Nu je t zegtquote:
Echt?? Serieus????quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VMBO-examen.
je maakt een grap?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VMBO-examen.
Oh. My. God.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VMBO-examen.
Welk vak dan? Biologie is nog niet openbaar en scheikunde/natuurkunde is wel wat ingewikkelder.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VMBO-examen.
Ik vraag me af of een gemiddeld HBO-examen heel veel moeilijker is soms.quote:
HBO is het nieuwe VMBO.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een gemiddeld HBO-examen heel veel moeilijker is soms.
Niet alleen InHolland hoor.quote:
dat komt waarschijnlijk omdat je er nog geen gemaakt hebtquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een gemiddeld HBO-examen heel veel moeilijker is soms.
Op het Saxion vond ik vooral het niveau van mijn mede-'studenten' bijzonder dramatisch.quote:
Ik ben ooit wel toegelaten op het HBO hoor. Ik baseer me dan vooral op het feit dat ik collega's heb die HBO gedaan hebben waarvan ik me serieus afvraag hoe ze dat in godsnaam voor elkaar hebben gekregen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
dat komt waarschijnlijk omdat je er nog geen gemaakt hebt
Het is deels ook afgunst hoor. Als zij het kunnen, waarom heb ik het dan nooit gedaan, een beetje dat idee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Op het Saxion vond ik vooral het niveau van mijn mede-'studenten' bijzonder dramatisch.. Wat een domme mensen zaten daar tussen zeg.
.
Dat heb ik met allerlei collega's, van geen diploma en intern opgeleid, tot en met master universitairen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ooit wel toegelaten op het HBO hoor. Ik baseer me dan vooral op het feit dat ik collega's heb die HBO gedaan hebben waarvan ik me serieus afvraag hoe ze dat in godsnaam voor elkaar hebben gekregen.
Gelukkig is iedereen hier in Singles superslim.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Op het Saxion vond ik vooral het niveau van mijn mede-'studenten' bijzonder dramatisch.. Wat een domme mensen zaten daar tussen zeg.
.
Op Fok! is toch 90% hoogbegaafd?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is iedereen hier in Singles superslim.
Ik ken dat.. Maar ach...quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Zo fijn, die medelevendheid van je vrienden soms...
Ik ook, al heb ik ooit nog MBO gedaan. Wat een ellende was dat zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is iedereen hier in Singles superslim.
Same here. Een klas vol mensen die daar vooral zitten vanwege leerplicht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook, al heb ik ooit nog MBO gedaan. Wat een ellende was dat zeg.Zwarte bladzijde uit mijn persoonlijke geschiedenis.
.
MBO jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook, al heb ik ooit nog MBO gedaan. Wat een ellende was dat zeg.Zwarte bladzijde uit mijn persoonlijke geschiedenis.
.
Dat had ik ook: vijf minuten te laat betekende (bij de 3e keer ) drie uur corvee. Het hele uur niet komen, betekende drie uur corvee. De hele dag niet komen: corvee. Als je dan toch al te laat was 's ochtends, was de keus snel gemaaktquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here. Een klas vol mensen die daar vooral zitten vanwege leerplicht.
En een leraar die je verteld dat niet op komen dagen niet kan, maar dat als je je ziekmeld, ze je niets kunnen maken.
Yep. Had ook een zware alcoholist als leraar, was ook lachen altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here. Een klas vol mensen die daar vooral zitten vanwege leerplicht.
En een leraar die je verteld dat niet op komen dagen niet kan, maar dat als je je ziekmeld, ze je niets kunnen maken.
Ik kan me vooral herinneren dat het heel erg kut was en dat de mensen daar extreem dom waren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
MBO jaIk vraag me nog steeds af hoe ik daar doorheen gekomen ben. Ik kan me echt niets meer herinneren uit die tijd
Ik kan me de leuke dingen herinneren. Kamp en weekendje Parijs. Maar meer ook niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan me vooral herinneren dat het heel erg kut was en dat de mensen daar extreem dom waren..
Ik heb in 1,5 jaar tijd 2 jaar MBO gedaan door welgeteld 6 keer naar school te gaan, inclusief examens. Dat zegt wel wat over de moeilijkheidsgraad ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan me vooral herinneren dat het heel erg kut was en dat de mensen daar extreem dom waren..
Oh ja, weekend terschelling was wel tof. Schandalig gedragen zo, zoals het hoort.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan me de leuke dingen herinneren. Kamp en weekendje Parijs. Maar meer ook niet.
sja, iets uit een boek uit je hoofd leren om op een toets een vraag goed te beantwoorden kan natuurlijk bijna iedereen wel. scripties e.d. plukken we van het internet...quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ooit wel toegelaten op het HBO hoor. Ik baseer me dan vooral op het feit dat ik collega's heb die HBO gedaan hebben waarvan ik me serieus afvraag hoe ze dat in godsnaam voor elkaar hebben gekregen.
ik heb tijdens mijn stages wat opgestoken, niks tijdens de lessenquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
MBO jaIk vraag me nog steeds af hoe ik daar doorheen gekomen ben. Ik kan me echt niets meer herinneren uit die tijd
Wij ook. De dag indeling was gemaakt door de leraren en 's avonds mochten we kiezen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, weekend terschelling was wel tof. Schandalig gedragen zo, zoals het hoort.
sja als je met de halve klas de kroeg in gaat wordt et al snel gezelligquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:32 schreef vencodark het volgende:
MBO vond ik juist wel heel gezellig. Tuurlijk was het rommelig, was onze klas compleet vergeten om ingeroosterd te worden, was 70 % buitenlands en konden leerlingen tijdens de les gewoon hun haar stylen, maar ik ging elke dag met plezier.
Toen ik op het MBO zat gebruikte ik nooit internet. We hebben het hier over 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
sja, iets uit een boek uit je hoofd leren om op een toets een vraag goed te beantwoorden kan natuurlijk bijna iedereen wel. scripties e.d. plukken we van het internet...
iedereen met de wil kan slagen
Stages. Ja! Nu je het zegt. Die kan me ik ook herinneren. Mijn eerste stage was een grote relquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb tijdens mijn stages wat opgestoken, niks tijdens de lessen
Nee, nee, nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
sja als je met de halve klas de kroeg in gaat wordt et al snel gezellig
Op mijn MBO hadden we 3 computers met internet. Ik had ook maar één andere klasgenoot die internet had.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik op het MBO zat gebruikte ik nooit internet. We hebben het hier over 10 jaar geleden.
Die toetsen waren gewoon TE makkelijk.
De mijne vroeger ook, daarom werk ik al 11 jaar. Boy, I was wrong.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:40 schreef vencodark het volgende:
School is momenteel mijn grootste irritatie -en boosheidsfactor.
Wij hadden toen thuis wel internet, maar daar mocht ik nooit op omdat ik ooit de pc thuis gesloopt had tijdens het spelen van Duke Nukem.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mijn MBO hadden we 3 computers met internet. Ik had ook maar één andere klasgenoot die internet had.
MBO-stage, don't remind me. Wat een ellende was dat zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Stages. Ja! Nu je het zegt. Die kan me ik ook herinneren. Mijn eerste stage was een grote rel
Enige meisje op school. En je moest een lijstje inleveren waar je graag stage wilde lopen.
Alleen werd daar bij mij niet naar gekeken en mocht ik naar Xerox omdat ik vrouw was.
Xerox wilde graag vrouwen. Maar ik werd boos omdat ik het discriminatie vond!!!
Rel geschopt
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hadden toen thuis wel internet, maar daar mocht ik nooit op omdat ik ooit de pc thuis gesloopt had tijdens het spelen van Duke Nukem.Sowieso duurde een pagina laden met die telefoonverbinding een half uur, dus ik had er toch het geduld niet voor.
Ik ging toen naar school in Nijmegen en daar hadden ze gewoon al kabelinternet terwijl ik een aantal uur per week online mocht met mijn 56k modem.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mijn MBO hadden we 3 computers met internet. Ik had ook maar één andere klasgenoot die internet had.
In mijn MBO-tijd (95-98) bestond kabelinternet nog niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ging toen naar school in Nijmegen en daar hadden ze gewoon al kabelinternet terwijl ik een aantal uur per week online mocht met mijn 56k modem.
Was leuk Unreal Tournament spelen in de les.
Helaas hadden ze in nijmegen ook hele gezellige kroegen en andere dingen waardoor ik te weinig op school was en uitgesloten werd van de toetsen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
In mijn MBO-tijd (95-98) bestond kabelinternet nog niet.School had een ISDN-aansluiting.
Ik begon daar in 2000.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
In mijn MBO-tijd (95-98) bestond kabelinternet nog niet.School had een ISDN-aansluiting.
Valt mee hier hoor, ik ontspoorde maar een heel klein beetjequote:
Gelukkig zijn we uiteindelijk nog goed terechtgekomen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Valt mee hier hoor, ik ontspoorde maar een heel klein beetje
In Singlesquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we uiteindelijk nog goed terechtgekomen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zijn we dat?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wacht nog.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders denken daar anders over.quote:
Maar niet zoals ik 10 jaar geleden gepland had.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, die zeurenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders denken daar anders over.
Ikzelf vind dat ik het nog niet zo verschrikkelijk beroerd gedaan heb en jij ook niet.
Ik had tien jaar geleden niet gedacht dat ik er zo bij zou zitten, daar waren de prognoses toen niet naar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet zoals ik 10 jaar geleden gepland had.
Ja maar jij! Jij hebt een café!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True, maar hoe corny ook, everything happens for a reason en het maakt je ook tot wie je uiteindelijk geworden bent.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, die zeuren
En lief van je, maar ik heb de verwachtingen redelijk moeten bijstellen he.
En daar is iedereen natuurlijk blij meequote:Op donderdag 19 mei 2011 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar hoe corny ook, everything happens for a reason en het maakt je ook tot wie je uiteindelijk geworden bent.
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In dat geval zou ik graag die reden willen weten, lieve Kluts.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar hoe corny ook, everything happens for a reason en het maakt je ook tot wie je uiteindelijk geworden bent.
Helemaal waar, maar als ik terug kon in de tijd, had ik mijzelf in de 1ste klas middelbare wel zo ontiegenlijk hard voor de kont geschopt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk niet altijd. Maar ik ben achteraf best blij met mezelf.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En daar is iedereen natuurlijk blij mee
Ho ho, jij hebt je horecapapieren, is toch wat he.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je niks kunt kun je altijd nog kroegbaas worden he
Hoe bedoel je? Dat is niet 1 reden natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval zou ik graag die reden willen weten, lieve Kluts.
Achteraf? Moet je daar niet nog een jaartje of 60 op wachten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk niet altijd. Maar ik ben achteraf best blij met mezelf.
Jij hebt een kroeg? Waar en hoe heet hij?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je niks kunt kun je altijd nog kroegbaas worden he
Ik mag zeker niet klagen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn schooltijd is een van de weinige dingen die ik over zou doen en anders aan zou pakken als het kon. Maar je weet nooit hoe je dat achteraf gevonden had.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar als ik terug kon in de tijd, had ik mijzelf in de 1ste klas middelbare wel zo ontiegenlijk hard voor de kont geschopt.
En vooral: hoeveel bier krijgen wij, je vrienden, gratis?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt een kroeg? Waar en hoe heet hij?
Waarom?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Achteraf? Moet je daar niet nog een jaartje of 60 op wachten?
Nou, je uitspraak suggereert dat er een soort van plan achter alles zit wat je doet en wat je overkomt. Als dat zo zou zijn, ik zou dat plan dan eigenlijk best graag willen weten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat is niet 1 reden natuurlijk.
Ligt er natuurlijk aan waar je op terugkijkt, maar bij 'achteraf' denk ik dat je op je sterfbed terugkijkt en dan pas denkt, 'Ja, dat was best leuk allemaal.'quote:
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
En vooral: hoeveel bier krijgen wij, je vrienden, gratis?
Ik ging in dienst. Vrijwillig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet klagen.Toch stukkie beter dan in de fabriek, waar ik na mn MBO nog aan jaar heb gewerkt.
Dat was een hele goede motivatie om verder te leren.
Een soort plan klinkt alsof je het zelf niet in de hand hebt, en dat is niet zo. Maar ik ben wel van mening dat wat ik de afgelopen jaren heb gedaan en meegemaakt, dat dat mij als persoon heeft veranderd. En ik denk ook in positieve zin. Sowieso is levenservaring niet verkeerd, ook al klinkt dat fout uit de mond van een 27-jarige.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, je uitspraak suggereert dat er een soort van plan achter alles zit wat je doet en wat je overkomt. Als dat zo zou zijn, ik zou dat plan dan eigenlijk best graag willen weten.
Ik denk dat je leven uit fases bestaat. Zo ongeveer. Dus daar kan je dan op terugkijken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan waar je op terugkijkt, maar bij 'achteraf' denk ik dat je op je sterfbed terugkijkt en dan pas denkt, 'Ja, dat was best leuk allemaal.'
Cafe the Old Sailor, Boven-leeuwen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt een kroeg? Waar en hoe heet hij?
Het ergste is eigenlijk dat ik regelmatig het idee heb dat als ik terug kijk op sommige dingen, ik het heel anders gedaan zou willen hebben. Echter ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik het toch niet anders zou doen, mocht ik het over kunnen doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een soort plan klinkt alsof je het zelf niet in de hand hebt, en dat is niet zo. Maar ik ben wel van mening dat wat ik de afgelopen jaren heb gedaan en meegemaakt, dat dat mij als persoon heeft veranderd. En ik denk ook in positieve zin. Sowieso is levenservaring niet verkeerd, ook al klinkt dat fout uit de mond van een 27-jarige.
Boven-Leeuwen? Das toch vlakbij Wageningen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Cafe the Old Sailor, Boven-leeuwen.
En Q Bier kan ik wel een fust gratis weg geven, dat spul kost niks.
Dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ergste is eigenlijk dat ik regelmatig het idee heb dat als ik terug kijk op sommige dingen, ik het heel anders gedaan zou willen hebben. Echter ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik het toch niet anders zou doen, mocht ik het over kunnen doen.
Precies, en daarom moet je je daar dan ook maar bij neerleggen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ergste is eigenlijk dat ik regelmatig het idee heb dat als ik terug kijk op sommige dingen, ik het heel anders gedaan zou willen hebben. Echter ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik het toch niet anders zou doen, mocht ik het over kunnen doen.
Ja redelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boven-Leeuwen? Das toch vlakbij Wageningen?
Als ik in Nederland ben kom ik eens langs voor een biertje danquote:
Oh, praat me er niet overquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies, en daarom moet je je daar dan ook maar bij neerleggen.
En de domme keuzes die ik heb gemaakt hebben soms ook weer geleid tot hilarische herinneringen.
Altijd welkomquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in Nederland ben kom ik eens langs voor een biertje dan
Ik zie het zo: alles wat ik in mijn leven gedaan heb heeft mij uiteindelijk gebracht op de plek in mijn leven waar ik nu ben en ik zou nergens anders willen zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Positiviteitsgoeroequote:Op donderdag 19 mei 2011 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie het zo: alles wat ik in mijn leven gedaan heb heeft mij uiteindelijk gebracht op de plek in mijn leven waar ik nu ben en ik zou nergens anders willen zijn.Dus alles wat ik in het verleden heb gedaan was goed.
![]()
Dat ook natuurlijk. Wat is het leven toch heerlijk momenteelquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie het zo: alles wat ik in mijn leven gedaan heb heeft mij uiteindelijk gebracht op de plek in mijn leven waar ik nu ben en ik zou nergens anders willen zijn.Dus alles wat ik in het verleden heb gedaan was goed.
![]()
Wat meer zon er bij en ik ben helemaal blij. Then again, dan zou ik momenteel vast wat minder werk-motivatie hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk. Wat is het leven toch heerlijk momenteel
Hoelang verblijf jij nou inmiddels in...ginder?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in Nederland ben kom ik eens langs voor een biertje dan
Een jaar en twee maanden precies vandaagquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoelang verblijf jij nou inmiddels in...ginder?
Niet alleen momenteel, al een hele tijd nu al....quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk. Wat is het leven toch heerlijk momenteel
Zon heb ik meer dan voldoende hierquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat meer zon er bij en ik ben helemaal blij. Then again, dan zou ik momenteel vast wat minder werk-motivatie hebben.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Niet alleen momenteel, al een hele tijd nu al....
Wow, zolang al. Euh was het nu Malta? En kom je ooit nog terug? Wat doe je er eigenlijk?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een jaar en twee maanden precies vandaag
ik zou bepaalde dingen in mijn verleden wel anders overdoen... genoeg dingen die ik gedaan heb die niks te maken hebben met waar ik nu benquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:19 schreef Q. het volgende:
alles wat ik in mijn leven gedaan heb heeft mij uiteindelijk gebracht op de plek in mijn leven waar ik nu ben en ik zou nergens anders willen zijn.Dus alles wat ik in het verleden heb gedaan was goed.
![]()
Ik moet zeggen dat sinds anderhalf jaar mijn leven er behoorlijk hard op vooruit is gegaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Niet alleen momenteel, al een hele tijd nu al....
Ik zou het compleet anders hebben gedaan. Gewoon VWO en dan Uni Sterrenkunde. Dan was ik nu alweer 10 jaar aan het werk in dat vakgebied.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou bepaalde dingen in mijn verleden wel anders overdoen... genoeg dingen die ik gedaan heb die niks te maken hebben met waar ik nu ben
beetje jaloersquote:
Op Malta ja, nog steeds. En ik heb niet de intentie om terug te komen, eerder nog ga ik verder weg. Zuid Amerika of Azië lijken me wel tof.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow, zolang al. Euh was het nu Malta? En kom je ooit nog terug? Wat doe je er eigenlijk?
Online gaming? Je creeërt games of wat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op Malta ja, nog steeds. En ik heb niet de intentie om terug te komen, eerder nog ga ik verder weg. Zuid Amerika of Azië lijken me wel tof.![]()
Ik werk in online gaming, zoals 95% van de buitenlanders hier. Niks bijzonders, maar ik vind het heerlijk.
Niet zijn. Dingen die je anders wilt in je leven, daar kun je aan werken.quote:
Dan ken je mijn moeder nog niet. Ik heb laatst nog wat info over haar gehoord waardoor ik nu helemaal de graftyfus aan dat mens heb.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en het is trouwens de schuld van mijn moeder
Oh is ook zeker zo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zijn. Dingen die je anders wilt in je leven, daar kun je aan werken.
Wow! Dat is niet mooi.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan ken je mijn moeder nog niet. Ik heb laatst nog wat info over haar gehoord waardoor ik nu helemaal de graftyfus aan dat mens heb.
Och, ergens lag het in de lijn der verwachting.quote:
er zijn hier ook flink wat positieve veranderingen geweest.....quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat sinds anderhalf jaar mijn leven er behoorlijk hard op vooruit is gegaan
Nee, sportweddenschappen uitzetten, pokertoernooien begeleiden, dat soort dingen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Online gaming? Je creeërt games of wat?
Is er niets in Nederland wat je mist?
Mja, dat blijkt dan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ergens lag het in de lijn der verwachting.
Oh, ik ben niet boos op haar. Ze heeft maar 1 foute eigenschap. Gelukkig. Van jou is het wel kut ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan ken je mijn moeder nog niet. Ik heb laatst nog wat info over haar gehoord waardoor ik nu helemaal de graftyfus aan dat mens heb.
Voor welk bedrijf werk je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, sportweddenschappen uitzetten, pokertoernooien begeleiden, dat soort dingen.![]()
En nee, ik mis niks. Ik werd langzamerhand een beetje depressief van Nederland, alles is veels te goed geregeld. Ik word daar heel erg zenuwachtig van. Het enige dat ik mis zijn familie en vrienden, maar die kunnen overkomen en ik kan bij hen op bezoek natuurlijk.
Ik heb eindelijk geleerd me niet meer druk te maken over zaken die ik toch niet in de hand heb. Dat creëerde behoorlijk wat rust in mijn leven kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh is ook zeker zo.Maar bepaalde dingen heb je totaal geen controle op en dat vind ik heel moeilijk te accepteren.
Online gamingquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op Malta ja, nog steeds. En ik heb niet de intentie om terug te komen, eerder nog ga ik verder weg. Zuid Amerika of Azië lijken me wel tof.![]()
Ik werk in online gaming, zoals 95% van de buitenlanders hier. Niks bijzonders, maar ik vind het heerlijk.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh is ook zeker zo.Maar bepaalde dingen heb je totaal geen controle op en dat vind ik heel moeilijk te accepteren.
Het ergste vind ik vooral dat ik ontzettend op mijn moeder lijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet boos op haar. Ze heeft maar 1 foute eigenschap. Gelukkig. Van jou is het wel kut ja.
Jaloers.... Een eigenschap waar ik ook weinig mee kan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Iets wat ik ook al tijden niet ben geweest
Ja, maar dat is bij sommige dingen niet zo makkelijk..quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk geleerd me niet meer druk te maken over zaken die ik toch niet in de hand heb. Dat creëerde behoorlijk wat rust in mijn leven kan ik je zeggen.
Er zitten hier meer dan 1500 online gaming bedrijvenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor welk bedrijf werk je?
Zitten heel veel NL pokerspelers in Malta tegenwoordig.
Aah zo. Dat is heel wat anders dan ik in eerste instantie dacht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, sportweddenschappen uitzetten, pokertoernooien begeleiden, dat soort dingen.![]()
En nee, ik mis niks. Ik werd langzamerhand een beetje depressief van Nederland, alles is veels te goed geregeld. Ik word daar heel erg zenuwachtig van. Het enige dat ik mis zijn familie en vrienden, maar die kunnen overkomen en ik kan bij hen op bezoek natuurlijk.
Bijna collega? Jij was toch vertaler?quote:
Unibet Open zijn altijd leuke toernooien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zitten hier meer dan 1500 online gaming bedrijvenIk werk voor Unibet
Ja, cool dat je daar op letquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ergste vind ik vooral dat ik ontzettend op mijn moeder lijk.
Aan de andere kant, ik ken de valkuilen van zo'n karakter enigszins en leer er nu op te anticiperen.
Bij sommige dingen zal je je toch neer moeten leggen, lastige stap maar wel 1 die je moet maken...quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
Maar bepaalde dingen heb je totaal geen controle op en dat vind ik heel moeilijk te accepteren.
Van (online) games jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bijna collega? Jij was toch vertaler?
Ik zal wel moeten als ik niet zoals haar wil zijn.quote:
Malta is meer Afrika dan Europa, in sommige gevallen zelfs bijna een bananenrepubliekquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah zo. Dat is heel wat anders dan ik in eerste instantie dacht.
In Malta is het allemaal veel meer ontspannen, relaxed? En kom je weleens naar Nederland dan?
Ik had maandag nogal ruzie met m'n moeder, echt heel fel. En toen ze wegliep dacht ik: Jezus, ik vecht met m'n spiegelbeeldquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ergste vind ik vooral dat ik ontzettend op mijn moeder lijk.
Aan de andere kant, ik ken de valkuilen van zo'n karakter enigszins en leer er nu op te anticiperen.
Zonder bugs... succesquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten als ik niet zoals haar wil zijn.
De zogenaamde 2.0 versie zonder bugs.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Bij sommige dingen zal je je toch neer moeten leggen, lastige stap maar wel 1 die je moet maken...
Zekers!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Unibet Open zijn altijd leuke toernooien.
En schijnen hele leuke feestjes bij te zijn.
Ik lijk alleen qua uiterlijk wat op m'n moeder. Ik heb het karakter van m''n vader.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had maandag nogal ruzie met m'n moeder, echt heel fel. En toen ze wegliep dacht ik: Jezus, ik vecht met m'n spiegelbeeldMaar zij heeft dat echt niet door.
Ah, zoquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van (online) games jaMaar niet van poker enzo.
True.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder bugs... succesAndere bugs lijkt me beter
Hmm misschien ook maar eens een poging wagen om me te kwalificeren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers!Ik probeer om naar de volgende te gaan, in Barcelona
Het kan natuurlijk ook niet van de een op de andere dagquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ben ook al een stuk verder dan vroeger hoor, vooral met gezondheidsdingen enzo..
Ik lijk qua uiterlijk en karakter op mijn ma, maar ik heb de humor en rationaliteit in tijden van crisis van mijn pa.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lijk alleen qua uiterlijk wat op m'n moeder. Ik heb het karakter van m''n vader.
Ik lijk op mijn vader in ALLES. En dat is tofquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lijk alleen qua uiterlijk wat op m'n moeder. Ik heb het karakter van m''n vader.
Morgenochtend weer terugbrengenquote:
Helemaal accepteren zal ik het wel nooit doen vrees ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook niet van de een op de andere dag
Succes!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmm misschien ook maar eens een poging wagen om me te kwalificeren.
Is het weer tijd voor de Android Iphone discussie?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eindelijk door hoe ik series op m'n iPhone kan zetten
/blondt
Nog niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor de Android Iphone discussie?
Waarom zo'n instelling?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal accepteren zal ik het wel nooit doen vrees ik.
Met gezond eten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:45 schreef missbehavin het volgende:
Verdorie, mijn cassis energy drinks zijn op, hoe moet ik deze werkdag doorkomen?
* Royco1 geeft een schouderklopjequote:Op donderdag 19 mei 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niet.
Ik wilde alleen even zeggen dat ik trots op mezelf was.
Ja, maar ik mag natuurlijk niet aan de Unibet toernooien zelf meedoen helaas.quote:
Wodka?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:45 schreef missbehavin het volgende:
Verdorie, mijn cassis energy drinks zijn op, hoe moet ik deze werkdag doorkomen?
Ik heb het geprobeerd hoor, maar het blijft gewoon altijd een beetje steken, dat ik nooit meer 100% zal zijn (ja, roep het maarquote:
Nee dat snap ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag natuurlijk niet aan de Unibet toernooien zelf meedoen helaas.
Does niet zo raar jijquote:
Ik zit aan een volkoren boterhammetje met kaasquote:
Nu die energy troep nog laten en dan ben je op de juiste weg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit aan een volkoren boterhammetje met kaas
Wat moeten we roepen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd hoor, maar het blijft gewoon altijd een beetje steken, dat ik nooit meer 100% zal zijn (ja, roep het maar)
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat moeten we roepen?
Wil je dat we het bevestigen of dat we je nu complimenten gaan maken?
Mijn nicht was daar verslaafd aan. Die ging van slanke, sportieve meid naar een biggetje... Nu is ze weer zoals ze was.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu die energy troep nog laten en dan ben je op de juiste weg.
Probeer te accepteren dat het nooit meer 100% zal zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd hoor, maar het blijft gewoon altijd een beetje steken, dat ik nooit meer 100% zal zijn (ja, roep het maar)
Ja dat probeer ik dus, maar dat is moeilijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Probeer te accepteren dat het nooit meer 100% zal zijn.
Dat ga je echt niet alleen van energydrink hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn nicht was daar verslaafd aan. Die ging van slanke, sportieve meid naar een biggetje... Nu is ze weer zoals ze was.
Oh jee...quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn nicht was daar verslaafd aan. Die ging van slanke, sportieve meid naar een biggetje... Nu is ze weer zoals ze was.
Zeg, blijf jij met cliché's strooienquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt het over MissB, die drijft op die energy troepquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik eet heel gezond dus zo gek is dat niet van mij.
Wel een grote oorzaak daarvan. Ze dronk echt enórm veel. Pure suiker he.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ga je echt niet alleen van energydrink hoor.
Ik hou al op. Neuken dan maar?quote:
Niet leuk om open deuren in te trappenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De open deuren mbt dat 100% bedoelde ik, pestkop
Dat is het hele punt. Het is rotzooi. Als je daar op drijft (lees gewoon elke dag om je dag door te komen) is het vrij slecht voor je.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt het over MissB, die drijft op die energy troep
Toen ik aan de 8 á 10 blikjes redbull per dag zat, was ik slanker dan nu. Al was het alleen maar omdat je van die meuk vol gaat zitten en minder eet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een grote oorzaak daarvan. Ze dronk echt enórm veel. Pure suiker he.Nu was haar eetpatroon door stress ook niet heel goed, maar die drank hielp helemaal niks en maakte het erger.
zeker nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ga je echt niet alleen van energydrink hoor.
Ze dronk geen red bull. Ik weet niet wat het wel was, maar het was een energy drank. En ze at er dus ook niet goed bij. En ze dronk minstens het dubbele van wat jij dronk. Als het niet meer was.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik aan de 8 á 10 blikjes redbull per dag zat, was ik slanker dan nu. Al was het alleen maar omdat je van die meuk vol gaat zitten en minder eet.
Van alleen redbull wordt je niet dik.
Oh dan valt het bij mij nog mee!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze dronk geen red bull. Ik weet niet wat het wel was, maar het was een energy drank. En ze at er dus ook niet goed bij. En ze dronk minstens het dubbele van wat jij dronk. Als het niet meer was.
Vriendin van me leefd ook op dat spul, en die is superslank.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik aan de 8 á 10 blikjes redbull per dag zat, was ik slanker dan nu. Al was het alleen maar omdat je van die meuk vol gaat zitten en minder eet.
Van alleen redbull wordt je niet dik.
quote:
Ik zou het inderdaad goed gaan pratenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan valt het bij mij nog mee!
ik merk het wel als ik weer een weekje teveel van die blikjes drink (6 per dag ofzo)quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:50 schreef Godtje het volgende:
Iedereen kan een keer een drankje nemen/zondigen maar het us geen spul waar je structureel je lichaam mee wil vergiftigen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vriendin van me leefd ook op dat spul, en die is superslank.
En die eet ook nog super veel.
Poteeeto, potato. Energydrink is energydrink.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze dronk geen red bull. Ik weet niet wat het wel was, maar het was een energy drank. En ze at er dus ook niet goed bij. En ze dronk minstens het dubbele van wat jij dronk. Als het niet meer was.
Eigenlijk doe jij dat al voor mequote:
Reactie omdat je even de banaan aanraakt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
Oh fuck, ik raakte per ongeluk de banaan van mijn collega aan, nu maar hopen dat ik geen reactie krijg
Nu laat 'ie de honden op je los?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
Oh fuck, ik raakte per ongeluk de banaan van mijn collega aan, nu maar hopen dat ik geen reactie krijg
Mijn maag krijgt babbels bij teveel redbull. Mijn darmen ook. Troep is het, dus ik drink het tegenwoordig niet meer zoveel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik merk het wel als ik weer een weekje teveel van die blikjes drink (6 per dag ofzo)
maagzuur enzo
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Reactie omdat je even de banaan aanraakt?
Gezellige collega
Nee allergische reactiequote:
Ik dus wel. Het was echt niet gezond. Maar goed, nu is ze er weer bovenop. Was ook een nare periode toen, dus goed te verklaren. Maar goed.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Poteeeto, potato. Energydrink is energydrink.
En dus ongeveer 20 blikjes van die meuk per dag drinken, ik ken echt NIEMAND die dat trekt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik jou heb om mij elke keer te verbeteren.
Heel af en toe drink ik wel eens een red bull. En dan weet ik weer waarom ik het zo weinig drink. Ik vind het niet te zuipenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is het hele punt. Het is rotzooi. Als je daar op drijft (lees gewoon elke dag om je dag door te komen) is het vrij slecht voor je.
Iedereen kan een keer een drankje nemen/zondigen maar het us geen spul waar je structureel je lichaam mee wil vergiftigen.
Ik vind alleen die cassis smaak van de Lidl lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heel af en toe drink ik wel eens een red bull. En dan weet ik weer waarom ik het zo weinig drink. Ik vind het niet te zuipen
Mijn maag draait zich al om alleen van de geurquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heel af en toe drink ik wel eens een red bull. En dan weet ik weer waarom ik het zo weinig drink. Ik vind het niet te zuipen
Allergisch voor banaan?quote:
Ik drink het dus echt puur omdat ik het lekker vindt. Niet om de cafeïne, want ik drink ook geen koffie ofzo. En niemand snapt dat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
niet meer zoveel is nog steeds 2 per dag ongeveer zeker?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn maag krijgt babbels bij teveel redbull. Mijn darmen ook. Troep is het, dus ik drink het tegenwoordig niet meer zoveel.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, je bent allergisch voor bananen.
Heb je er zo snel last van dan?
Eh. Ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
niet meer zoveel is nog steeds 2 per dag ongeveer zeker?
hier wel
van alle energydrinks is redbull dan ook de smerigstequote:Op donderdag 19 mei 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand is 100%quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar pisang gorengquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Als ik ze koop voor kleine man, moet iemand anders ze in een zakje doen voor me
Kreeg een keer overal jeuk van ze alleen maar vastgepakt te hebben. Bananen zijn van de duivel
Oke, maar ik ben hier wel zo naar beneden gedonderdquote:
Iedereen is 100 %...behalve als je een arm mist ofzo.quote:
echte redbull?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik drink het dus echt puur omdat ik het lekker vindt. Niet om de cafeïne, want ik drink ook geen koffie ofzo. En niemand snapt dat.
Gelukkig niet zeg. Als er iets saai is, is het wel perfectionismequote:
quote:
Echte redbull ja. Ik lust alleen die. En in uiterste nood ook nog wel GP. Maar die smaak is wateriger in verhouding tot RB.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
echte redbull?
ikke golden power, en inderdaad alleen vanwege de smaak....... redbull vind ik echt niet lekker...
Al bijna 3 maand geen energy drink meer gehadquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:45 schreef missbehavin het volgende:
Zolang er geen echte banaan in zit wel. Dus een shake van de mac lukt welquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kun je alleen geen echte bananen eten? Wel bijv. bananenijs, toetjes etc?
hmmm macquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang er geen echte banaan in zit wel. Dus een shake van de mac lukt wel
Ik vind de nepper van de euroshopper idd lekkerderderder dan Red Bullquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
van alle energydrinks is redbull dan ook de smerigste
Ja mij ook!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:00 schreef Kluts het volgende:
Ze hebben nu framboosshake bij de mac en die lijkt me
Arme jijquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet weet? Want ik ben het pas sinds een jaar of 6.. daarvoor waren bananen en ik
Die lijkt mij ook lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:00 schreef Kluts het volgende:
mentaal?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
Voelt heerlijk dat vrijwel cafeïne vrij leven:))
Beuh....quote:
waarom rolo nemen als ze Lion hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die lijkt mij ook lekkerEn die Rolo Mcflurry
Haha, topactiequote:Op donderdag 19 mei 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
En dan heb ik zo'n lief schattig kind, wat dan een banaan eet en dan expres zijn mama kusjes gaat geven, die nietsvermoedend denkt 'Oh wat is ie toch lief!'
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
En dan heb ik zo'n lief schattig kind, wat dan een banaan eet en dan expres zijn mama kusjes gaat geven, die nietsvermoedend denkt 'Oh wat is ie toch lief!'
Die moet ik eigenlijk ook hebben... Die van mij komen altijd zwart uit m'n tasquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:03 schreef vencodark het volgende:
Bananen zijn indd. erg lekker, vooral die van Chiquita ofzo. Heb zelfs een bananenopbergdoosje, zodat ze niet prutten.
je zegt voelt heerlijk..... merk je er iets van? of voelt het gewoon mentaal goed om gezonder bezig te zijn?quote:
100% met errors is niet 100%quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iedereen is 100 %...behalve als je een arm mist ofzo.De rest is wel 100 % maar met een paar errors.
Het werkt goed hoor! Heb je bij de Xenos iig, heb er ook een appel-editie van want ik vergeet altijd mijn appels op te eten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moet ik eigenlijk ook hebben... Die van mij komen altijd zwart uit m'n tas
Omdat ie fallusvormig is?quote:
Ik geloof je meteenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het werkt goed hoor! Heb je bij de Xenos iig, heb er ook een appel-editie van want ik vergeet altijd mijn appels op te eten.
Ja dat dusquote:
Ik zie toch wat anders bij "shake je framboosjes"quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:00 schreef Kluts het volgende:
Nee, omdat ie goor is en glazig kan zijn en vieze structuur en penetrante geur. En zo.quote:
Peurac had toch ook a thing met framboosjes?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie toch wat anders bij "shake je framboosjes"
Ik dacht dat dat een appel was?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:08 schreef Kluts het volgende:
Smoothies met banaan en aardbeien en zulks.
Niet zeggen, anders hoef ik ze niet meer!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Peurac had toch ook a thing met framboosjes?
Als je het zo bekijkt, zijn bananen wel rare dingen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, omdat ie goor is en glazig kan zijn en vieze structuur en penetrante geur. En zo.
Ja, ik merk het vrij goed door de afwezigheid van ontwenningsverschijnselen. Ik word makkelijker wakker 's ochtends. Ben minder duf.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
je zegt voelt heerlijk..... merk je er iets van? of voelt het gewoon mentaal goed om gezonder bezig te zijn?
Was volgens mij dat ze precies over de tepel heen kunnen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zeggen, anders hoef ik ze niet meer!
Die shake lijkt me toch niet wat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was volgens mij dat ze precies over de tepel heen kunnen.
Nu met die peu MI erbij niet neequote:
Sorry.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu met die peu MI erbij niet nee
Ik hoop het wel, want ze vervangen vrijwel altijd de banaan door de tijdelijke. Dat was bij de peer laatst heul niet erg, maar als het een mindere smaak is, kan ik dan ook niet mijn favoriet (banaan) nemen.quote:
Is het nu echt nodig dat wij allemaal net zo goed op de hoogte zijn van zijn seksleven als hijzelf?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verse aarbeitjes in warme chocoladesaus dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu met die peu MI erbij niet nee
Klop! Die peer was lekker, hoewel ik de laatste keer een shake had waar ze echt teveel siroop in hadden gedaan, ik kreeg zowat een suikerhigh man.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, want ze vervangen vrijwel altijd de banaan door de tijdelijke. Dat was bij de peer laatst heul niet erg, maar als het een mindere smaak is, kan ik dan ook niet mijn favoriet (banaan) nemen.
die appel/peer vind ik wel erg lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, want ze vervangen vrijwel altijd de banaan door de tijdelijke. Dat was bij de peer laatst heul niet erg, maar als het een mindere smaak is, kan ik dan ook niet mijn favoriet (banaan) nemen.
Er stond mij iets van bij, dus ik denk ik deel het even met jullie, gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het nu echt nodig dat wij allemaal net zo goed op de hoogte zijn van zijn seksleven als hijzelf?
Oh idd! Ik vond het al zo stom dat ze 2 keer geen banaan hadden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan "hebben" wij tenminste ook een sekslevenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het nu echt nodig dat wij allemaal net zo goed op de hoogte zijn van zijn seksleven als hijzelf?
ja, wat zei ik nouquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verse aarbeitjes in warme chocoladesaus dan?
And you wonder why I drink......quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er stond mij iets van bij, dus ik denk ik deel het even met jullie, gewoon omdat het kan.
Niks mis met mijn sekslevenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Dan "hebben" wij tenminste ook een seksleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |