quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Dikke spoiler voor het laatste seizoen betreffende een personageEindelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Dikke spoiler voor het laatste seizoen betreffende een personageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog meer spoiler/casting nieuws over seizoen 9 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu alleen Karen en Whitey nog terug
(En het liefst Keith ook nog, maar dat zal wel niet gebeuren)
Normaal heb ik ook niets met dat geestengedoe, maar bij Keith vond ik het niet storendquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, geen Keith, dan krijgen we weer van dat irritante geestengedoe, bleh. Had 'ie maar niet dood moeten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt erop dat je gelijk krijgt...op amazon.co.uk ( release voor oktober ) staat nu die cover die jij dus had gevonden op een custom-cover sitequote:Op donderdag 21 juli 2011 11:30 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb op een site waar ze custom dvd-covers maken een hele gave OTH-season 8 custom-cover gezien:
[ afbeelding ]
Die zou van mij gerust echt mogen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op maandag 5 september 2011 23:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je gelijk krijgt...op amazon.co.uk ( release voor oktober ) staat nu die cover die jij dus had gevonden op een custom-cover siteMag het van mij best zijn...alles beter dan precies dezelfde cover als S7, met enkel een ander kleurtje. Ik vind alleen het haar van Haley lelijk op de cover van S7 en nu dus ook S8. Ze mogen voor S9 wel een andere photo-shoot doen!
Volgens mij in Januari/Februari om vervolgens de 13 afleveringen in een ruk achter elkaar uit te zenden zonder pauzes ertussen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef Devv het volgende:
Is al bekend wanneer het laatste seizoen begint?
Awquote:Op woensdag 21 september 2011 18:27 schreef annoh het volgende:
Wat?? Begint het helemaal niet eind september?? Shit... Had me er best wel op verheugd...
quote:Op zondag 25 september 2011 09:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het is net alsof ze iets teveel hun best willen doen om het spectaculair te laten eindigen. Maar ze hebben dan ook slechts 13 aflevering de tijd om een 8 jaar lang lopende serie af te sluiten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 09:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit ik ook aan te denkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:54 schreef Devv het volgende:
Ik ga pas kijken als ze allemaal zijn uitgezonden.
quote:Op zondag 25 september 2011 14:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt een goede smaakquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:34 schreef loezzzje het volgende:
Ik zat ook vandaag te denken dat ik wel nieuwe afleveringen wil zien
Ik kijk het eens in de 2 jaar ongeveer. Ik heb nogal veel series die ik volg, en daarnaast ook vele op dvd, dus ik herkijk heel veel series 's avonds en in de weekenden ( als ik niks anders te doen heb ), dus veel vaker herkijken lukt nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef loezzzje het volgende:
haha toevallig. ik ook en zat er net aan te denken om in de winter break weer opnieuw te gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |