okequote:Op donderdag 19 mei 2011 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij zal het er wel naar gemaakt hebben
nee, m'n gebagger van dinsdag ga ik niet overdoenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:22 schreef Etsu het volgende:
Tim, je gaat er niet voor zorgen dat je achterna vliegt eh?
Niet zo'n slecht ideequote:Op donderdag 19 mei 2011 10:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nee, m'n gebagger van dinsdag ga ik niet overdoen
ik heb m'n doel al bereikt: 1x nummer 1positie in de dagcijfers, nu is het gewoon chillen de sc!quote:
jij wonquote:
Ik heb er anders wel ontzettende spijt van dat ik het heb gekozenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wiskunde B
In dat geval verschillen we van elkaar.
Koffiequote:Op donderdag 19 mei 2011 10:34 schreef Etsu het volgende:
Koffie
Appelsap (of Ice Tea, maar hebben we niet meer.)
Bweh, geef maar ijskoffie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Koffie
Vooral met de examens
Je moet gewoon een keer goede cappucino proberen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:43 schreef Trollface. het volgende:
Vast geband omdat hij met mijn server zat te kloten. Terecht.
Ijskoffiequote:Op donderdag 19 mei 2011 10:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bweh, geef maar ijskoffie.
Heb niet zoveel met warme koffie oid
Wat ben je ook zo lief voor de medemens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ijskoffie
Heb één keer die campina troep geprobeerd, ik ging zowat over mijn nek. Er zat amper koffiesmaak aan!![]()
Toen had ik het maar aan de zwerver gegeven die altijd voor de appie zit
so truequote:Op donderdag 19 mei 2011 10:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ijskoffie
Heb één keer die campina troep geprobeerd, ik ging zowat over mijn nek. Er zat amper koffiesmaak aan!![]()
quote:
1 2 | # grep 94.210.120.103 /var/log/nginx/* | wc -l 3892 |
En wat nou als ik aids had, maar dat gewoon niet wist?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ben je ook zo lief voor de medemens.
We zijn van leeell gewend dat hij geen leven heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:46 schreef Trollface. het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
3892 requests man, hij heeft me half geDoS'd.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:46 schreef Trollface. het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Als je nooit seks hebt gehad, of in contact bent gekomen met andermans bloed, dan kan je rustig vanuit gaan dat je geen aids hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En wat nou als ik aids had, maar dat gewoon niet wist?
Wat was die southpark aflevering ook alweer?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je nooit seks hebt gehad, of in contact bent gekomen met andermans bloed, dan kan je rustig vanuit gaan dat je geen aids hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:46 schreef Trollface. het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat was die southpark aflevering ook alweer?![]()
En een andere smerige ziekte mag ook hoor, is ebola ook goed?EbolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso, die naam.![]()
Prima, was goed te doen vond ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:52 schreef Dastan het volgende:
Hoe ging jouw wiskunde eigenlijk, Trollface?
Ergste ziekte die ik ken en waar je grappen over kunt maken hoorquote:
Rogier, hou op.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ergste ziekte die ik ken en waar je grappen over kunt maken hoor
Echt zo'n horrording, je huid wordt poreus zodat je uit iedere zwakke plek in je lichaam gaat bloeden ofzo![]()
Gelukkig dat het bijna niet voorkomt
Heb er pas 1 gehad. Nederlands ging heel kut, maar denk wel nét gehaald met een 6 uiteindelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:56 schreef Dutchlike het volgende:
Mijn Nederlands leraar wenste mijn nog al eens ebola toe.
maarreuuuhh hoe gaat het met jullie examens, ik hoorde dat er weer gezeik was om de samenvattingen bij Nederlands.
Lekker klagen, leuk man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |