kloptquote:Op donderdag 19 mei 2011 07:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan aan mij liggen, maar in de TT staat de verkeerde datum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Happel op 19-05-2011 20:46:49 ]
Dat is wel te hopen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Persoonlijk hoop ik op Man United, maar ik zou er geen geld op durven te zetten. 1 ding is iig van te voren al duidelijk... de wedstrijd gaat boeiender dan de Europaleague finale worden
Ja ik had gehoord dat het een harde wedstrijd was.. Ik ga er wel voor zitten 28 meiquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Persoonlijk hoop ik op Man United, maar ik zou er geen geld op durven te zetten. 1 ding is iig van te voren al duidelijk... de wedstrijd gaat boeiender dan de Europaleague finale worden
Ditquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:55 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur wie er wint, normaal vind ik Barcelona een top ploeg, maar het zou zo mooi zijn voor vd Sar
Lukt hem toch niet, moet je kijken wat voor spelers er om Messi heen staan.. Xavi, Iniesta, Villa en de rest..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:07 schreef densha het volgende:
Tijd voor Rooney om te laten zien dat hij niet onder doet voor Messi.
Al schiet hij er 6 in dan nog doet hij onder.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:07 schreef densha het volgende:
Tijd voor Rooney om te laten zien dat hij niet onder doet voor Messi.
En bij United dan!? Valencia, Park, Giggs, Chicharito...quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:10 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Lukt hem toch niet, moet je kijken wat voor spelers er om Messi heen staan.. Xavi, Iniesta, Villa en de rest..
Ik denk dat van der Sar iets meer de gunfactor heeft. De Champions League als afsluiting is natuurlijk fantastischquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef Nober het volgende:
[..]
En als Afellay in de basis begint bij Barcelona... hoopt iedereen dan op een gelijkspel?
Nee. Gun het Van der Sar veel meer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef Nober het volgende:
[..]
En als Afellay in de basis begint bij Barcelona... hoopt iedereen dan op een gelijkspel?
Je kan ook neutraal zijn als je niet voor een van beide teams bent, zoals gisteren alhoewel toen gunde men het Braga omdat Porto zwaar favoriet was.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik denk dat van der Sar iets meer de gunfactor heeft. De Champions League als afsluiting is natuurlijk fantastisch
Ik wist niet dat dat mogelijk was.quote:
Attentie, attentie! De Champions League finale is niet op een dinsdag, ook niet op een woensdag maar op zaterdag!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:00 schreef Bolter het volgende:
Leuk, alles altijd om dat belachelijk 21.05 en nu begint het ineens wel om 20.45
De keepers doen niet mee?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:54 schreef Nilee het volgende:
Man Utd zal met 4-3 winnen denk ik. Hernandez 1x, Chicharito 1x, Anderson 2x, Messi 2x en Iniesta 1x.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:54 schreef Nilee het volgende:
Man Utd zal met 4-3 winnen denk ik. Hernandez 1x, Chicharito 1x, Anderson 2x, Messi 2x en Iniesta 1x.
Op zijn paspoort staan Hernandez!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:30 schreef densha het volgende:
[..]
Hernandez=Chicarito SUKKEL
Verder slaat deze voorspelling natuurlijk nergens op.
Het is Chicharito en Hernández, meneer de taaldeskundige.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:30 schreef densha het volgende:
[..]
Hernandez=Chicarito SUKKEL
Verder slaat deze voorspelling natuurlijk nergens op.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is Chicharito en Hernández, meneer de taaldeskundige.
Dat hij Hernandez heet.. Staat ook in de opstelling geloof ik.. Begin van het jaar zeiden de commentators ook HERNANDEZ! Alleen heeft hij nu Chicarito op zijn rug.. Ruiz heeft toch ook Bryan op zijn rug?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hij Hernandez heet.. Staat ook in de opstelling geloof ik.. Begin van het jaar zeiden de commentators ook HERNANDEZ! Alleen heeft hij nu Chicarito op zijn rug.. Ruiz heeft toch ook Bryan op zijn rug?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:54 schreef Nilee het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hij Hernandez heet.. Staat ook in de opstelling geloof ik.. Begin van het jaar zeiden de commentators ook HERNANDEZ! Alleen heeft hij nu Chicarito op zijn rug.. Ruiz heeft toch ook Bryan op zijn rug?
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:56 schreef voice-over het volgende:
Waar blijft het Financial Fair Play-programma van de UEFA? Wanneer wordt Barça bestraft voor het leven boven de stand? Voor de oneerlijke concurrentiestrijd die de club al jaren voert.
Het betoverende tikkie-takkie-voetbal heeft de wereld lang genoeg zand in de ogen gestrooid. Stop de Barça-polonaise. Ook Barcelona heeft een kritische blik nodig.
Want laten we eerlijk zijn; als Barcelona dit jaar de Champions League wint is dat zeker geen overwinning voor het voetbal. Nee, dat wordt de zoveelste overwinning van het grote geld.
Zowel Barca als ManU hebben een torenhoge schuldquote:Op zondag 22 mei 2011 14:56 schreef voice-over het volgende:
Waar blijft het Financial Fair Play-programma van de UEFA? Wanneer wordt Barça bestraft voor het leven boven de stand? Voor de oneerlijke concurrentiestrijd die de club al jaren voert.
Het betoverende tikkie-takkie-voetbal heeft de wereld lang genoeg zand in de ogen gestrooid. Stop de Barça-polonaise. Ook Barcelona heeft een kritische blik nodig.
Want laten we eerlijk zijn; als Barcelona dit jaar de Champions League wint is dat zeker geen overwinning voor het voetbal. Nee, dat wordt de zoveelste overwinning van het grote geld.
voice-over zegt echterquote:Op zondag 22 mei 2011 15:46 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Zowel Barca als ManU hebben een torenhoge schuld
en dat hangt dus wél samen met de schuld van Barca, de salarissen (!) en de transfersommen en dat is bij Man Utd gewoon niet het geval, daar komt de schuld enkel en alleen door die fucking Glazers die de club met leningen hebben gekocht waarna ze die leningen eigenlijk op de club hebben verhaald.quote:Wanneer wordt Barça bestraft voor het leven boven de stand? Voor de oneerlijke concurrentiestrijd die de club al jaren voert.
Nee, als het na de verlenging nog gelijk staat, wint de club met gemiddeld de grootste piemels.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Geef mij maar strafschoppen na verlenging, of doen ze dat niet?
Daarom heeft van der Sar al 2 finales verlorenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, als het na de verlenging nog gelijk staat, wint de club met gemiddeld de grootste piemels.
Nou,daar stonden het al tegen in de halve finale.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:31 schreef TheFatLady het volgende:
De beste 2 ploegen van europa zullen niet veel voor elkaar onderdoen.
Helaas voor Barca staan ze ook nog eens tegenover de, op dit moment, beste keeper ter wereld.
Toch ga ik voor een 3-2 overwining voor Barcelona.![]()
Een mooie, boeiende wedstrijd gaat het denk ik alleen worden als er vroeg wordt gescoord.
Voor hoeveel is eto’o naar Inter gegaan dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:59 schreef Thas het volgende:
[..]
voice-over zegt echter
[..]
en dat hangt dus wél samen met de schuld van Barca, de salarissen (!) en de transfersommen en dat is bij Man Utd gewoon niet het geval, daar komt de schuld enkel en alleen door die fucking Glazers die de club met leningen hebben gekocht waarna ze die leningen eigenlijk op de club hebben verhaald.
Oh en for the record, even een lijstje van aankopen Barca laatste 3 jaar
Afellay 2,5 mln
Chygrynskyi 25m
David Villa 40mln
Adriano 9,5mln
Mascherano 22mln
Maxwell 4,5mln
Zlatan 46mln + Eto'o (minstens 20mln waard, imo nog veel meer maar goed) = 66mln
Keirrison 14mln
dani alves 32mln
keita 14mln
pique ??mln, niet bekend gemaakt
caceres 16,5mln
hleb 15mln
Dat is dus gemiddeld 87 mln per jaar (261 bij elkaar) als je Eto'o op 20 mln zet en pique niet meerekent. Ze hebben ook nog eens weinig geld verdiend aan het verkopen van spelers; 15 mln aan Chygrynskyi en ongeveer 25 mln aan Touré, maar dan houdt het volgens mij ook op (verbeter me als ik verkeerd zit hier).
En kijk dan maar eens naar Man Utd hun aankopen en verkopen. Dan wordt het duidelijk dat Barcelona inderdaad veel meer een oneerlijke concurrentiestrijd voert dan Man Utd. En dan hebben we het nog niet eens over de salarissen.. Bij Barcelona 6 man boven de 6 miljoen per jaar, bij Man Utd zijn dat er 2...
Grappig dat je alles van Barcelona weet op te graven en alleen 2 salarisjes van Man U boven 6 miljoen noemt. Beetje selectief hé ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:59 schreef Thas het volgende:
[..]
voice-over zegt echter
[..]
en dat hangt dus wél samen met de schuld van Barca, de salarissen (!) en de transfersommen en dat is bij Man Utd gewoon niet het geval, daar komt de schuld enkel en alleen door die fucking Glazers die de club met leningen hebben gekocht waarna ze die leningen eigenlijk op de club hebben verhaald.
Oh en for the record, even een lijstje van aankopen Barca laatste 3 jaar
Afellay 2,5 mln
Chygrynskyi 25m
David Villa 40mln
Adriano 9,5mln
Mascherano 22mln
Maxwell 4,5mln
Zlatan 46mln + Eto'o (minstens 20mln waard, imo nog veel meer maar goed) = 66mln
Keirrison 14mln
dani alves 32mln
keita 14mln
pique ??mln, niet bekend gemaakt
caceres 16,5mln
hleb 15mln
Dat is dus gemiddeld 87 mln per jaar (261 bij elkaar) als je Eto'o op 20 mln zet en pique niet meerekent. Ze hebben ook nog eens weinig geld verdiend aan het verkopen van spelers; 15 mln aan Chygrynskyi en ongeveer 25 mln aan Touré, maar dan houdt het volgens mij ook op (verbeter me als ik verkeerd zit hier).
En kijk dan maar eens naar Man Utd hun aankopen en verkopen. Dan wordt het duidelijk dat Barcelona inderdaad veel meer een oneerlijke concurrentiestrijd voert dan Man Utd. En dan hebben we het nog niet eens over de salarissen.. Bij Barcelona 6 man boven de 6 miljoen per jaar, bij Man Utd zijn dat er 2...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |