt geen kip, je snijdt 20min file af, wie vermoord je daar behalve jezelf en dat petjesjong?
Die was er niet. Rij eens met me mee, dan kijken we nog eens goed wie er nog meer rijden behalve ik en het petjesjongquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die fietser die je niet zag, ook niet in je post.
Of vet stoer voor de mcdonalds met een mcchicken en vriendin met gebleekte haar + gouden naamkettingquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:18 schreef monkyyy het volgende:
Volkswagen golfjes.![]()
![]()
En allemaal stoer op het parkeerplaats van de Albert heijn staan om 7 uur s''avonds met de radio keihard, petjes achterste voren.
én gouden ringen van 1m diameter in d'r orenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of vet stoer voor de mcdonalds met een mcchicken en vriendin met gebleekte haar + gouden naamketting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |