Rug, biceps en buik.quote:
Ik ben nieuwquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:51 schreef gianni61 het volgende:
wie gaat een meeten trouwens?
oude garde reünie?
Oh gefeliciteerd LovelyLadyquote:
zie het nu pas in de OP.quote:
Zie OP.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:51 schreef gianni61 het volgende:
wie gaat een meeten trouwens?
oude garde reünie?
Is utrecht niet in de buurt dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
Hmmm... die meet lijkt me wel leuk, maar eerste pinksterdag... dan moet het maar in de buurt zijn denk ik
Voor mij welquote:
quote:
Ik ga mee.quote:
Ik ook, heerlijk nog ff een paar uur slapen!quote:
Gewoon de hele dag! Kben kapot hahaquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ook, heerlijk nog ff een paar uur slapen!
Eigenlijk nietquote:
AAAHHHH, nu moet ik al mijn kleren uit doen, heb jij een handdoek voor me?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning smijt een paar emmers koud water op Mc. Chicken NBT en Tripack.
Ik droog je wel afquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:07 schreef NBT het volgende:
[..]
AAAHHHH, nu moet ik al mijn kleren uit doen, heb jij een handdoek voor me?
ik kan je alleen mijn kleren geven als handoek, maar dan hebben we allebei geen kleren meer aan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:07 schreef NBT het volgende:
[..]
heb je een emmer koffie voor me??quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning smijt een paar emmers koud water op Mc. Chicken NBT en Tripack.
* Crazy-M pakt de brandweerslang en richt de straal op MC Chicken, NBT en Tripackquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
is goedquote:
Boefje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan je alleen mijn kleren geven als handoek, maar dan hebben we allebei geen kleren meer aan.
Kunnen jullie toch samen doen?quote:
* WhiteLightning smijt een emmer hete koffie in Tripack zn gezicht.quote:
auw auw auwquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning smijt een emmer hete koffie in Tripack zn gezicht.
kweetniet of dit de bedoeling was.
Kzie het ja. Waar is GRTD hoe ik het ken gebleven, zonder seksfantasieënquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:13 schreef tripack het volgende:
morguuh Q
mensen zijn hier te druk met ophitsende fantasieen
mogguh Quincy!quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:12 schreef QuincydeKoster het volgende:
Wajooowajoooo mensen negeren mij :\
ik kom er aan !!quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:07 schreef NBT het volgende:
[..]
14 uur ? wow! had je 3 dagen niet geslapen ofzo ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:10 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ben net uit bed maar ik heb dan ook 14 uur geslapen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:13 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Kzie het ja. Waar is GRTD hoe ik het ken gebleven, zonder seksfantasieën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |