abonnement Unibet Coolblue
pi_98857058
Hoi kids! Zomervakantie in aantocht en verveel je je? Maak je geen zorgen, Tron heeft altijd domme vragen op voorraad :Y

Ik zit eens te kijken naar Alex Fondsbeleggen, en ik kan eigenlijk nergens terugvinden hoe lang het duurt voordat een order verwerkt is. Iemand hier daar toevallig ervaring mee?
(tot voor kort liet Tron het werk doen, misschien was dat beter :@ )
Even a broken clock is right twice a day.
pi_98858393
Stil hier :+
pi_98865804
Vind net trouwens het antwoord op mijn eerdere vraag. Alle orders ingediend voor 11:55 worden de volgende dag om 10:00 overgezet.
Zag net dat ze om 11:55 het koersverschil al afgetrokken wat het verschil was tussen order en verwerking.
Even a broken clock is right twice a day.
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:35:04 #154
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_98875450
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:56 schreef Maharbal het volgende:
Stil hier :+
Sssssst,... :O
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_98876369
Druk druk druk
En een k**** internet storing
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:01:58 #156
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_98876499
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:58 schreef JumpingJacky het volgende:
Druk druk druk
Herkenbaar. :)
quote:
En een k**** internet storing
Geen last van. :)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_98883191
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:01 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Herkenbaar. :)

[..]

Geen last van. :)
Tel je zegeningen :)
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:16:32 #158
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_98884469
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:50 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Tel je zegeningen :)
Ik zal mijn rekenmachine er even bij pakken. :)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_98886495
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:16 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Ik zal mijn rekenmachine er even bij pakken. :)
Om 1 + 1 uit te rekenen?
pi_98895512
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef Light het volgende:

[..]

Om 1 + 1 uit te rekenen?
Hoewel 2 zegeningen leuk zijn zo ik toch opteren voor wat meer :P
Even a broken clock is right twice a day.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:51:55 #161
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_98919752
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef Light het volgende:

[..]

Om 1 + 1 uit te rekenen?
Controle is altijd goed.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_98926134
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:51 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Controle is altijd goed.
Da's waar :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:45:37 #163
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_99058862
Hmmm, er wordt snel gehandeld.

quote:

Nieuw forfait 2,7% voor BTW-correctie auto

4 juli 2011 - U kunt voor de bepaling van de BTW-correctie voor het privégebruik van een auto van de zaak een vast forfait van 2,7% van de catalogusprijs gebruiken. De koppeling tussen de BTW-correctie en de bijtelling in de loon- en inkomstenbelasting is verdwenen. Staatssecretaris Weekers van Financiën heeft dit recent bekend gemaakt in een besluit dat per 1 juli 2011 in werking is gegaan.

In het bericht ‘BTW-correctie privégebruik moet nul zijn’ kon u lezen dat de rechtbank in Haarlem vond dat de regeling van de BTW-correctie voor privégebruik van een auto van de zaak in strijd was met het gelijkheidsbeginsel. Volgens deze regels mocht u de volledige BTW aftrekken en moest u een correctie maken voor het privégebruik in de laatste BTW-aangifte van het jaar. Voor deze BTW-correctie sloot de wet aan bij de bijtelling in de loon- en inkomstenbelasting. De hoogte van deze bijtelling is afhankelijk van de zuinigheid van de auto. Deze zuinigheid bepaalde hierdoor ook deels de hoogte van de BTW-correctie voor privégebruik. Volgens de rechtbank was dit onderscheid niet terecht en kon de ondernemer aansluiten bij het lagere bijtellingspercentage in de loonbelasting en was een lagere BTW-correctie van toepassing. Dit zou grote financiële gevolgen kunnen hebben, omdat dan mogelijk aangesloten kan worden bij een correctie van 0% voor de elektrische auto. Een BTW-correctie is dan helemaal niet meer mogelijk.

Per 1 juli een vast forfait
De wetgever had dan ook al aangekondigd om in te grijpen en zo de gevolgen van deze uitspraak te beperken. In een recent besluit heeft de staatssecretaris aangegeven dat u per 1 juli 2011 gebruik kunt maken van een vast forfait van 2,7% van de catalogusprijs (inclusief BTW en BPM) van de auto als BTW-correctie voor het privégebruik. De bijtelling in de loon- en inkomstenbelasting speelt hierbij geen enkele rol meer. Het is echter ook mogelijk om aan te sluiten bij het werkelijke gebruik van de auto van de zaak. In uw administratie moet u dan wel goed bijhouden welke kilometers u privé en zakelijk maakt.

Het is nu alleen nog even de vraag hoe de fiscus zal omgaan met de BTW-correctie over de periode 1 januari 2011 tot en met 30 juni 2011. Dit hangt mede af van de uitkomst van het hoger beroep dat de Belastingdienst heeft ingesteld tegen de uitspraak van de rechtbank in Haarlem.
Uit de FiscaalRendement e-mail van vanmorgen.

Ik kan alleen nergens ontdekken of een eigen bijdrage nu wel of niet meer verrekend mag worden. Gok van niet, omdat de koppelingmet de IB/bijtelling wordt losgelaten. Toch zou ik het graag zeker willen weten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:03:35 #164
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_99071603
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef sanger het volgende:
Hmmm, er wordt snel gehandeld.

[..]

Uit de FiscaalRendement e-mail van vanmorgen.

Ik kan alleen nergens ontdekken of een eigen bijdrage nu wel of niet meer verrekend mag worden. Gok van niet, omdat de koppelingmet de IB/bijtelling wordt losgelaten. Toch zou ik het graag zeker willen weten.
Voor de IB wel (nog steeds). Voor de BTW-correctie niet. Daar is alleen de cataloguswaarde van belang.
(Wel leuk trouwens dat ondernemers met een 25% auto er met de correctie op vooruit gaan terwijl ondernemers met een 14% auto meer gaan betalen. :) )
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_99075511
He he, eindelijk weer fatsoenlijk online...
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 20:16:25 #166
45833 crew  Fogel
pi_99080090
Minder werk te doen?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:34:12 #167
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_99080866
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:25 schreef JumpingJacky het volgende:
He he, eindelijk weer fatsoenlijk online...
Het helpt wel, he, als je je facturen betaalt. :P
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_99083669
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:25 schreef JumpingJacky het volgende:
He he, eindelijk weer fatsoenlijk online...
Was je eerst onfatsoenlijk online?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:45:06 #169
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_99085297
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Voor de IB wel (nog steeds). Voor de BTW-correctie niet. Daar is alleen de cataloguswaarde van belang.
Maar zou je de eigen bijdrage niet als een betaling van BTW aan werkgever kunnen aanmerken?

quote:
(Wel leuk trouwens dat ondernemers met een 25% auto er met de correctie op vooruit gaan terwijl ondernemers met een 14% auto meer gaan betalen. :) )
Hoezo leuk?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:49:40 #170
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_99085584
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar zou je de eigen bijdrage niet als een betaling van BTW aan werkgever kunnen aanmerken?
Hoezo? Een particulier kan toch niks met de BTW? Dan kan een werkgever ook niks met de bijdrage.
Los daarvan: zoals het in de tekst staat, gaat het alleen om de cataloguswaarde. Of de kilometerregistratie voor een correctie op basis van het werkelijke prive gebruik. Verder niet.
quote:
[..]

Hoezo leuk?
Willen ze milieuvriendelijk auto's stimuleren, gaat het duurder worden voor de werkgever.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_99099820
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:19 schreef Light het volgende:

[..]

Was je eerst onfatsoenlijk online?
Ja, dat was tobben via een mobieltje. Leuk dat het kan, maar het haalt het niet als vervanging van een PC.
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:34 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Het helpt wel, he, als je je facturen betaalt. :P
Die opmerking had ik wel verwacht van jou :*

Ik heb in ieder geval weer een hoop bijgeleerd over 'klapperlijnen', 'signal-to-noise', DHCP, ISRA en al dat soort geneuzel. Ook bij "'s lands beste provider" kan je dus gewoon 9 dagen offline zijn, uren in de wacht staan, afspraken hebben die niet nagekomen worden, afspraken niet hebben die wel worden nagekomen, etc. Blegh.. :r
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  woensdag 6 juli 2011 @ 08:21:44 #172
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_99099980
Ook lekker verhaal :P Kan morgen misschien niet eens op vakantie :o

Heb bij de merkdealer een trekhaak laten monteren en een week later voor het eerst getest. Deed het remlicht het niet.

Terug naar de dealer, deze het gefixed (waren een zekering vergeten er tussen te zetten) en ik weer getest; nog steeds niet.

Gisteren weer terug geweest. Vonden ze een draadbreuk en hebben dat gefixed. Gisteravond getest met de caravan, na 1 keer remmen was het over. Niets meer.

Hopen dat ze het vandaag weten te vinden..... Anders moet ik de camping maar bellen dat we iets later komen (en we hebben maar twee weken -O- ......)

Ohja, heb de caravan getest met 5 auto's (van de buren en van vrienden). Dat werkt allemaal als een tierelier. Heb met de auto meerdere caravans getest en geen van allen doet het :P

Wat denk je dat ze bij de dealer zeggen? Juist, dat het aan de caravan moet liggen....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_99100171
Als je alleen het remlicht mist, zou ik zeggen: gewoon op vakantie gaan. Ze merken het vanzelf wel als je remt :P
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:56:02 #174
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_99101548
Dat dacht ik eerst ook. Meerendeel rij je ook gewoon. Maar het is zo lullig als er een vrachtwagen op je caravan klapt....

Daarnaast is het natuurlijk wel belachelijk dat ze bij de merkdealer niet normaal een trekhaak kunnen aansluiten :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 10:05:08 #175
45833 crew  Fogel
pi_99101804
Als de dealer vol blijft houden dat het probleem in de caravan ligt stel je voor dat je de caravan mag testen op 3 van zijn autos, en indien de caravan wel werkt bij alle, dat je dan een auto gelijkwaardig aan de jouwe mee mag nemen op vakantie terwijl ze het probleem oplossen. Kijken of de dealer dan nog zo bij zijn standpunt blijft dat het de caravan is :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')