Lastig om ma..... nahquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja... tis lastig om mannen tegen te komen. Heb geen gay-dar
Wat? Wil je nou zeggen dat we niet normaal zijn maar ook geen recht hebben op een aparte ras-status? Dat we geen eigen land mogen hebben? Unicornia? Glitteropia? Dat we de nationale regenboogvlag niet mogen registreren? NOU?!quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Zou Ryan-Air dan vliegen tussen Glitterania en Straightopia? Want ik wil wel af en toe ene hetero blijven pakken eigenlijk
Ja ok, maar dat eerste durf ik niet en dat tweede is dufquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lastig om ma..... nahMannen zijn makkelijk hoor. Loop een gemiddelde gaybar binnen. Of via internet!
Ben jij gek, je bent een prachtige bron van vermaak zoquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Wil je nou zeggen dat we niet normaal zijn maar ook geen recht hebben op een aparte ras-status? Dat we geen eigen land mogen hebben? Unicornia? Glitteropia? Dat we de nationale regenboogvlag niet mogen registreren? NOU?!
ARE YOU TRYING TO KILL ALL HE FUN IN BEING GAY?!!!?!?!?
Dat eerste is niet eng en dat tweede is gewoon snacken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat eerste durf ik niet en dat tweede is duf
O ja, O JA, zet ons maar en een rokje met een hoepeltje en op het podium onder een lampje, als bron van vermaak he? Lekker roze aapjes kijken he? Spring eens, homo! Doe eens een dansje, homo! Pijp me eens, homo!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben jij gek, je bent een prachtige bron van vermaak zo.
Je vader!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, O JA, zet ons maar en een rokje met een hoepeltje en op het podium onder een lampje, als bron van vermaak he? Lekker roze aapjes kijken he? Spring eens, homo! Doe eens een dansje, homo! Pijp me eens, homo!
IK KEN JULLIE SOORT WEL!
Ik eis een eigen land![]()
En natuurlijk een troon. En een mantel. En slaafjes.
Ja maar ja maarquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eerste is niet eng en dat tweede is gewoon snacken.
Je wil toch geen relatie met een vent, ti's toch puut voor seks? Nah. Ideaal
Zal ik je p... handje vasthouden?quote:
Ik vond het ook al een beetje vreemdquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:35 schreef Ripley het volgende:
Je vindt het swingers cafe op de kamasutra niet eng en een gay bar wel?
Angel... I am your Father!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vader!Oh huh? Wacht! homo's krijgen geen kinderen. Hoe kan je dan zo op hem lijken?
![]()
[ afbeelding ]
Wel je eigen boot met slaafjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angel... I am your Father!
Come to the Pink Side!
Als een soort Gayterklaas?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Come to the Pink Side!
Nu kan ik dus nooit meer normaal star wars kijken zonder aan jou te hoeven denkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Come to the Pink Side!
Het zal nooit meer hetzelfde zijn kleine man met zijn lightsaber te zien zwaaienquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu kan ik dus nooit meer normaal star wars kijken zonder aan jou te hoeven denken
Hij heeft je dus een plezier gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu kan ik dus nooit meer normaal star wars kijken zonder aan jou te hoeven denken
Nee denk nu dus aan hele andere lightsabersquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zal nooit meer hetzelfde zijn kleine man met zijn lightsaber te zien zwaaien
Dat vind ik nou liefquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ongein! Star Wars!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij heeft je dus een plezier gedaan.
Nooit meer naar die ongein kijken
Heb ik mijn eigen mini Ang3l dus..quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee denk nu dus aan hele andere lightsabers
Zei je nu schijtsabers?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee denk nu dus aan hele andere lightsabers
Als ie gaat vragen om een roze starwars outfit moet je op je hoede zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb ik mijn eigen mini Ang3l dus..
Niets mis met goeie spot, ook bij Star Warsquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maak de franchise helemaal kapot voor me.
Maar wel lekker?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje vreemd
[ afbeelding ]
rivellaquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje vreemd
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WIL JIJ HIER ZEGGEN DAT IK NIET LEKKER BEN??
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef Royco1 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)tse-verzekeraar.html
Leuker dan een oorkonde dat je medewerker van de maand bent
quote:De dames kregen speciale armbandjes en stempels als ze seks hadden gehad met de medewerkers.
Beste genodigde,quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Of je bent even de hele middag bezig met uitnodigingen voor je baas zijn privé-feestje.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Beste genodigde,
U bent bij deze van harte uigenodigd voor onze jaarlijkse orgie! Wij verheugen op uw aanwezigheid op deze speciale dag waarbij wij onze innige samenwerking bekrachtigen.
Dresscode: pimp's en ho's
Met vriendelijke groet,
Directie
I believe i did....quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]You did NOT just go there!!!
Je weet toch hoe instabiel die biseksuelen zijn?!
Je kan het ook zien als een manier om hogerop te komenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ie mij niet uitnodigt.
Bovenop?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als een manier om hogerop te komen
Oi! Ik ben niet instabiel! Ik ben nog geen 33 of zo (zoals Q)!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]You did NOT just go there!!!
Je weet toch hoe instabiel die biseksuelen zijn?!
Ook een seksfeestje?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Of je bent even de hele middag bezig met uitnodigingen voor je baas zijn privé-feestje.
Wil je ook een uitnodiging dan schat?quote:
Alleen als ik dan ook zo'n stempelbandje krijgquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil je ook een uitnodiging dan schat?
Daar zal ik dan persoonlijk zorg voor dragenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen als ik dan ook zo'n stempelbandje krijg
Wat voor abo wil je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:14 schreef Wicked-Game het volgende:
Medewerkers van Vodafone die mij een prachtige aanbieding doen, en enthousiast melden dat het een super deal is totdat ik meld hoe het komt dat zijn aanbieding duurder is dan Vodafone mij zelf aanbied op mijn persoonlijke verlengingsaanbiedingssite... *eikels*
Vervolgens een Galaxy S2 willen hebben en dan 130 euro moeten bijbetalen terwijl op de site 54 euro staat. Echt ongelofelijk
Tweedehands, ik heb een hele goedkope sim onlyquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt een Iphone toch?
Dan wil je toch juist minder voor meer
*kras*quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Ik ben niet instabiel! Ik ben nog geen 33 of zo (zoals Q)!
niks, 33 is goed!quote:
Maandag wel, dan zeur ik niet meer op 33quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat kan je NOOIT meer goedmaken hoor.!
Ik word elk jaar 21.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij worden gewoon geen 30 en blijven voor altijd jong
Life starts at 30!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
Die krijg ik in oktober, I don't give a shit!
niet slechter, niet beter.quote:
is die foto tien jaar oudquote:
Identiteitscrisis gehad?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
is die foto tien jaar oud
waarom kende ik je toen nieto nee, toen wilde ik nog gothic zijn geloof ik.
quote:
Ik ben gabber, surfer en punker geweest. Maar ik zie dat niet als identiteitscrisis.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou het is nooit in mij opgekomen om gothic, emo of wat dan ook te worden...
Echt niet.quote:
ik had een mat! een mat wat is dat? nou bovenop veel haar en aan de zijkanten gladquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben gabber, surfer en punker geweest. Maar ik zie dat niet als identiteitscrisis.
Heb het al besteld nu voor 0,- euro bijbetalen. VF gebeld en verhaal uitgelegd aan manager. Uiteindelijk dit geregeld... dus nu even wachten op de Galaxy S2quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
119 euro bijbetaling, simlockvrij toestel
Die foto is 7 maanden oud ongeveer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
is die foto tien jaar oud
waarom kende ik je toen nieto nee, toen wilde ik nog gothic zijn geloof ik.
Ja gewoon dreigen dat je anders weggaat dan kan het meestal wel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb het al besteld nu voor 0,- euro bijbetalen. VF gebeld en verhaal uitgelegd aan manager. Uiteindelijk dit geregeld... dus nu even wachten op de Galaxy S2
30 was kut, alles daarna nietquote:
quote:
Oj, was leuk om je te kennenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je nog even 2 jaar wachten, dan kan ze dat zeggen.
Het blijft pijn doen het schat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je nog even 2 jaar wachten, dan kan ze dat zeggen.
Nu nog niet, maar vraag het me tegen die tijd nog eensquote:
Met al dat roken en energydrinks en overige klachten zal je echte leeftijd wel hard richting de 50 gaan anders.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar vraag het me tegen die tijd nog eens
Weet niet of ik dat dan wel durf.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar vraag het me tegen die tijd nog eens
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met al dat roken en energydrinks en overige klachten zal je echte leeftijd wel hard richting de 50 gaan anders.
Jij wordt dit jaar ook 30 lief.quote:
Mietjequote:
Alsof je dat eerder niet konquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, nu kan ik gewoon dit soort dingen zeggen
Zo gevoelig ligt ie hier echt niet, gek genoegquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leeftijd ligt vaak gevoelig he.
En je weet toch dat ik doodsbang ben voor je
Hartstikke engquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo gevoelig ligt ie hier echt niet, gek genoeg![]()
En ik ben helemaal niet eng, dat weet je best
Mietjequote:
Wanneer ga je? en hoe doe je dat met zoenmevrouw?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:27 schreef PeuRac het volgende:
Goedenmiddag![]()
*bijna klaar is om NL te verlaten*
Ik vlieg zaterdagavond en zoenmevrouw komt me over een aantal weken opzoeken. Met pinksteren. We blijven bij elkaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer ga je? en hoe doe je dat met zoenmevrouw?
No argument herequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
maar geestelijk loop ik nog zo ver achter
romantischquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vlieg zaterdagavond en zoenmevrouw komt me over een aantal weken opzoeken. Met pinksteren. We blijven bij elkaar(was nog even spannend of we het aan durfden).
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat besefte ik me pas later, dat je wel van een ruwe behandeling houdt
dat is al snel.... ik wens je veel plezier en vooral veel succes daar man!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vlieg zaterdagavond en zoenmevrouw komt me over een aantal weken opzoeken. Met pinksteren. We blijven bij elkaar(was nog even spannend of we het aan durfden).
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigen schuld!quote:
Dan ga ik faillietquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigen schuld!
Schandalig dat wij niet samen naar de kroeg mogen komen
Van ons? 2 ouwe theeleuten (bij wijze van spreken)?quote:
Dat oud klopt wel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van ons? 2 ouwe theeleuten (bij wijze van spreken)?
Zoveel drinken wij helemaal niet!!
Hou op!!quote:
Je zuipt 1 keer bijna een hele krat bier op en meteen een repquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat oud klopt wel.
Dat van niet zoveel drinken niet
Doe eens niet het grapje verpesten jijquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben in Ierland ook internet he?
Bomb it!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben in Ierland ook internet he?
Ja van MissB weet ik dat ze mijn drankvoorraad op gaat zuipen, van jou wist ik het nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zuipt 1 keer bijna een hele krat bier op en meteen een rep
Haha, ik vind em mooi!quote:
Ja van mijn klanten moet ik het hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou op!!
Van zn klanten moet ik 12 juni weer langskomen.
En die begonnen meteen over trouwen en relatie en vriendin
Als we over 20jr nog bij elkaar zijn, hebben we een heel romantisch verhaal te vertellen jaquote:
SNel.. Dat ik ga, of dat ze me komt opzoeken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat is al snel.... ik wens je veel plezier en vooral veel succes daar man!
Nog 1 danquote:
Ik blijf je verbazenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja van MissB weet ik dat ze mijn drankvoorraad op gaat zuipen, van jou wist ik het niet
Toch he, meer jong volk die kroeg in. En dan jong volk dat niet onder de duim zitquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja van mijn klanten moet ik het hebben
dat je gaat, of ik heb wat gemist...quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef PeuRac het volgende:
SNel.. Dat ik ga, of dat ze me komt opzoeken?
Plezier en succes hoop ik beide veel van te hebben, daarvoor ga ik er heenEn ik blijf wel af en toe op Fok spieken.
IK WERD UITGENODIGD!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef rival het volgende:
Wel opvallend er is iemand met een kroeg en meteen Huppel en MissB erachteraan
Nu moet ik mn FoBo weer gaan updatenquote:
Graag gedaanquote:
Ja, triest he die vrienden van me.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik blijf je verbazen
[..]
Toch he, meer jong volk die kroeg in. En dan jong volk dat niet onder de duim zit
Ja echt he. Laat dan je wijf gewoon thuis of maak haar duidelijk dat je bij winst blijft zitten wat ze ook wil.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, triest he die vrienden van me.
Wedstrijd afgelopen en meteen naar huis.
Bijnaquote:
Ze wil niet thuisblijven.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he. Laat dan je wijf gewoon thuis of maak haar duidelijk dat je bij winst blijft zitten wat ze ook wil.
Twee weken geleden kreeg ik te horen dat ik moest vertrekken, dat ging redelijk vlot allemaal. Sneller dan ik had verwacht.quote:
En je gaat naar Dublin?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Twee weken geleden kreeg ik te horen dat ik moest vertrekken, dat ging redelijk vlot allemaal. Sneller dan ik had verwacht.
Is het zo'n jaloers kreng?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze wil niet thuisblijven.
Overal waar die ene maat van me gaat is zij erbij.
Ik zou er echt helemaal gek van worden.
Ja zo jaloers is ze. Nee het feest was ze niet bij. En het was allesbehalve geil.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het zo'n jaloers kreng?
Ging ze ook mee naar dat geile (proest) vrijgezellenfeest?
Mag hopen voor hem dat ze een hoer in bed is want verder klinkt ze alles behalve de ideale vrouwquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo jaloers is ze. Nee het feest was ze niet bij. En het was allesbehalve geil.
Hij is ook degene die niet mee mag met het jaarlijkse mannenuitje.
Onder het mom van het is toch veel gezelliger om met de hele groep te gaan.
Terwijl we dat dus ook elk jaar doen.
Jeps, ik ga zo'n beetje in het centrum werken en dus ook wonen, in de buurt van Temple Bar/Grafton St.quote:
Daar heb ik zo mijn twijfels bij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag hopen voor hem dat ze een hoer in bed is want verder klinkt ze alles behalve de ideale vrouw
Hopen kan altijd natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja van MissB weet ik dat ze mijn drankvoorraad op gaat zuipen, van jou wist ik het niet
Hihiquote:
Volgens mij moet je het omdraaien, kende 'm al voor de kroeg. Ms heeft ie de kroeg genomen om achter mij aan te zittenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef rival het volgende:
Wel opvallend er is iemand met een kroeg en meteen Huppel en MissB erachteraan
Of omdat hij dat van jou moestquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het omdraaien, kende 'm al voor de kroeg. Ms heeft ie de kroeg genomen om achter mij aan te zitten
Dat zou wat zijn zeg, als ie al zo whipped isquote:
Kroeg checkquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het omdraaien, kende 'm al voor de kroeg. Ms heeft ie de kroeg genomen om achter mij aan te zitten
Je dacht natuurlijk dat de kroeg an sich genoeg zou zijn om mij achter jou aan te laten lopen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kroeg check
Vrije tijd om achter missB aan te zitten niet check.
Ik wist dat er iets niet helemaal klopte in mijn plan
quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg, als ie al zo whipped is
Dat mens moeten ze gewoon preventief haar kut dicht laten nieten, als ze toch bezig zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:40 schreef Godtje het volgende:
Bij sommige dingen hoop je toch dat het een troll is
help
En dan gaat ze straks klagen dat d'r schaamlippen zo uitgelubberd zijn zeker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:40 schreef Godtje het volgende:
Bij sommige dingen hoop je toch dat het een troll is
help
'Zeg poppetje, weet je wat ik me bedacht? Een kroeg, dát zou leuk zijn! Ah toe, liefie, toeeee?'quote:
En dan heeft Danny eindelijk iets aan de schaamlipcorrectiebannersquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan gaat ze straks klagen dat d'r schaamlippen zo uitgelubberd zijn zeker.
Poppetje?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
'Zeg poppetje, weet je wat ik me bedacht? Een kroeg, dát zou leuk zijn! Ah toe, liefie, toeeee?'
Dat tijdens het eten van tapa'squote:Op donderdag 19 mei 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
'Zeg poppetje, weet je wat ik me bedacht? Een kroeg, dát zou leuk zijn! Ah toe, liefie, toeeee?'
Het is dus een kloon van Dannyquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan heeft Danny eindelijk iets aan de schaamlipcorrectiebanners
Oh ja, dat zou onder ons blijven he...quote:
Ik stel me een soort Assepoester voor, dat er maar één lul in dat slot pastquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
En dan wil ze neuken, is ze het sleuteltje kwijt
quote:
Assepussy?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik stel me een soort Assepoester voor, dat er maar één lul in dat slot past
quote:
Wanneer gaan wij uit eten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, godzijdank waren er cocktails
Nogmaals correctie, jij had cocktails.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, godzijdank waren er cocktails
Royco weet wel een leuk tentjequote:
Een hoop sex on the beach geloof ik. En ik was idd de enige die seks had die avondquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nogmaals correctie, jij had cocktails.
Ik ijsthee en tapa's
En ik wilde vlees
Daar hebben ze cocktails?quote:
Ik kon toch niet weten dat ze een aangepast menu hadden omdat het de dag voor valentijnsdag was.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kon toch niet weten dat ze een aangepast menu hadden omdat het de dag voor valentijnsdag was.
Smoesjes!quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kon toch niet weten dat ze een aangepast menu hadden omdat het de dag voor valentijnsdag was.
Ja de sfeer was topquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Echt he, overal die klotehartjes
Vond je het niet romantisch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Echt he, overal die klotehartjes
Het was echt zo erg, allemaal stelletjes en geen vleesch te bekennenquote:
Pirates?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin om naar de bios te gaan, maar waarheen..?
Dat er geen vlees was was het ergstequote:Op donderdag 19 mei 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was echt zo erg, allemaal stelletjes en geen vleesch te bekennen
Ik begin een patroon te herkennenquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe dan ook.
Afspreken met Roy is eng.
Of je zit in een restaurant gevuld met hartjes en neppe liefde, of je zit in zijn kroeg waar de klanten je bruiloft al aan het plannen zijn
Nog even en ik ga denken dat die man wanhopig isquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik begin een patroon te herkennen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog even en ik ga denken dat die man wanhopig is
Ja, klote klanten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe dan ook.
Afspreken met Roy is eng.
Of je zit in een restaurant gevuld met hartjes en neppe liefde, of je zit in zijn kroeg waar de klanten je bruiloft al aan het plannen zijn
Ik vond het vooral zeer gezellig toen Willy en Jos (??) besloten om een heel subtiel gesprek over mijn voorgevel te beginnenquote:
Vond Willy ook erg gezellig toen hij besloot om ruzie te gaan maken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het vooral zeer gezellig toen Willy en Jos (??) besloten om een heel subtiel gesprek over mijn voorgevel te beginnen
Nodig zelfs al ajacieden uit inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog even en ik ga denken dat die man wanhopig is
Mjah dat was een kleine domper maar gelukkig snel opgelostquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond Willy ook erg gezellig toen hij besloot om ruzie te gaan maken.
Ouchquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nodig zelfs al ajacieden uit inderdaad.
Ja viel gelukkig wel mee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat was een kleine domper maar gelukkig snel opgelost
Hoiquote:
Genoeg gebashed voor vandaag?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:58 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om af te sluiten.
Fijne avond allemaal
Ja ik ga nu even stil in een hoekje zitten huilen.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ga nu even stil in een hoekje zitten huilen.
Voor verontschuldigingen staat mijn WA ter beschikking
Heb je een aso buurman?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
Doodziek word ik van de buurman, met zijn geschreeuw.
Gebash op WA uitlokken...quote:
Een beetje.. het is een schreeuwerd..quote:
Zullen we hem wegpesten en fijn naast je komen wonen dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een beetje.. het is een schreeuwerd..
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zullen we hem wegpesten en fijn naast je komen wonen dan?
Nog geen 5 dochters....je weet maar nooit wat wij singles nog uitvretenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een verademing zal dat zijn, geen geschreeuw, geen 5 dochters...
Where's the fun in that?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je zou ook gewoon een keer vriendelijk kunnen doen
Inderdaad, bij mijn vriendin beginnen de stokjes misschien wel te rammelenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog geen 5 dochters....je weet maar nooit wat wij singles nog uitvreten
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, bij mijn vriendin beginnen de stokjes misschien wel te rammelen
Als je naast ZM woont, ga je er iig qua formaat huis en buurt er op vooruitquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet er wel op vooruit gaan he peu...
Oj, mjah, wat weegt zwaarder...quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je naast ZM woont, ga je er iig qua formaat huis en buurt er op vooruitAlleen tsja, dan woon je wel naast mij...
Naast mij wonen is toch superquote:
The horror.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, bij mijn vriendin beginnen de stokjes misschien wel te rammelen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naast mij wonen is toch superElke dag een kleffend stelletje voor je deur als ze weg gaan
Men plaagt wie men lief heeft schatquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je zou ook gewoon een keer vriendelijk kunnen doen
Wat is er schatje?quote:
I know, ik probeer ze elke keer kapot te beuken, maar dat lukt nietquote:
Ik weet nu ook de echte reden dat wij niet langs mogen komenquote:
De MI peu, de MIquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nu ook de echte reden dat wij niet langs mogen komen
Ik vind ze prima, heb er nog wel meer voor jequote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind ze prima, heb er nog wel meer voor je
Je wilt meer zeg je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou ze in godsnaam een keer voor je!
* missbehavin maakt zich op het topic te verlatenquote:
Ik kan me prima inhoudenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin maakt zich op het topic te verlaten
quote:
Dus wanneer gaan wequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Haha ja idd, dat failliet zuipen is gewoon een smoes, het mietje
Ik zeg doen!quote:
Het arme dingquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus wanneer gaan we
[..]
Ik zeg doen!
Echt! Vraag maar aan yuki en JB, die hebben me beide gezien deze weekquote:
Nah, valt niet zoveel over te vertellen. Alleen dat ik dr morgen + zat ochtend voor t laatst zie voordat ik weg gaquote:
Heulemaal niet!quote:
Mjah dat zal wel emotioneel worden danquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt! Vraag maar aan yuki en JB, die hebben me beide gezien deze week
[..]
Nah, valt niet zoveel over te vertellen. Alleen dat ik dr morgen + zat ochtend voor t laatst zie voordat ik weg ga
Was t gisteren/vanochtend ook alquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heulemaal niet!
[..]
Mjah dat zal wel emotioneel worden dan
Ben ik te nuchter voor.quote:
Dan drink je eerst een halve fles wodkaquote:
Zelfdequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:14 schreef ArTiC het volgende:
Licht bewolkt, graad of 17, goed te doen
In Twente?
Kei gaafquote:
Heeft dit iets te maken met de TT?quote:
Ben ik het die je zoekt?quote:
je voelde je aangesproken?quote:
Vertaal de posts van CL en mij even naar het engels en denk na.quote:
zo hard hoef ik niet na te denken om bij rijke lonnie uit te komen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vertaal de posts van CL en mij even naar het engels en denk na.
alohaquote:
Je zou het bijna denken he.. Bijna..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:34 schreef xFriendx het volgende:
Schiet niet op vandaag de dag, deze topics vullen.
Je zou bijna denken dat de usual visitors andere dingen vullen.
praatjes vullen geen gaatjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken he.. Bijna..
Ik heb nog net 77 Lager voor je gekocht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb echt geen zin meer om verder in te pakken
das een half gros.. flink doorzuipen dan!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nog net 77 Lager voor je gekocht.
Voor mij?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nog net 77 Lager voor je gekocht.
Over twee weken neem ik het vliegtuig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij?hoe wil je dat bij mij krijgen?
Nouuuu . . . Nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:20 schreef clevy het volgende:
[..]
das een half gros.. flink doorzuipen dan!
Dat is primaquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over twee weken neem ik het vliegtuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |