Leukquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij heb ik deze baan wel in de pocket, nu even afwachten of ze me bij die van gister ook willen hebben. Zou mooi zijn
Nice!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij heb ik deze baan wel in de pocket, nu even afwachten of ze me bij die van gister ook willen hebben. Zou mooi zijn
Joepie!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
Amsterdam IJburg! Ik zit precies op het stuk waar ze niet meer verder bouwen dus ik heb uitzicht over het strand en over IJmeerquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:41 schreef Mss het volgende:
Mooi huis trouwens Sjaan, waar is het ergens?
Oeh, naaaaaisquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Amsterdam IJburg! Ik zit precies op het stuk waar ze niet meer verder bouwen dus ik heb uitzicht over het strand en over IJmeerBEN ER ZO BLIJ MEE
Beterschap!quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:03 schreef milka82 het volgende:
P-A,pm mag altijd he....
Sq,bijna gefeli met je baan dan!
Sharaan,echt helemaal te gek,wauw,ben benieuwd naar de binnenkant.
Oja,ik wil die Muppetlakjes,nu!
PMen mag altijdquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Beterschap!
Ga even bedenken hoe ik het kort uit kan leggen en dan pm'en
Dat zei mijn instructrice ook wel eens tegen mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hebben we al pics van Sjaans huis gezien?
SQ dan heb je straks nog keus! Dan zit je in Rome helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe zulke domme dingen achter het stuur. M'n instructeur zegt dat ik rij als een fietser.
Ga me maar eens aan de theorie wagen denk ik, voel ik weer dat ik wel degelijk intelligent ben en geen dom mokkel
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hebben we al pics van Sjaans huis gezien?
SQ dan heb je straks nog keus! Dan zit je in Rome helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe zulke domme dingen achter het stuur. M'n instructeur zegt dat ik rij als een fietser.
Ga me maar eens aan de theorie wagen denk ik, voel ik weer dat ik wel degelijk intelligent ben en geen dom mokkel
Ik wil pics van binnen!quote:
Zijn met telefoon gemaakt dus je ziet nog niet zo heel veelquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zijn met telefoon gemaakt dus je ziet nog niet zo heel veelover een week is de keuring, dan neem ik normaal toestel mee en dan zal ik duidelijkere fotos maken
Ik snap er geen moer van mijn katten hebben net gegeten maar opeens doen ze een slabbetje om en pakken bestekquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef PriemGirl het volgende:
Huisje !!HWP !! *pakt alvast wat hamsterspullen in als hwp-cadeau*
Die beesten hebben gewoon issues johquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap er geen moer van mijn katten hebben net gegeten maar opeens doen ze een slabbetje om en pakken bestek
*pakt alvast een dichte hamsterkooi in*quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap er geen moer van mijn katten hebben net gegeten maar opeens doen ze een slabbetje om en pakken bestek
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja je kent ze tochquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die beesten hebben gewoon issues joh
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*pakt alvast een dichte hamsterkooi in*
Zoya Savitaquote:
Nee daarom RPP genomen die lijken toch op elkaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
loller! Veel matte zoya's! Had jij zoya faye nog niet?
Ik heb niet opgelet, sorry... waar ging je ook alweer heen babe?? Een eiland toch? Of zeg ik nu iets heel raars?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal maar es een to do lijstje gaan maken voor het te laat iswe vliegen al over 44 uur
Dat is heel fijn, dat het zo relaxed is gegaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:06 schreef Mss het volgende:
Zo, ontslag ingediend vanavond. Ze waren heel relaxed en ik hoef niet uit te werken. Zaterdag is mijn laatste werkdag. Echt een heel raar idee...
Nu Zoya's falen
Rome geloof ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb niet opgelet, sorry... waar ging je ook alweer heen babe?? Een eiland toch? Of zeg ik nu iets heel raars?
Ja echt he. Ik ben wel blij dat het binnenkort klaar is daar. Heb zo'n winkel na 6 jaar wel gezien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is heel fijn, dat het zo relaxed is gegaan
Ja, dat snap ik!! Fijn dat je nu een BAAN hebt!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik ben wel blij dat het binnenkort klaar is daar. Heb zo'n winkel na 6 jaar wel gezien.
Typisch geval van: Ohja!!!quote:
Rome is zoooo gaaf!! Ben er nu al twee keer geweestquote:
Londen is ook zo ontzettend tofquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Rome is zoooo gaaf!! Ben er nu al twee keer geweest
Gaeen weekendje weg geven, en twijfel nog tussen Londen en Rome
Ja, Londen is ook zo tofquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Londen is ook zo ontzettend tof![]()
Ik wil ook nog een keer naar RomeMaar ga dit jaar ook nog naar Berlijn
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik straks ontzettend moet kotsen, awesome
Voor shoppen moet je daar niet echt zijn nee, maar ze hebben wel veel mooie dingen om te zienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
rome is ook zo duur
maarrr shoppen doe ik thuis wel denk ik dan, ik zie zelden een winkel van binnen op vakantie
Feit/Fabel !quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Mogguh allemaal! Vandaag lekker vrij, heb net zo zalig uitgeslapen![]()
Rome en Londen lijken mij beiden wel leuk, maar in Londen is alles erg duur. beetje afhankelijk van de financiën waar ik voor zou kiezen op dat moment, want ik wil natuurlijk wel een beetje shopgeld hebben als je ergens heengaat
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Feit/Fabel !![]()
Wij gingen elke dag uiteten voor ongeveer 10 pond, en we zijn elke avond op stap geweest én ik heb de Primark helemaal leeggeshopt (die is daar LEUK) en voor 5 dagen was ik in totaal 250 euro kwijtHet is een beetje wat je er zelf van maakt in Londen
SQ I haz a jealousHeerlijk op verkansie met je lief!
Puckzzz jammer dat je weer naar huis gaat! Maar de hondjes weer zien is wel heel leuk natuurlijk![]()
Domme discussie met de buurvrouw net
Ik: Goh is dat vuilnis op de gang van jou?
Zij: Ja sorry
Ik: En is het je opgevallen dat er honderden fruitvliegjes omheen vliegen?
Zij: Ja en in mn kamer en in de keuken
IK: Ja en in míjn kamer en in míjn keuken.. En heb je ook een idee waarom dat is?
Zij: nee
Ik: Omdat je vuilniszak vol fruit en bloemen zit en open staat!
Zij: Euhh
Ik doe demonstratief een andere vuilniszak eromheen zodat ie wél dicht kan en snauw: Zie de oplossing is heel simpel, net als jij!
En nu is ze boos
En de beestjes zijn ook een minuut nadat ik die zak er omheen deed vertrokken
quote:
Bwhehehehe!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Tact als ik boos ben is niet echt mijn ding zeg maar, al is hier natuurlijk wel meer aan voor af gegaan
Puckzie!! Welcome home!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:33 schreef Puckzzz het volgende:
Sjalom! Nog een uurtje wachten en dan gaan we weer naar huismaar het is goed geweest. Heerlijke vakantie gehad en nu vlug terug naar onze hondjes
Valt weer tegenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe!!
En je ziet er altid zo schattig uit
Tell tell! Whatskebeurt en wat ga je nu doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een baan
Maar nu de andere nog even afwachten...
Ik ben aangenomen bij Recruitment, maar ze willen me wel al per 1 juni hebben... (dat gesprek van gisteren). Maar da's een uitzendbaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Tell tell! Whatskebeurt en wat ga je nu doen?
Dat!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Tell tell! Whatskebeurt en wat ga je nu doen?
Die van woensdag heeft dus voorkeur als ik dit zo lees? Zei ze ook wanneer ze het je kan laten weten? Misschien wel voor Romequote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen bij Recruitment, maar ze willen me wel al per 1 juni hebben... (dat gesprek van gisteren). Maar da's een uitzendbaan.
Die van woensdag hadden vanmorgen nog een laatste sollicitant, maar dat is wel een HBO-ingeschaalde vaste baan. Ik heb net de recruitster even gebeld en de situatie uitgelegd en dat ik toch graag snel nieuws heb
ze ging de managert ff bellen nuquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die van woensdag heeft dus voorkeur als ik dit zo lees? Zei ze ook wanneer ze het je kan laten weten? Misschien wel voor Rome
Ik ga zo hard voor je duimenquote:
Ik zag het al jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
en natuurlijkvoor lindy maar die had ik ook al op facebook gedaan :p
Da's inderdaad vlotquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gefeli SQ met je baan en Lindy met je klus![]()
![]()
Bundlemonster is erg snel maandag besteld nu al binnen
Oh ja, die wou ik ook nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
net even walgelijk gefaald bij manglaze
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Feit/Fabel !![]()
Wij gingen elke dag uiteten voor ongeveer 10 pond, en we zijn elke avond op stap geweest én ik heb de Primark helemaal leeggeshopt (die is daar LEUK) en voor 5 dagen was ik in totaal 250 euro kwijtHet is een beetje wat je er zelf van maakt in Londen
SQ I haz a jealousHeerlijk op verkansie met je lief!
Puckzzz jammer dat je weer naar huis gaat! Maar de hondjes weer zien is wel heel leuk natuurlijk![]()
Domme discussie met de buurvrouw net
Ik: Goh is dat vuilnis op de gang van jou?
Zij: Ja sorry
Ik: En is het je opgevallen dat er honderden fruitvliegjes omheen vliegen?
Zij: Ja en in mn kamer en in de keuken
IK: Ja en in míjn kamer en in míjn keuken.. En heb je ook een idee waarom dat is?
Zij: nee
Ik: Omdat je vuilniszak vol fruit en bloemen zit en open staat!
Zij: Euhh
Ik doe demonstratief een andere vuilniszak eromheen zodat ie wél dicht kan en snauw: Zie de oplossing is heel simpel, net als jij!
En nu is ze boos
En de beestjes zijn ook een minuut nadat ik die zak er omheen deed vertrokken
Sommige antwoorden zijn zo simpelquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
krijg net een sms van een vriendin, dat bij haar broertje van 25 kanker is geconstateerd![]()
Damn, wat een klotenieuws.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
krijg net een sms van een vriendin, dat bij haar broertje van 25 kanker is geconstateerd![]()
Damnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Kan allemaal in 1 uurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef Debsterr het volgende:
Allemaal happiesik ben een beetje druk, moet nu ff snel scheren want morgen dagje Thermea 2000, wil nog opnieuw lakken en heb al 2 dagen geen Google reader/Facebook/Fok/mail open gehad
.
He.... gatverdamme....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, das niet zo goed nieuwsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Poeh... Heftig...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
HF morgen !!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef Debsterr het volgende:
Allemaal happiesik ben een beetje druk, moet nu ff snel scheren want morgen dagje Thermea 2000, wil nog opnieuw lakken en heb al 2 dagen geen Google reader/Facebook/Fok/mail open gehad
.
Hoe was het weerzien met de woeffies?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:48 schreef Puckzzz het volgende:
Hi Ladies
We zijn weer thuis en wat een lekker weer hier!!
Nu nog voor elkaar zien te krijgen dat inet op mijn foon weer terug aan gaat
Ja.... Dat had ik ook wel verwacht jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.ntr.nl/nieuws/790037/Ingelast+Sinterklaasjournaal
Ik ook maar ik vind het jammerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja.... Dat had ik ook wel verwacht ja
goed bezig!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:20 schreef Lindytje het volgende:
Visagie-opdracht was tof!! Ben meteen weer geboekt voor 2 juli, ze waren tevreden
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:20 schreef Lindytje het volgende:
Visagie-opdracht was tof!! Ben meteen weer geboekt voor 2 juli, ze waren tevreden
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:20 schreef Lindytje het volgende:
Op 40 uur zonder slaap is het redelijk noodzaak geloof ik.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:01 schreef milka82 het volgende:
Ohhhhh,ik wil ook veertien uur slaap! Net de vakantiefilm Kreta van drie jaar terug bekeken.... ik wil op vakantie!
Tante werd vijftig, dus daar kwam ik niet onderuit.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:18 schreef Sharana_LV het volgende:
helse kater
ijs waarom was jij gister trouwens niet aan het feesten in alkmaar? of was je er wel?
Loooong story! Heb 2 weken voor mn afstuderen een nieuwe scriptiebegeleider gekregen, nadat mn andere ineens niet meer op school werkte. Deze begeleider heeft mn hele scriptie afgekeurd, en zat nu een vet half uur lang iemand anders te begeleiden. IN MIJN TIJD! Heb ik eindelijk een begeleider die wel iets voor me doet, neemt ze een halfuur tijd voor me, kom ik daarvoor naar deze grafstad reizen en dan brengt ze mijn halfuur door met iemand anders. Aaaahhh!quote:
Ik kan me voorstellen dat je daar kwaad over bent, zeker als je last-minute ineens een hele nieuwe scriptie kunt gaan schrijven. Ik zou ook echt niet pikken dat ze jouw tijd voor iemand anders gebruikt. Gewoon eisen dat ze je helpt!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Loooong story! Heb 2 weken voor mn afstuderen een nieuwe scriptiebegeleider gekregen, nadat mn andere ineens niet meer op school werkte. Deze begeleider heeft mn hele scriptie afgekeurd, en zat nu een vet half uur lang iemand anders te begeleiden. IN MIJN TIJD! Heb ik eindelijk een begeleider die wel iets voor me doet, neemt ze een halfuur tijd voor me, kom ik daarvoor naar deze grafstad reizen en dan brengt ze mijn halfuur door met iemand anders. Aaaahhh!
Zo
Vaag, bij mij werkt 'ie al de hele dag zonder problemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:00 schreef Mss het volgende:
Bij mij ligt hij er al de hele dag uit vanwege onderhoud
Ik heb de hele dag ook al geen problemenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaag, bij mij werkt 'ie al de hele dag zonder problemen.
U R BANNED!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef Mss het volgende:
Hier krijg ik al de hele dag de melding: Vanwege een probleem op de site is je account momenteel niet beschikbaar. We verwachten dit probleem snel op te kunnen lossen. Probeer het opnieuw over enkele minuten.
Ik kan wel gewoon een nieuwe aanmaken. Het is heel specifiek mijn account die niet bereikbaar is.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:01 schreef Mss het volgende:
Goedemorgen dames! Wat is het hier rustig de laatste dagen weken!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor hoelang al?quote:
quote:
da week nog niequote:
ik vond die china glaze crackles verschrikkelijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:52 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Voor hoelang al?
Ik had gister trouwens bijna CG Crackles gefaald. Ik twijfel nog steeds, want ik vraag me af hoe vaak ik het ga gebruiken...
netjes priemmekequote:Op woensdag 25 mei 2011 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
da week nog nieMaar al een maand niet gefaald en geen moeite mee gehad
Huh? Dat is raar!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Debsterr het volgende:
ARGH HOEZO ACCEPTEERT HI M'N VERLENGING EN ZEGT DAN DAN 12 DAGEN LATER DAT IK TOCH NIET MAG VERLENGEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaar hadden ze op de website issues, maar ik mag per 3 juni toch verlengen en dan kan ik van het vorige aanbod alsnog gebruik maken. Yay. 10 juni hopelijk nieuwe telefoonquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Huh? Dat is raar!
Milka & Sjaan! Maar de rest ook natuurlijk
Ik wil even zeggen dat ik een baan aan mn afstudeerstage heb overgehoudenEerst sowieso voor 2 maanden en who knows what happens after
Weet iemand ook of SQ al bericht heeft? Deb?
Ik ben net thuis.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef Dwyn het volgende:
Waarom is hier zo rustig? Ik ben aan het lezen over gemeentelijke buitenplanse bevoegdheden om bij omgevingsvergunning van het bestemmingsplan af te wijken (ja, zo heet het hoofdstuk!), dus ik ben flink aan het SOG-en.
Lekker.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben net thuis.
Nu wel verkansie
Die had ik vandaag al.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Lekker.Ik heb 23 juni mijn laatste tentamen.
Mjah, ik heb deze week pas mijn laatste college.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die had ik vandaag al.Hij ging nog best ok ook.
En nu fijn House kijken.
Awwquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, ik heb deze week pas mijn laatste college.
Ach ja, komt wel goed. Uiteindelijk.quote:
Klinkt heel bekend.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ach ja, komt wel goed. Uiteindelijk.Maar leren en college voorbereiden gaat bij mij nooit zo goed samen!
Mjah, ik heb iets meer dan een week. Maar als ik die stapel aantekeningen + boeken zie, word ik niet echt blij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend.Deze periode had ik extreem veel mazzel met twee weken van te voren geen colleges.
Bwehehehehe.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, ik heb iets meer dan een week. Maar als ik die stapel aantekeningen + boeken zie, word ik niet echt blij.
Ik wilde een foto van de chaos maken voor de beeldvorming, maar als ik alles op elkaar leg, raak ik in paniek.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wilde een foto van de chaos maken voor de beeldvorming, maar als ik alles op elkaar leg, raak ik in paniek.
Ik ben zooo close bij mijn bachelordiploma. Maarja, dan moet ik nog wel even mijn laatste bachelorvak halen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wees gerust, ik kan me er wel iets bij voorstellen en leuk is anders.
Het gaat je lukken!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben zooo close bij mijn bachelordiploma. Maarja, dan moet ik nog wel even mijn laatste bachelorvak halen!
Oh zo bekend! Nog even in 3 weken een nieuwe scriptie schrijvenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben zooo close bij mijn bachelordiploma. Maarja, dan moet ik nog wel even mijn laatste bachelorvak halen!
Pfff, ja. Wat een naaistreek.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh zo bekend! Nog even in 3 weken een nieuwe scriptie schrijven
Vet relaxed tochquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Pfff, ja. Wat een naaistreek.Hoe gaat het daarmee?
Hier geldt voor de bachelor alleen een essayverplichting en een scriptie bij de master. Dus ik hoef nu gelukkig geen scriptie te schrijven (daar begin ik hopelijk in september aan!)
Yup, nog 1 vak! 8 juni tentamen! Maar 6 juni heb ik ook tentamen voor een mastervak dat ik al mocht volgen, dus dat houdt weer lekker rekening met elkaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vet relaxed tochBijna Bachelor dus
Hoe slordig is slordig?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef Dwyn het volgende:
Hmm. Er staan wat slordige foutjes in het studieboek.![]()
Bah, succes ermee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh zo bekend! Nog even in 3 weken een nieuwe scriptie schrijven
Wetsartikelen waar geen lid nummer bij staat (maar wel het woordje 'lid' dus dan zijn ze het nummer vergeten), wetsartikelen waarvan je niet weet uit welke wet het komt en wetsartikelen die niet bestaan in de betreffende wet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe slordig is slordig?
[..]
Bah, succes ermee.
Oeh, dan moet je dit stukje even lezen: http://www.history.com/ne(...)book_Hith_05242011_3quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik word leip van al die anti-rook reclames op de blogs. Jaaa roken is vies en niemand wil met me zoenen, nou weten we het wel!
Voel je je alweer wat beter?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef milka82 het volgende:
Even snel,ben zo moe kan amper denken haha
@ P-A fijn! Je hebt dus een keuze gemaakt en nu go for it!
Whut, in verkansies slaap ik altijd schandalig uit.quote:
ERUIT!!!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whut, in verkansies slaap ik altijd schandalig uit.
Nah, ik was gewoon aan het lezen.
Ik zit nu in m'n luie stoel te chillen.quote:
Nu ga ik vanavond niet in bad durven.quote:
Jawel, neem je een badeendje mee voor bescherming! (ik heb er een met een zwaard en een schild, lenen?)quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu ga ik vanavond niet in bad durven.
Oeh, die klinkt tof.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jawel, neem je een badeendje mee voor bescherming! (ik heb er een met een zwaard en een schild, lenen?)
Als ik m'n rijbewijs heb, ga ik mezelf belonen met een extreem toffe badeend.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:23 schreef Loqi het volgende:
Go badeend, je kunt het!
Er zat eigenlijk ook nog een lampje in maar die inmiddels stuk/leeg
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Rome
een flipscontract krijgen en 50% meer gaan verdienen
uitgescholden worden door de baas van die andere baan, omdat je niet voor hem kiest
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Rome
uitgescholden worden door de baas van die andere baan, omdat je niet voor hem kiest
rofl :pquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Rome
Heel mooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Rome
gefeliciteeeeeeerdquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Rome
Dealioquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik maak vanavond wel even pix als ik terug ben van mijn vergadering!
Is flips vast of flex?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Rome
Yeeyquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Rome
Flips is internotzcryptisch voor p h i l i p squote:Op donderdag 26 mei 2011 17:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is flips vast of flex?Verder dikke vette jeeeeeeeeeej voor jou
maakt je vakantie vast nog leuker
En voor die andere baas had docter Phil gister een goede les: "if you feel like crying, GO OUTSIDE!!" Doei toch niet baas
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Flips is internotzcryptisch voor p h i l i p s
Senks allemaal babes! heb ik veel gemist?
Oh, en je hebt niks gemist hoor, het is rustig hier.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah ja dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
YAAAAAY!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Rome
ja, verbrand en welquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ah ja dat kan natuurlijk ookben je wieder zuruck?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel volk daar! En wat voor een volk soms ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, verbrand en wel
rome was geweldig!!! Maarreh... Je hebt toerisme en je hebt Rome... Kolere wat een berg volk
Ja! Eergisteren tijdens het tentamen liep er ook gewoon snot uit mijn neus! Zo op mijn papier, ik had het pas door toen de druppel viel... Ik voelde me net Sien, met d'r natte neusquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
Lin ook al zo verkouden? Ik al vanaf maandag en zit nu nog met een prop wcpapier in mijn neus zo hard loopt het eruit
Ew, mental image.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja! Eergisteren tijdens het tentamen liep er ook gewoon snot uit mijn neus! Zo op mijn papier, ik had het pas door toen de druppel viel... Ik voelde me net Sien, met d'r natte neus
oh ik had het ook hoor. Ff geen zakdoek bij de hand, telefoon krijgen en tsja...snotballetquote:
Oh, het gebeurt vaak zat, maar mental images van een klodder snot die naar beneden valt vind ik toch niet het toppunt van smakelijkheid. Heb ik liever die baksels van Dicoquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh ik had het ook hoor. Ff geen zakdoek bij de hand, telefoon krijgen en tsja...snotballetop mijn werk dus...en de rug van mijn hand kan ook maar zoveel aan
whoooot!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Rome
Denk niet dat dat helpt voor je cijferquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja! Eergisteren tijdens het tentamen liep er ook gewoon snot uit mijn neus! Zo op mijn papier, ik had het pas door toen de druppel viel... Ik voelde me net Sien, met d'r natte neus
Daar had ik eht ook gelezen idd, en toen ging ik kijken en toen wegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://translate.google.n(...)transdesign/&act=url
Toen zou het weggaan, het is volgens mij nog nooit weggeweest. Misschien is nu de rechtszaak klaar ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:17 schreef Mss het volgende:
Kut
Maar zoiets hadden ze eerder toch ook al? Dat er geen nieuwe collecties meer zouden komen. Dus misschien is het tijdelijk!
Wat een tof nieuws SQ,quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Rome
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme. Voelde me kut (waar ik verder even niet op inga), dus besloot mezelf op te vrolijken met een kleine Sally Hansen-faal bij Ici Paris. Wordt ik me daar toch behandeld als een debiel... Moest 10 minuten bij een lege kassa staan wachten tot ik een fucking nagellak kan afrekenen. Toen ik vroeg waar ik m'n geld kwijt kon, zei die man alleen maar "u moet wel geduld hebben"... Toen heb ik geantwoord dat een beetje service geen kwaad kon. (Zijn collega's stonden volledig ontspannen mensen te adviseren over van alles terwijl ik en 2 andere mensen compleet genegeerd werden. Hij zelf was met een doosje in de weer, geen klant te bekennen). Komt hij uiteindelijk helpen, geen excuses maken voor het wachten, maar blijven herhalen dat ik geduld moet hebben en dat hun service is om advies te geven... Jezus wat was die man neerbuigend en hij ging maar door. Heb uiteindelijk gezegd dat ik geen zin had om de discussie met hem aan te gaan... Simpelweg excuses maken voor het wachten was al voldoende geweest.
Nu voel me kut én ben ik pislink![]()
![]()
Dat moest ik even kwijt.
Dus ik ga nu even een emailadres van ze opzoeken en een mooie klachtenmail maken. Zo is er geen lol aan om te falen
Of ze besteden geen aandacht aan je omdat je relatief jong bent. 'Die koopt toch niks'.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind dat dat soort winkels heel vaak zo doen. Als je binnen komt lopen, word je zowat aangevlogen, maar zodra je iets nodig hebt, zijn ze nergens te vinden.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Heb vandaag en het weekend weinig tijd om te posten waarschijlijk, maar ik wou even zegen dat MIJN HUIS FREAKING AWESOME IS![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lees binnenkort wel weer bij
FIJN WEEKEND ALVAST ALLEMAAL
* Sharana_LVhaz a hyper happy
Ditquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:12 schreef Loqi het volgende:
Je moet er eens met een tegoedbon proberen te betalenalsof je met straatvuil aan komt zetten
Lekker joh geniet er vanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Heb vandaag en het weekend weinig tijd om te posten waarschijlijk, maar ik wou even zegen dat MIJN HUIS FREAKING AWESOME IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thanks, ben er ook zo blij mee! En nu kom ik bij Corporate IT te zitten, kan ik eindelijk meelullenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
Sjaan ! Leuuuuk
SQHoly crap on a cracker ! Wat stoer
Eindelijk een andere baan ! Je verdient het
Wanneer kun je beginnen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
thanks, ben er ook zo blij mee! En nu kom ik bij Corporate IT te zitten, kan ik eindelijk meelullen
het regende als de ziektequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Awwww SQ, op die kan iedereen zien hoe lief je bent! (Nu weet iedereen het!![]()
)
Wil ook naar Rome
(heb je trouwens op de eerste foto net meegedaan aan een wet-tshirt-contest?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |