Ik dacht al duurt lang.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:22 schreef lezzer het volgende:
nou ja, laat ik maar een stukje verantwoordelijkheid nemen dan...
Ik lig in een deukquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:18 schreef Vanyel het volgende:
Tiet tiet tiet, ik hoor je wel maar ik zie je niet
Brullen is een groot woord, maar ik zat halverwege wel met vochtige ogenquote:
Wat is er allemaal aan de hand dan? Vertel het maar aan tante Blue-eyesquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
meh. kutdag! is wonderer al wakker?
the usuaaaaaaal! files,zeikers op het werk, bluuuuh!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:23 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand dan? Vertel het maar aan tante Blue-eyes![]()
Nee, nog niets gehoord van Wonderer.
zeikers op het werk vind ik ook heul vervelend.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
the usuaaaaaaal! files,zeikers op het werk, bluuuuh!
Dat deed ik ook, maar ik jank dan ook om alles tegenwoordigquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:14 schreef lezzer het volgende:
Ok, niet brullen, maar wel huilen.
Heerlijk filmpje!
Waar ken ik dat van?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar ik jank dan ook om alles tegenwoordig
He bah, en waar gaat het gezeik dan allemaal over? Wil je erover praten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
the usuaaaaaaal! files,zeikers op het werk, bluuuuh!
Vind t wel super dat er veel mensen meedoen voor wie kinderen krijgen niet meer vanzelfaprekend is. Want dat is voor zoveel stellen het geval, er is veel verborgen verdriet..quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap ergens wel dat mensen aan zo'n programma meedoen. Kan het alleen niet zo goed uitleggen.
Lijkt me heel frustrerendquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
@lezzzer. ertussenin. iedereen begint de moed wat te verliezen geloof ik.. en aannemen is nu niet echt de oplossing....
ja, dat is ook wel een goed punt, het laat wel zien dat mensen niet alleen zijn. Want op straat zie je natuurlijk alleen de gevallen waar het wel lukt. Kan me voorstellen dat het heel eenzaam voelt als je moeilijk een kind kan krijgen of een kind verliest, en dat je wellicht je verhaal wil delen zodat je anderen kan helpen. Gedeelde smart, een beetje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Vind t wel super dat er veel mensen meedoen voor wie kinderen krijgen niet meer vanzelfaprekend is. Want dat is voor zoveel stellen het geval, er is veel verborgen verdriet..
Het is een schatje inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:59 schreef skunkasaur het volgende:
Sjee, Nirak, heb het gelezen.
Ik leef met je mee, of je dat nou leuk vind of niet. Lieve vrouw heb je trouwens
flauwquote:
Ben op mn werk ook maar ff gaan lezen...... komt er veel huilwerk naar voren straks? Want zo ja dan moet ik even zorgen voor veel waterquote:
zwanger; nopequote:Op donderdag 19 mei 2011 13:31 schreef Nirak het volgende:
@Nizno Een vriendin zei me destijds dat ze met tranen in d'r ogen zat te lezen. Dus als je zwanger, ongesteld of gewoon emo bent, dan zou ik ff wachten tot je thuis bent
6 uur toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:54 schreef Nirak het volgende:
Goedzo dat jullie he droog houden
Nou ben ik inmiddels wel weer nieuwsgierig naar een berichtje van W.. Hoe laat is t daar eigenlijk, 11 uur eerder ofzo?
owww gezelligquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:04 schreef wonderer het volgende:
mogguh. We hadden vannacht brandalarmverder een beetje geslapen, moest steeds pissen. Niet meer misselijk, zo proberen te ontbijten...
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:04 schreef wonderer het volgende:
mogguh. We hadden vannacht brandalarmverder een beetje geslapen, moest steeds pissen. Niet meer misselijk, zo proberen te ontbijten...
Klinkt positief, op dat pissen en brandalarm na danquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:04 schreef wonderer het volgende:
Blij om te horen! Het beste.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef wonderer het volgende:
de pijn valt echt ontzettend mee, het is bijna eng... Ik voel een deel van de incisie en verder wat steken en spierpijn. Ik hoef niet eens paracetamol, laat staan vicodin...
Coolness!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:14 schreef wonderer het volgende:
oh ja, de zuster vandaag heet Jackie, dus er staat op het whiteboard 'nurse Jackie'ik zit in een tv-serie!
Ben je bang dat je het niet eens bent met je huisgenoten en dat er een klootzak komt wonen? Jij hebt ook een stem hè...quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanavond hospiteeravond/kijkavond hier in huis. Ik heb er een nachtmerrie over gehad.
Eh ja, dat is zeg maar wel de kop van de spijker die je weet te raken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ben je bang dat je het niet eens bent met je huisgenoten en dat er een klootzak komt wonen? Jij hebt ook een stem hè...
Dat is lastig als je niet zo assertief bent van jezelf.. Maar hebben jullie zo'n verschillende mening denk je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh ja, dat is zeg maar wel de kop van de spijker die je weet te raken.
Nou ja, hij wil graag iemand die een beetje is zoals hij. Geen onaardige jongen hoor, maar een beetje een patsertje, beetje pocherig. Beetje het soort jongen dat (al dan niet voor de grap) zegt: "We moeten gewoon zo'n lekker wijf zoeken en die dan naaien."quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat is lastig als je niet zo assertief bent van jezelf.. Maar hebben jullie zo'n verschillende mening denk je?
Ook nog een andere jongen, maar die heeft nooit echt een uitgesproken mening.quote:
Tijd om argumenten voor een rustig iemand te verzamelen danquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook nog een andere jongen, maar die heeft nooit echt een uitgesproken mening.
mwach....... nej.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:30 schreef wonderer het volgende:
ik zit Ellen te kijken. Maakt dat het gebrek aan boobs een beetje goed voor dit topic?
We gaan nog met z'n allen samen eten voordat het zo ver is, dus dan ga ik wel even duidelijk maken wat ik verwacht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:31 schreef wonderer het volgende:
Erik, misschien moet je nu vast met je huisgenoot praten over je wensen?
Lekkerquote:
Is van de spanning, laat je ook maar eens goed knedenquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lekker
Mijn nek zit weer helemaal vast
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:28 schreef wonderer het volgende:
Zo, laptop werkt toch beter
Skunk, je avatar!
Wat doe jij dan op Fok? Of ben jij geen onderdeel van de kluwen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Er zitten hier drie vrienden op de bank, allemaal in een dekentje tegen elkaar aan.
Nope, mijn ride komt me om twee uur ophalen dus ik denk dat ik rond vier uur thuis ben dan of zo...quote:
Naar aanleiding van deze post ben ik even gaan stalkenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:24 schreef She-Wolf het volgende:
Dat zijn inderdaad wel aparte vragen ja. Ik had vroeger een collega die graag samen met haar vriendin kinderen wilde. Zij had bedacht om het eitje van de één, bij de ander te laten insemineren. Zodat ze elkaars biologische kind zouden baren zeg maar. Vond ik eigenlijk wel een hele mooie gedachte. Ik weet niet of dat medisch gezien allemaal haalbaar is en of dat zomaar kan, maar leek me wel mooi.
Waar kun je daar info over vinden? Of kun jij me er meer over vertellen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:37 schreef Vanyel het volgende:
Het kan wel, maar ze doen dat (laatste keer dat ik er info over kreeg) alleen als een van de moeders al kinderen heeft, weet niet meer of dat nou juist de dragende of donerende was. Alsof het regulier draagmoederschap is. En dan moet er volgens mij ook nog een medische indicatie zijn.
Ik vind die vragen hier toch anders dan van vage kennissen trouwens.
quote:
Aha!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Dat weten ze vast bij de roze (wens)oudermiddag tijdens midzomergrachtfestival in juni. Ik heb die info van zo'n soort bijeenkomst maar dan jaren gelee.
Stoute stalkert!
Eigenlijk is alles mogelijk, maar ligt er ook aan waar je heen gaat denk ik. Maar men moet niet te eenvoudig over ivf denken, vooral als je t niet nodig hebt...quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Dat weten ze vast bij de roze (wens)oudermiddag tijdens midzomergrachtfestival in juni. Ik heb die info van zo'n soort bijeenkomst maar dan jaren gelee.
Stoute stalkert!
DP going allquote:
ik kan dan nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef skunkasaur het volgende:
Komen jullie trouwens allemaal hier heen daarvoor? Jawel he?
Ik weiger eigenlijk te geloven dat het bij wet verboden is. Maar de nederlandse ziekenhuizen zullen er ethisch wel op tegen zijn en daarom de term verboden gebruiken. Als je het serieus overweegt moet je eens contact opnemen met stichting geertgen in Elsendorp, die zoeken graag de grens op volgens mij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:00 schreef skunkasaur het volgende:
Hmm ik heb nu een uur geGoogled en vanalles gevonden, maar slechts één link waarin donor en eitje van de ene moeder door de ander gedragen wordt, en dat zou _strikt_ verboden zijn. Zonder bron of verwijzing.
Dank, noteer ik even. Ik begreep dat er in België ook het een en ander "normaler" is. Hoeft trouwens niet persé in NL, mijn lady is Canadesequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik weiger eigenlijk te geloven dat het bij wet verboden is. Maar de nederlandse ziekenhuizen zullen er ethisch wel op tegen zijn en daarom de term verboden gebruiken. Als je het serieus overweegt moet je eens contact opnemen met stichting geertgen in Elsendorp, die zoeken graag de grens op volgens mij.
Yuhquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:40 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat is fijn! Kun je wel een beetje vooruit komen?
Dat is toch gewoon super fijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
YuhEigenlijk beangstigend makkelijk
In Nederland niet (daar moet je onvruchtbaar voor zijn). Hier weet ik het niet, omdat ik niet van plan ben dat gedoe met mijn greencard te gaan doen, want dan heb ik straks een greencard die niet overeen komt met mijn paspoort en dat gaat geheid problemen opleveren, maar ik ga binnenkort wel naturalisatie aanvragen en dan is het vrij makkelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon super fijn
Maar eens wat anders, kun je op papier nu ook je m/v keuze aanpassen of hoe werkt dat eigenlijk?
Niet gevraagd, denk een kilo of vijf of zo, maar ik weet echt niet hoeveel weefsel er is verwijderd. Vraag ik dinsdag wel als de drains eruit gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 03:22 schreef Vanyel het volgende:
W, hoeveel zou je afvallen door de operatie?
Ik hoop dat jequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Vanyel het volgende:
Help. Hoe heet ook weer die film over een wat oudere professor die een relatie krijgt met een student. Speelt in de jaren lang gelee en ik moet niet te veel vertellen want iedereen moet m zien. Met volgens mij colin firth in de hoofdrol maar kan ook een andere briljante acteur zijn (ben een beetje moe).
Ja, dat vrees ik ook. Maar zouden ze dat echt in een sinterklaasjournaal doen, waar dat soort dingen eigenlijk niet aan de orde komen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Misschien houdt Bram van der Vlugt er mee op. Die heeft al langer last van z'n gezondheid.
Misschien hebben ze wel een hele leuke manier bedacht om dat aan de kinderen uit te leggen. Of iets.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik ook. Maar zouden ze dat echt in een sinterklaasjournaal doen, waar dat soort dingen eigenlijk niet aan de orde komen?
Zeggen ze toch gewoon dat Sinterklaas plastische chirurgie heeft gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:29 schreef lezzer het volgende:
Dat kan toch niet dat je als omroep besluit het Sinterklaasverhaal te wijzigen?
Toen ik een kleuter was, was het ook iemand anders die Sinterklaas speelde...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef lezzer het volgende:
Mrs, fervent Sintjournaalkijker, denkt dat de Sint er al is. Dat hij zich vergist heeft in de datum
Ik moet nog een maand waarin ik 25 studiepunten moet halen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef lezzer het volgende:
By the way, de vakantie is begonnen.![]()
We trappen af met een appelflap
Als ze de kans krijgt kijkt ze. Ik heb dan een gemengd gevoel van "schattig" en/of "omgquote:
Ter geruststelling, als jij vakantie hebt ben ik gewoon weer aan het werkquote:Ik moet nog een maand waarin ik 25 studiepunten moet halen.
quote:
Volgens mij hebben kinderen echt niet in de gaten als er een andere oude man met enigszins hetzelfde geluid en maniertjes achter de baard en de mijter schuil gaat. Ze geloven het ook als ze die middag de intocht kijken, en dezelfde avond een sinterklaas bij de buurtsuper zien staan, en de amateursinten zijn toch echt van een ander kaliber qua kleding en vermomming dan DE sinterklaas van TVquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:29 schreef lezzer het volgende:
Dat kan toch niet dat je als omroep besluit het Sinterklaasverhaal te wijzigen?
Toen ik een kleuter was, was het ook iemand anders die Sinterklaas speelde...
Ik heb dat anders nooit geloofd. Voor mij waren het altijd hulpsinterklazen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij hebben kinderen echt niet in de gaten als er een andere oude man met enigszins hetzelfde geluid en maniertjes achter de baard en de mijter schuil gaat. Ze geloven het ook als ze die middag de intocht kijken, en dezelfde avond een sinterklaas bij de buurtsuper zien staan, en de amateursinten zijn toch echt van een ander kaliber qua kleding en vermomming dan DE sinterklaas van TV.
Whehe. Die heb ik een paar jaar terug ontmoet, vertelde hij me. Wist ik niet meerquote:
Ze hebben vast gehoord dat er een homo woont, dan daalt de marktwaarde aanzienlijk natuurlijkquote:[b]Op zaterdag 21 mei 2011 08:59 schreef lezzer
Wat wonderlijk trouwens dat er niemand op een kamer af komt. In mijn tijd kwam daar 30 man op af...
Ja, maar, zelfs 20 jaar geleden wisten we al dat dán de tijd was om een kamer te bemachtigen. Toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is redelijk einde schooljaar he..
Dat gaat niet lukken, maar dat zal de komende weken ruimschoots gecompenseerd wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan moeten jullie zometeen opnieuw een appelflap eten... :/
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:55 schreef lezzer het volgende:
Zitten we als ik terug kom nog in hetzelfde topic?
* lezzer is maar 3 uur later weg dan gepland
Wat ouderwets.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:03 schreef lezzer het volgende:
Of ja, geen verkoopcamera dus...
Op naar het busje. Want, ik kon niet online inchecken (hallo 1993) en dus moeten we nu uren op Schiphol hangen...
Ben ik dan de enige die altijd (te) op tijd op vliegvelden is, ingecheckt of niet?quote:Op zondag 22 mei 2011 09:03 schreef lezzer het volgende:
Of ja, geen verkoopcamera dus...
Op naar het busje. Want, ik kon niet online inchecken (hallo 1993) en dus moeten we nu uren op Schiphol hangen...
quote:
nee, wij normaal ook. Niks aan het toeval over laten hèquote:Op zondag 22 mei 2011 10:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die altijd (te) op tijd op vliegvelden is, ingecheckt of niet?
Nee.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die altijd (te) op tijd op vliegvelden is, ingecheckt of niet?
Motiveer eens wat meer :pquote:Op zondag 22 mei 2011 10:36 schreef D-Djesss het volgende:
Yo.ben geen lesbau.vind deze chat gezellig. ik ben jongen. mag ik meedoen?
Ik ben ook altijd graag op tijd, maar zoals april 2010 wil ik t nooit meer. Dat was de eerste dag dat er weer vluchten gingen vanaf schiphol nav die aswolk. Dus de avond van tevoren zeggen we tegen onze vrienden en familie die ons fijne vakantie wenste.. "As we gaan" En we gingen! Met 10 uur vertragingquote:Op zondag 22 mei 2011 10:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar ga je eigenlijk heen? Je zult nu inmiddels wel in t vliegtuig zitten, dus veul plezier!quote:Op zondag 22 mei 2011 14:20 schreef lezzer het volgende:
Ja vind ik ook ja.![]()
Intussen ook in de bodyscan goed bevonden
Doei popjes![]()
![]()
Maar 6 uur tijdverschil? Dat valt eigenlijk nog wel mee. En is iid een nette tijd voor een zondagquote:Op zondag 22 mei 2011 16:30 schreef wonderer het volgende:
Kwart over tien vind ik een heel schappelijke tijd op zondag anders
Yeah, negen uur is gewoon erg irritant. Ben blij dat ik dat niet heb!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:45 schreef Nirak het volgende:
Een vriend van ons heeft bijna een jaar in Orange County gezeten, dat tijdverschil was wat groter.. Als wij avond hadden moest hij nog opstaan bij wijze van.. Niet erg handig idd.
Maar hoe voel je je nu? Gaat het goed? En wanneer gaat het verband eraf?
Net in bad gelegen na een middag schilderen om vervolgens frietjes te bakken en die op de bank op te eten, jummiequote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef wonderer het volgende:
Moet me ook scheren, het jeuktNog 48 uur te gaan.
Wat ben jij aan het doen deze zondagavond?
Klinkt best goedquote:Op zondag 22 mei 2011 19:10 schreef Nirak het volgende:
[..]
Net in bad gelegen na een middag schilderen om vervolgens frietjes te bakken en die op de bank op te eten, jummie
Maar niet echt hele spannende dingen dus :p jij wel?
Dacht ik...?quote:
Tot de hechtingen eruit zijn, nog ruim een week. En daarna weet ik niet, ik wil niet dat alles losscheurt natuurlijk dus dan moet ik voorzichtig zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef Nirak het volgende:
Hoe lang kun je nog niks denk je?
Ik heb nog niet zoveel last van t parasietje, behalve t gebruikelijke wijvengezeik
Hoe vaak zie jij je moeder eigenlijk nu je aan de andere kant van de plas woont?
Dat moet voor haar heel raar geweest zijn natuurlijk, haha. Kan ze er goed mee omgaan?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met moederdag hebben we geskypt, ze herkende mijn stem niet
Ik vind dat ZO'N leuke kerelquote:Op zondag 22 mei 2011 19:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Ugh mijn god. Ik zit De taarten van Abel te kijken. Jan-ken.
Ja, ze noemt me inmiddels knulquote:Op zondag 22 mei 2011 19:20 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat moet voor haar heel raar geweest zijn natuurlijk, haha. Kan ze er goed mee omgaan?
Leuk! hoe lang ben je daar en wat ga je allemaal doen?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef Blue-eyes het volgende:
Je suis revenu de Paris! Wat is het toch een heerlijke stad, die sfeer![]()
Alleen opvallend veel (hele donkere) Afrikanen in vergelijking met 5 jaar geleden.
Hij is fantastisch.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind dat ZO'N leuke kerelEr was een aflevering met een genderdysfoor meisje, echt supertof.
Oeh die ga ik straks even terugkijkenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:26 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hij is fantastisch.
Nu met een homoseksueel jongetje van 10 jaar oud. Ik voel zo'n trots.
Ik ben daar maar 1 keer een paar dagen geweest maar ik vond de stad echt helemaal niet fijn voelen. Nooit meer geweest.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef Blue-eyes het volgende:
Je suis revenu de Paris! Wat is het toch een heerlijke stad, die sfeer![]()
Alleen opvallend veel (hele donkere) Afrikanen in vergelijking met 5 jaar geleden.
Dat maar dan 1 dag. Geen enkele behoefte dat nog eens over te doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben daar maar 1 keer een paar dagen geweest maar ik vond de stad echt helemaal niet fijn voelen. Nooit meer geweest.
Elle est revenue déjà.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk! hoe lang ben je daar en wat ga je allemaal doen?
Mijn Frans is niet zo goedquote:
Dat hoor ik van meer mensen, ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. En ik hou zelf ook helemaal niet van steden, wat voor stad dan ook. Maar Parijs vind ik heerlijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben daar maar 1 keer een paar dagen geweest maar ik vond de stad echt helemaal niet fijn voelen. Nooit meer geweest.
Ga je toch lekker met een vriendin of zo? Extra handig nu juist, hoef je geen oppas te zoekenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Nirak het volgende:
Nog nooit in Paris geweest, zou het nog wel eens willen bezoeken. Maar dat heb ik met meer Europese steden. Helaas heeft mijn vrouw niets met stedentrips
Ik vind eigenlijk steeds meer steden leuk. Berlijn, Bangkok, Chiang Mai, Vientiane, Luang Prabang (voor zover dat een stad mag heten), Antwerpen, allemaal steden waar ik heel blij van word. Terwijl ik ook altijd dacht dat ik ze maar niks vond.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:38 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Dat hoor ik van meer mensen, ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. En ik hou zelf ook helemaal niet van steden, wat voor stad dan ook. Maar Parijs vind ik heerlijk.
Ik ben dan toch weer zo'n romanticus dat ik dat graag met haar doe... Ach misschien als over een half jaar de wilde haren verdwenen zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 21:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga je toch lekker met een vriendin of zo? Extra handig nu juist, hoef je geen oppas te zoeken
We zijn ook nog NOOIT op stedentrip geweest, en ik zeg altijd: als je het niet probeert kom je er nooit achter :pquote:Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk steeds meer steden leuk. Berlijn, Bangkok, Chiang Mai, Vientiane, Luang Prabang (voor zover dat een stad mag heten), Antwerpen, allemaal steden waar ik heel blij van word. Terwijl ik ook altijd dacht dat ik ze maar niks vond.
Ik ben er nog nooit geweest, maar wil ook wel graag. Ondanks alle negatieve verhalen ben ik erg nieuwsgierig.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef wonderer het volgende:
Ik vind Parijs wel tof. Ik wil graag nog eens gaan.
De mijne gaat maar juist niet over. Het is nog niet eens etenstijdquote:Op zondag 22 mei 2011 23:31 schreef skunkasaur het volgende:
Oh, is het al half twaalf? Allejezus waar is mijn weekend naartoe gegaan?
Wrom?quote:Op maandag 23 mei 2011 03:59 schreef Nizno het volgende:
de hele nacht wakker.. en om 7 uur gaat de wekker.......
ja na nachten slaap missen en overdag moeten werken zal ik vast wel eens winnenquote:Op maandag 23 mei 2011 04:30 schreef wonderer het volgende:
Oh, da's niet zo fijn. Aan de andere kant, da's een gevecht dat je in ieder geval altijd wint
niet echt nee, om 5uur in slaap gevallen en om 7uur piepte mijn wekkerding weer......quote:Op maandag 23 mei 2011 05:30 schreef wonderer het volgende:
Sterkte in ieder geval... leuk is het niet natuurlijk.
QFTquote:
Daar zijn neefjes inderdaad heel goed in.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:48 schreef skunkasaur het volgende:
Ik werd de hele nacht wakker gehouden door een neefje steekmug.
Het is een mutant,deze. Gaat niet op de witte muur zitten maar telkens ergens waar 'ie goed inblend. Het mormel.
Groningersquote:Op maandag 23 mei 2011 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar zijn neefjes inderdaad heel goed in.
Ellendige beestjes zijn dat!!!
quote:
true, o so truequote:
ook een noorderling dusquote:Op maandag 23 mei 2011 11:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
Mijn vrouw zegt ook neefjes en als ze het ove vliegen heeft zegt ze muggen.. Heel verwarrend
Zo zeggn wie dat hier, mienwicht.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
Mijn vrouw zegt ook neefjes en als ze het ove vliegen heeft zegt ze muggen.. Heel verwarrend
en dat zegt de vrouw die een kind heeft met een andere vrouw?!?!?! tsssssquote:
Ik moet ook nog een cadeau kopen. Mijn arme geldjes.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ook niet wachten op mijn stufi. Kan ik tenminste mijn moeders verjaardagscadeau kopen, zonder dat ik eerst dagenlang zonder boodschappen moet leven.
Geen idee. Ik weet niet eens waar ze precies zittenquote:
Hopelijk tussen je navel en je schouders. Maar wanneer mocht het verband er nou af?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet eens waar ze precies zitten
Ja, want voor dat geld kun je wel 3 zakken chips kopenquote:Op maandag 23 mei 2011 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in plaats van chips maar een bakje aardbeien gekocht. Ik weet zeker dat ik er vanavond spijt van krijg
, maar ja.
Wel meer, als je het bij AH winkelmerk houdtquote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, want voor dat geld kun je wel 3 zakken chips kopen
ik ook... en mn loon.. en mn belastinggeld heb ik ook binnen.. joh ik ben rijkquote:Op maandag 23 mei 2011 16:32 schreef Vanyel het volgende:
Oh das best lang.
Ik krijg morgen mijn vakantiegeld. Ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |