Ja, dan stap jezelf in, maar dan gaat je partner niet rijdenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lees het boekje, heb hem toevallig in mijn hand, als je bij de auto staat driehoekje indrukken
Heb het nog niet geprobeerd, maar heb je wel een locatie aangewezen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, dan stap jezelf in, maar dan gaat je partner niet rijden
Dan ben je net te vroeg geweestquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
Balen, Mediamarkt Roermond verkoopt hem morgen pas.
Wat voor schrijfjes zijn dat ? Type/merkquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:52 schreef delano.888 het volgende:
Wel grappig trouwens al die mensen die zich zorgen maken om ruimte tekort op ps3..
Wisten jullie dat een 500gb schijf voor 50 euro ofzo te krijgen is tegenwoordig? En omwisselen kan je heel simpel doen, zonder garantie te verliezen (sterker nog, bij de ps3 zit een boekje met uitleg hoe het moet)
Ik zelf heb ook een 500gb ps3 nu (nog 370gb leeg)
Juig maar niet te vroegquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:25 schreef -Dries- het volgende:
Yeah, bij de eerste ''echte'' zaak gewoon 8 vragen achter elkaar goed! Ik denk dat ik mijn roeping heb gevonden
Special edition of de normale? Morgen na het werk maar weer eens even richting Retail Park rijden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan ben je net te vroeg geweestHeb hem een half uurtje geleden daar gehaald
Als het maar een S-ata schijf is 2,5 inch. Elk merk werkt. In de handleiding die bij je ps3 zit staat het ook uitgelegd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:19 schreef Syd het volgende:
[..]
Wat voor schrijfjes zijn dat ? Type/merk
Het is niet helemaal zo simpel. Je hebt 9.5mm en 12.5mm hoge 2.5 inch schijven en alleen de 9.5mm passen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als het maar een S-ata schijf is 2,5 inch. Elk merk werkt. In de handleiding die bij je ps3 zit staat het ook uitgelegd.
Wel raad ik zelf aan "gewoon" een 5400rpm schijf te nemen. Ik denk niet dat sony de koeling heeft ingebouwd voor een 7200rpm schijf.
OMG ben ik zo slecht, am i making a smuch of myself..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:25 schreef -Dries- het volgende:
Yeah, bij de eerste ''echte'' zaak gewoon 8 vragen achter elkaar goed! Ik denk dat ik mijn roeping heb gevonden
WTF is dat nou voor onzin ik heb in volledige willekeur over de jaren al VELE 2,5 inch s-ata schijven gekocht en allemaal waren ze even dik (ps3 formaat) ik denk toch echt dat die 12,5mm schijf dan als een andere naam verkocht word..quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is niet helemaal zo simpel. Je hebt 9.5mm en 12.5mm hoge 2.5 inch schijven en alleen de 9.5mm passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Deze gaat dus gewoon niet passen en is niet de enige 12.5mm schijf die er bestaatquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WTF is dat nou voor onzin ik heb in volledige willekeur over de jaren al VELE 2,5 inch s-ata schijven gekocht en allemaal waren ze even dik (ps3 formaat) ik denk toch echt dat die 12,5mm schijf dan als een andere naam verkocht word..
Ook als ik wat willekeurige 2,5" s-ata schijven zoek in webshops staat nergens de dikte erbij..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Nu zie je pas hoe briljant GTA eigenlijk is en Driver gaat wordenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:33 schreef RingBewoner het volgende:
Vind die auto's nog steeds irritant sturen. Hadden ze in '47 al wel stuurbekrachtiging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |