waarom installeer je de game?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zo net ff wat bytjes vrijgemaakt op mn 360, nu is disc 1 aan het installen.
Ik heb ze tot nu toe bij elke case gekregen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:10 schreef RingBewoner het volgende:
Gaan die cutscenes ook nog weer weg? Heb er nu elke minuut eentje, vind het een beetje veel van het goede.
Moet je eens Heavy Rain spelen, dan krijg je elk hoofstuk één of meerdere trophiesquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef -CRASH- het volgende:
Het spel is goed...
maar ik moet het niet te lang spelen........
Ik vind ook dat je (tot nu toe) de trophys snel haalt....
Kun je ze skippen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik heb ze tot nu toe bij elke case gekregen.
Geeft wel meer diepgang. Vind het gewoon iets teveel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel gedaan. Die stukjes uit het leger kunnen mij niet zoveel boeien.
Tegen die tijd dat je hem hebt kan de game al 17 keer uitgespeeld worden ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef boffer69 het volgende:
[..]
uh kweenie hoor maar ik kan m voor 36,99 bij gamehubs krijgen
is die zo kortquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:32 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat je hem hebt kan de game al 17 keer uitgespeeld worden ofzo
Lees het boekje, heb hem toevallig in mijn hand, als je bij de auto staat driehoekje indrukkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:35 schreef donald_dick het volgende:
Ik vind er geen reet aanik heb de 1ste disc uitgespeeld, maar om nou steeds centimeter voor centimeter het hele gebied te doorzoeken voordat ik verder kan met het spel, dat haalt de gehele snelheid eruit.
Tevens zijn de hand tot hand gevechten erg slecht uitgewerkt. Weet iemand trouwens hoe je je partner kan laten rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |