Leukquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij heb ik deze baan wel in de pocket, nu even afwachten of ze me bij die van gister ook willen hebben. Zou mooi zijn
Nice!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij heb ik deze baan wel in de pocket, nu even afwachten of ze me bij die van gister ook willen hebben. Zou mooi zijn
Joepie!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
Amsterdam IJburg! Ik zit precies op het stuk waar ze niet meer verder bouwen dus ik heb uitzicht over het strand en over IJmeerquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:41 schreef Mss het volgende:
Mooi huis trouwens Sjaan, waar is het ergens?
Oeh, naaaaaisquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Amsterdam IJburg! Ik zit precies op het stuk waar ze niet meer verder bouwen dus ik heb uitzicht over het strand en over IJmeerBEN ER ZO BLIJ MEE
Beterschap!quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:03 schreef milka82 het volgende:
P-A,pm mag altijd he....
Sq,bijna gefeli met je baan dan!
Sharaan,echt helemaal te gek,wauw,ben benieuwd naar de binnenkant.
Oja,ik wil die Muppetlakjes,nu!
PMen mag altijdquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Beterschap!
Ga even bedenken hoe ik het kort uit kan leggen en dan pm'en
Dat zei mijn instructrice ook wel eens tegen mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hebben we al pics van Sjaans huis gezien?
SQ dan heb je straks nog keus! Dan zit je in Rome helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe zulke domme dingen achter het stuur. M'n instructeur zegt dat ik rij als een fietser.
Ga me maar eens aan de theorie wagen denk ik, voel ik weer dat ik wel degelijk intelligent ben en geen dom mokkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |