He bah, en waar gaat het gezeik dan allemaal over? Wil je erover praten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
the usuaaaaaaal! files,zeikers op het werk, bluuuuh!
Vind t wel super dat er veel mensen meedoen voor wie kinderen krijgen niet meer vanzelfaprekend is. Want dat is voor zoveel stellen het geval, er is veel verborgen verdriet..quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap ergens wel dat mensen aan zo'n programma meedoen. Kan het alleen niet zo goed uitleggen.
Lijkt me heel frustrerendquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
@lezzzer. ertussenin. iedereen begint de moed wat te verliezen geloof ik.. en aannemen is nu niet echt de oplossing....
ja, dat is ook wel een goed punt, het laat wel zien dat mensen niet alleen zijn. Want op straat zie je natuurlijk alleen de gevallen waar het wel lukt. Kan me voorstellen dat het heel eenzaam voelt als je moeilijk een kind kan krijgen of een kind verliest, en dat je wellicht je verhaal wil delen zodat je anderen kan helpen. Gedeelde smart, een beetje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Vind t wel super dat er veel mensen meedoen voor wie kinderen krijgen niet meer vanzelfaprekend is. Want dat is voor zoveel stellen het geval, er is veel verborgen verdriet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |