Lastig om ma..... nahquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja... tis lastig om mannen tegen te komen. Heb geen gay-dar
Wat? Wil je nou zeggen dat we niet normaal zijn maar ook geen recht hebben op een aparte ras-status? Dat we geen eigen land mogen hebben? Unicornia? Glitteropia? Dat we de nationale regenboogvlag niet mogen registreren? NOU?!quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Zou Ryan-Air dan vliegen tussen Glitterania en Straightopia? Want ik wil wel af en toe ene hetero blijven pakken eigenlijk
Ja ok, maar dat eerste durf ik niet en dat tweede is dufquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lastig om ma..... nahMannen zijn makkelijk hoor. Loop een gemiddelde gaybar binnen. Of via internet!
Ben jij gek, je bent een prachtige bron van vermaak zoquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Wil je nou zeggen dat we niet normaal zijn maar ook geen recht hebben op een aparte ras-status? Dat we geen eigen land mogen hebben? Unicornia? Glitteropia? Dat we de nationale regenboogvlag niet mogen registreren? NOU?!
ARE YOU TRYING TO KILL ALL HE FUN IN BEING GAY?!!!?!?!?
Dat eerste is niet eng en dat tweede is gewoon snacken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat eerste durf ik niet en dat tweede is duf
O ja, O JA, zet ons maar en een rokje met een hoepeltje en op het podium onder een lampje, als bron van vermaak he? Lekker roze aapjes kijken he? Spring eens, homo! Doe eens een dansje, homo! Pijp me eens, homo!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben jij gek, je bent een prachtige bron van vermaak zo.
Je vader!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, O JA, zet ons maar en een rokje met een hoepeltje en op het podium onder een lampje, als bron van vermaak he? Lekker roze aapjes kijken he? Spring eens, homo! Doe eens een dansje, homo! Pijp me eens, homo!
IK KEN JULLIE SOORT WEL!
Ik eis een eigen land![]()
En natuurlijk een troon. En een mantel. En slaafjes.
Ja maar ja maarquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eerste is niet eng en dat tweede is gewoon snacken.
Je wil toch geen relatie met een vent, ti's toch puut voor seks? Nah. Ideaal
Zal ik je p... handje vasthouden?quote:
Ik vond het ook al een beetje vreemdquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:35 schreef Ripley het volgende:
Je vindt het swingers cafe op de kamasutra niet eng en een gay bar wel?
Angel... I am your Father!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vader!Oh huh? Wacht! homo's krijgen geen kinderen. Hoe kan je dan zo op hem lijken?
![]()
[ afbeelding ]
Wel je eigen boot met slaafjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angel... I am your Father!
Come to the Pink Side!
Als een soort Gayterklaas?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Come to the Pink Side!
Nu kan ik dus nooit meer normaal star wars kijken zonder aan jou te hoeven denkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Come to the Pink Side!
Het zal nooit meer hetzelfde zijn kleine man met zijn lightsaber te zien zwaaienquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu kan ik dus nooit meer normaal star wars kijken zonder aan jou te hoeven denken
Hij heeft je dus een plezier gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu kan ik dus nooit meer normaal star wars kijken zonder aan jou te hoeven denken
Nee denk nu dus aan hele andere lightsabersquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zal nooit meer hetzelfde zijn kleine man met zijn lightsaber te zien zwaaien
Dat vind ik nou liefquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ongein! Star Wars!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij heeft je dus een plezier gedaan.
Nooit meer naar die ongein kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |