quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:24 schreef Senderious het volgende:
YES!!!!! Berichtje ontvangen dat L.A. Noire is verzonden!
Brate, waar vind ik Hamilton dat meisje bij dat ongeluk tegen het reclamebord, ik heb iets verneukt volgens mij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Weet hij niet omdat hij het nog niet heeft.De mijne heb ik trouwens ook maar even bij de zaak opgehaald.
Ik kijk aankomen weekend wel even naar de grafische verschillen, heb nu mijn portie LA Noire al wel gehad..
Matig, beetje hoekerig en schokkerig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef Senderious het volgende:
Hoe vinden jullie het autorijden in L.A. Noire?
Denk dat we ons eerder druk maken of de PS3 het volhoud en niet gaan zitten vast lopen om de haverklap. Die 1,3GB die je nodig hebt voor LA Noire zal iedereen toch wel vrij hebben/vrij kunnen maken? Hoop demo's zijn tegenwoordig al 1,5GB.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:54 schreef delano.888 het volgende:
Oh, hier dus
Wel grappig trouwens al die mensen die zich zorgen maken om ruimte tekort op ps3..
Wisten jullie dat een 500gb schijf voor 50 euro ofzo te krijgen is tegenwoordig? En omwisselen kan je heel simpel doen, zonder garantie te verliezen (sterker nog, bij de ps3 zit een boekje met uitleg hoe het moet)
Ik zelf heb ook een 500gb ps3 nu (nog 370gb leeg)
Ben net een kwartier bezig. Nog helemaal niks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef Captainp00face het volgende:
Hoe zit het met de freezes dames? Heb 'em namelijk nog niet gespeeld.
meestal is dat op de XBOX versiequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef Captainp00face het volgende:
Hoe zit het met de freezes dames? Heb 'em namelijk nog niet gespeeld.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Brate, waar vind ik Hamilton dat meisje bij dat ongeluk tegen het reclamebord, ik heb iets verneukt volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------------------------------------------------------
Het spel is goed...
maar ik moet het niet te lang spelen........
Ik vind ook dat je (tot nu toe) de trophys snel haalt....
[ Bericht 14% gewijzigd door -CRASH- op 19-05-2011 20:07:23 ]<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |