Geen file of trein? Ik weet het het is niet veel maar toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Noem dan eens een voordeel ? behalve dan dat je niet werkt ? maar stiekem toch ?
De joods fundamentalistische geldschieters van Geert zijn toch zeker ook wel tegen homo's?!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, de vrijheid van meningsuiting geldt enkel als je het eens bent met Geert.
Ohja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daarom past het betalen van een spoorlijn in Israël ook prima in het teruggeven van Nederland aan de Nederlanders, ope oge!
Dit snap ik op zich wel. Je moet wel voor stemvee (oh sorry, dag Emile!) zorgen he.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook het in 20 jaar ontslaan van alle leraren in het onderwijs past prima in de plannen NL dom te houden!
Whehehehehe... Ik bennie 14 jaar J.quote:
Gelukkig niet T. Anders zou fantaseren over je jesters bijzonder zorgelijk zijn.quote:
Best pedo danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gelukkig niet T. Anders zou fantaseren over je jesters bijzonder zorgelijk zijn.
Vertel es dan!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neh, als er als jesters en alles aanzitten heet het anders volgens mij.
Pfft. Ik heb er toch zelf 1.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:22 schreef Tally het volgende:
Ik houd jullie allemaal uit de buurt van mijn dochter
is die zo hypermodern?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:56 schreef mijsje het volgende:
mooie nieuwe aardlekschakelaar zeg!!!
iemand interesse in de oude?
graag, ik graaf me een ongeluk in de tuin als we een nieuwe plek voor het kleine huisje zoeken...quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mooi dat de moderne tijden ook doorbreken in Noord Noord-Holland.
Wie weet krijgen jullie binnenkort ook riolering!
woei !quote:
precies!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eerm, de ene is gemonteerd in de stoppenkast en de andere wordt omhooggehouden door de persoon die de foto neemt?
een handdoek? waarom?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:20 schreef boem-dikkie het volgende:
De hamvraag van deze hele kwestie is natuurlijk wat dat rode ding achter dat niet ingebouwde 'stoppen-ding' is.
Dat is denk ik J's kommunistenvlag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:20 schreef boem-dikkie het volgende:
De hamvraag van deze hele kwestie is natuurlijk wat dat rode ding achter dat niet ingebouwde 'stoppen-ding' is.
J's kommunistenvlag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:24 schreef mijsje het volgende:
[..]
precies!
[..]
een handdoek? waarom?
[..]doe is een gok?
Stimmtquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is denk ik J's kommunistenvlag.
Het is Towel Day.quote:
Wat is een gok?quote:doe is een gok?
Tegelijk met de handdoek ?quote:
Nee het is toweldag ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh is het geen vlag maar een handdoek?
Ik dacht dat 2011 'Towelyear' was.quote:
Nice! Ik moet nog steeds zo'n kekke armband voor mijn iPhone want vasthouden is kut en in mijn broekzak onveilig.quote:
Ah, ik had ook vier weken niet gerend en ben student (all-in leven?). Die 6,5km ging bést oke voor mijn doen. Sterkte dan maar!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef Jarno het volgende:
Mja. Maak er maar sterkte van? Ruim 4 weken pauze en een all-in vakantie doen je geen goed denk ik??
Altijd als ik dat moet doen ga ik uiteindelijk niet.quote:
In zo'n armband ding. Heb geen last van GPS onnauwkeurigheid eigenlijk, niet dat het me opvalt iig. Gebruik je ook Runkeeper? Met een iPhone 4?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Houd je dat ding gewoon in je hand? Want mijn GPS slaat altijd behoorlijk op hol tijdens het lopen waardoor over de hele route gezien ik soms wel 1-1.5km minder heb gerend omdat hij bochten en dergelijke afsnijdt.
Ah, ja het zou er aan kunnen liggen dat ik hem in mijn vest heb. Ik ga ook zo'n armband ding halen morgen denk ik. Runkeeper, iPhone 3Gs.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
In zo'n armband ding. Heb geen last van GPS onnauwkeurigheid eigenlijk, niet dat het me opvalt iig. Gebruik je ook Runkeeper? Met een iPhone 4?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |