Leukquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij heb ik deze baan wel in de pocket, nu even afwachten of ze me bij die van gister ook willen hebben. Zou mooi zijn
Nice!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij heb ik deze baan wel in de pocket, nu even afwachten of ze me bij die van gister ook willen hebben. Zou mooi zijn
Joepie!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
Amsterdam IJburg! Ik zit precies op het stuk waar ze niet meer verder bouwen dus ik heb uitzicht over het strand en over IJmeerquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:41 schreef Mss het volgende:
Mooi huis trouwens Sjaan, waar is het ergens?
Oeh, naaaaaisquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Amsterdam IJburg! Ik zit precies op het stuk waar ze niet meer verder bouwen dus ik heb uitzicht over het strand en over IJmeerBEN ER ZO BLIJ MEE
Beterschap!quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:03 schreef milka82 het volgende:
P-A,pm mag altijd he....
Sq,bijna gefeli met je baan dan!
Sharaan,echt helemaal te gek,wauw,ben benieuwd naar de binnenkant.
Oja,ik wil die Muppetlakjes,nu!
PMen mag altijdquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Beterschap!
Ga even bedenken hoe ik het kort uit kan leggen en dan pm'en
Dat zei mijn instructrice ook wel eens tegen mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hebben we al pics van Sjaans huis gezien?
SQ dan heb je straks nog keus! Dan zit je in Rome helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe zulke domme dingen achter het stuur. M'n instructeur zegt dat ik rij als een fietser.
Ga me maar eens aan de theorie wagen denk ik, voel ik weer dat ik wel degelijk intelligent ben en geen dom mokkel
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hebben we al pics van Sjaans huis gezien?
SQ dan heb je straks nog keus! Dan zit je in Rome helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe zulke domme dingen achter het stuur. M'n instructeur zegt dat ik rij als een fietser.
Ga me maar eens aan de theorie wagen denk ik, voel ik weer dat ik wel degelijk intelligent ben en geen dom mokkel
Ik wil pics van binnen!quote:
Zijn met telefoon gemaakt dus je ziet nog niet zo heel veelquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zijn met telefoon gemaakt dus je ziet nog niet zo heel veelover een week is de keuring, dan neem ik normaal toestel mee en dan zal ik duidelijkere fotos maken
Ik snap er geen moer van mijn katten hebben net gegeten maar opeens doen ze een slabbetje om en pakken bestekquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef PriemGirl het volgende:
Huisje !!HWP !! *pakt alvast wat hamsterspullen in als hwp-cadeau*
Die beesten hebben gewoon issues johquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap er geen moer van mijn katten hebben net gegeten maar opeens doen ze een slabbetje om en pakken bestek
*pakt alvast een dichte hamsterkooi in*quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap er geen moer van mijn katten hebben net gegeten maar opeens doen ze een slabbetje om en pakken bestek
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja je kent ze tochquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die beesten hebben gewoon issues joh
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*pakt alvast een dichte hamsterkooi in*
Zoya Savitaquote:
Nee daarom RPP genomen die lijken toch op elkaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
loller! Veel matte zoya's! Had jij zoya faye nog niet?
Ik heb niet opgelet, sorry... waar ging je ook alweer heen babe?? Een eiland toch? Of zeg ik nu iets heel raars?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal maar es een to do lijstje gaan maken voor het te laat iswe vliegen al over 44 uur
Dat is heel fijn, dat het zo relaxed is gegaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:06 schreef Mss het volgende:
Zo, ontslag ingediend vanavond. Ze waren heel relaxed en ik hoef niet uit te werken. Zaterdag is mijn laatste werkdag. Echt een heel raar idee...
Nu Zoya's falen
Rome geloof ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb niet opgelet, sorry... waar ging je ook alweer heen babe?? Een eiland toch? Of zeg ik nu iets heel raars?
Ja echt he. Ik ben wel blij dat het binnenkort klaar is daar. Heb zo'n winkel na 6 jaar wel gezien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is heel fijn, dat het zo relaxed is gegaan
Ja, dat snap ik!! Fijn dat je nu een BAAN hebt!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik ben wel blij dat het binnenkort klaar is daar. Heb zo'n winkel na 6 jaar wel gezien.
Typisch geval van: Ohja!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |