Herkenbaar. Grote kans dat ik die versie nog gehoord heb.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:05 schreef Lutte het volgende:
Thuis!! Ben echt zo moe, hoofdpijn, het hele pakket.Engels luistertoets was dan ook geen succes, ik heb alles maar dan ook alles gegokt.
Echt niet te verstaan, cassetebandjes uit 1990 die op CD over zijn gezet in een prehistorische CD-speler.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Grote kans dat ik die versie nog gehoord heb.En dan heb je altijd gasten die standaard een 9 halen en je klachten teniet doen. Die zitten echt op een andere frequentie ofzo.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Frequente dolfijn dan wel frequentie spieken geloof ik.. Het ging over de emancipatie van de vrouw en wereldreizen, maar dan dus twintig jaar geleden.. Ja daahaag, in 2011 is dat even actueel als het uitsterven van de dino's.
quote:
Yep, boerenomelet met allemaal goenten erinquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:05 schreef Lutte het volgende:
Thuis!! Ben echt zo moe, hoofdpijn, het hele pakket.Engels luistertoets was dan ook geen succes, ik heb alles maar dan ook alles gegokt.
Echt niet te verstaan, cassetebandjes uit 1990 die op CD over zijn gezet in een prehistorische CD-speler.
Nu weer verder met Latijn, moet vijf teksten uit mijn hoofd leren, iets van 150 versregels dus.. Ken al drie teksten, dus negentig regels.
nah, die muziekbusiness levert ook niet zoveel meer op dan als ze zo'n crappy bijbaantje nodig heeftquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:52 schreef iBenny het volgende:
Glennis is zaterdag hier in de Media Markt![]()
die van mij zit nu ook los. ik wilde gaan spieken hoe die van mij zatquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:56 schreef Kally het volgende:
Godver mijn shift knop lift eraf en hoe deze vast zit echt geen idee
voorzichtig op zijn plek leggen en drukken tot je klik hoort, als er niets gebroken is zou hij zo weer op zijn plek moeten klikkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:56 schreef Kally het volgende:
Oh oh dat is kut, laatst heb ik flink lopen kuttenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:56 schreef Kally het volgende:
Er zit een ijzertje en onder de knop palletjes maar ikke niet begrijp nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
die van mij zit nu ook los. ik wilde gaan spieken hoe die van mij zat
Ja nee dat werkt niet door dat ijzertje, ik kijk morgen welquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voorzichtig op zijn plek leggen en drukken tot je klik hoort, als er niets gebroken is zou hij zo weer op zijn plek moeten klikken
soms moet je iets harder drukken, maar niet met je volledige kracht in ieder geval
die klikvingers op de knop grijpen om het beugeltje onder de toets, gewoon drukkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zit een ijzertje en onder de knop palletjes maar ikke niet begrijp niet
Ik probeer het, maar dat ijzertje zit dus ook losquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die klikvingers op de knop grijpen om het beugeltje onder de toets, gewoon drukken
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
die van mij zit nu ook los. ik wilde gaan spieken hoe die van mij zat
Nee mijn ijzertje is een draadjequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.fonerbooks.com/laptop15.htm
heb je hier iets aan?
Yep dat kloptquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
ja, das het andere type, het beugeltje moet in twee plastic klikvingers op het toetsenbord, en dan kan je voorzichtige de twee pootjes van dat beugeltje in je toets klikken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |