Nu je t zegtquote:
Echt?? Serieus????quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VMBO-examen.
je maakt een grap?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VMBO-examen.
Oh. My. God.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VMBO-examen.
Welk vak dan? Biologie is nog niet openbaar en scheikunde/natuurkunde is wel wat ingewikkelder.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VMBO-examen.
Ik vraag me af of een gemiddeld HBO-examen heel veel moeilijker is soms.quote:
HBO is het nieuwe VMBO.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een gemiddeld HBO-examen heel veel moeilijker is soms.
Niet alleen InHolland hoor.quote:
dat komt waarschijnlijk omdat je er nog geen gemaakt hebtquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een gemiddeld HBO-examen heel veel moeilijker is soms.
Op het Saxion vond ik vooral het niveau van mijn mede-'studenten' bijzonder dramatisch.quote:
Ik ben ooit wel toegelaten op het HBO hoor. Ik baseer me dan vooral op het feit dat ik collega's heb die HBO gedaan hebben waarvan ik me serieus afvraag hoe ze dat in godsnaam voor elkaar hebben gekregen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
dat komt waarschijnlijk omdat je er nog geen gemaakt hebt
Het is deels ook afgunst hoor. Als zij het kunnen, waarom heb ik het dan nooit gedaan, een beetje dat idee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Op het Saxion vond ik vooral het niveau van mijn mede-'studenten' bijzonder dramatisch.. Wat een domme mensen zaten daar tussen zeg.
.
Dat heb ik met allerlei collega's, van geen diploma en intern opgeleid, tot en met master universitairen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ooit wel toegelaten op het HBO hoor. Ik baseer me dan vooral op het feit dat ik collega's heb die HBO gedaan hebben waarvan ik me serieus afvraag hoe ze dat in godsnaam voor elkaar hebben gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |