quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 10:14 schreef Pvoesss het volgende:Ik vind dat schrapen gewoon helemaal niets en bergpads helpt ook niet.
Nou, bij sommige kindjes wel hoor!
Anne had ook heel erg 'last' van berg en ik had al vanalles geprobeerd (verschillende soorten olie en dat schrapen met een ansichtkaart..) maar dan was het één dag weg en daarna weer terug.
Toen heb ik bij de Etos zo'n doosje met bergpads gekocht. Een zo'n dingetje gebruikt, berg eraf geschraapt en daarna is het nooit meer teruggeweest! Ik ben er dus erg over te spreken

Ik was Anne's haar momenteel trouwens alleen met water, omdat ze wat eczeem heeft ben ik een beetje aan het kijken of het minder wordt als we helemaal geen badproducten gebruiken. Kan nog niet zeggen dat het effect heeft trouwens, maar erg veel haar heeft ze toch nog niet

En wat betreft de voeding, Anne krijgt ook nog steeds maar 'alleen' een fruithap en avondeten tussendoor. Heb wel eens een koekje geprobeerd, maar ze snapt niet wat ze er mee moet doen. Prima, dat komt dan nog wel.
Schema is nu:
7.30: Bord pap (180/6 melk + 6 scheppen bambix)
9.30: Fruit (klein cupje van 100 ml)
11.30: Fles 180/6
15.15: Fles 180/6
17.30: Avondeten (hoeveelheid van 3/4e potje ongeveer)
19.15: Fles 180/6
Broodkorst vond ze helemaal niks, ik ga nú eens gewoon brood met boter proberen. Ben benieuwd