abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99055630
Ik heb een paar verhaallijnen gelezen op een OTH fansite, wie vaak wel kloppen...( othfans.com ).
Heb ze even in spoiler gezet..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99057130
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb een paar verhaallijnen gelezen op een OTH fansite, wie vaak wel kloppen...( othfans.com ).
Heb ze even in spoiler gezet..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, wat zal ik ervan zeggen? Klinkt wel leuk, maar ze hadden het beter af kunnen sluiten bij S8 ;)

SPOILER
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_99057301
Overigens is dit de Promotional Poster voor seizoen 9:

Wéér zo'n "we plakken alle individuele foto's bij elkaar"-poster :r Maak weer eens een échte castfoto!
pi_99058606
Zelfs zo erg dat de seizoen 8 dvd dezelfde foto gebruikt als ze hebben gebruikt bij seizoen 7....alleen ander kleurtje ( paarsachtig zoals seizoen 5 ) en natuurlijk dat er nu seizoen 8 bijstaat.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2011 11:41:08 ]
pi_99059108
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zelfs zo erg dat de seizoen 8 dvd dezelfde foto gebruikt als ze hebben gebruikt bij seizoen 7....alleen ander kleurtje ( paarsachtig zoals seizoen 5 ) en natuurlijk dat er nu seizoen 8 bijstaat.

[ afbeelding ]
Volgens mij is-ie nep: kijk maar naar het 8-tje ;) Hij stond ook eerst op de Engelstalige wiki van seizoen 8, maar is nu weer weggehaald :)

Overigens vond ik de cover van seizoen 7 sowieso een faal, maar dat terzijde :P

Deze hadden ze makkelijk kunnen gebruiken voor de cover van seizoen 7:

[ Bericht 10% gewijzigd door PeterKelder op 05-07-2011 12:02:41 ]
pi_99060702
Hij staat al weken lang zo op amazon, en op alle OTH fan-sites word gezegd dat hij er zo uit gaat zien, en meestal is de buitenkant wel bekend rond deze tijd als hij in september of oktober uitkomt.
pi_99072207
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hij staat al weken lang zo op amazon, en op alle OTH fan-sites word gezegd dat hij er zo uit gaat zien, en meestal is de buitenkant wel bekend rond deze tijd als hij in september of oktober uitkomt.
Tja, misschien is het wel zo (al hoop ik toch echt van NIET! :P)
pi_99742240
Ik heb op een site waar ze custom dvd-covers maken een hele gave OTH-season 8 custom-cover gezien:

Die zou van mij gerust echt mogen zijn :Y
pi_99744809
Die zou prima zijn geweest ja! Alleen de kleur hebben we al gehad bij S3 :P
pi_99781843
Wie ik net toch tegen kwam in een film die ik keek :')

(http://www.imdb.com/title/tt0865554/)

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_99783759
Lol, dat kapsel :P
pi_99785020
Ik herkende hem eerst helemaal niet :D _O-
pi_99785858
Haha, hoe hip. Had hem daar jonger geschat trouwens, niet verwacht dat de film uit 2008 is.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_99785973
quote:
Damn :D Dat is wel nice!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_99786734
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:22 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Damn :D Dat is wel nice!
Je hebt het artikel ook gelezen? De benaming van de link is wat (over)enthousiast namelijk :P.

Wat mij betreft hoeven ze overigens niet terug te komen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_99786778
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:48 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Je hebt het artikel ook gelezen? De benaming van de link is wat (over)enthousiast namelijk :P.

Wat mij betreft hoeven ze overigens niet terug te komen.
Wat mij betreft hoeven Murray en Burton ook niet terug te komen. Sterker nog: het hele negende seizoen had van mij niet gehoeven, gezien de sterke finale van seizoen 8. Maar ja, niets aan te doen ;)
pi_99788484
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat mij betreft hoeven Murray en Burton ook niet terug te komen. Sterker nog: het hele negende seizoen had van mij niet gehoeven, gezien de sterke finale van seizoen 8. Maar ja, niets aan te doen ;)
Precies...

Al vind ik het heel stiekem wel tof dat de serie het nu al 9 jaar volhoud en nu wel een echte ''farewell season'' krijgen en dat ze weten dat het het laatste seizoen is. Die kans hebben niet veel series...en al helemaal de series die elk jaar in ''gevaar'' zijn, lol. En een paar afleveringen extra Brooke + Haley....tja :P

Maarja, vorig seizoen zeiden ze aan het begin van t seizoen ook dat het het laatste zou zijn. Ze hadden gewoon moeten stoppen met die finale. Nu kunnen ze dat laatste shot van Jamie niet weer gebruiken namelijk.

En Hilarie/Chad...tja, helemaal mee eens. Hoef ik niet terug te zien. Teveel gebeurd waar ze niet eens bij waren namelijk en geen enkel excuus zou dat fixen. Een paar ''mentions'' van hen zou ik wel waarderen...zodat blijkt dat ze Lucas/Peyton niet compleet zijn vergeten.
pi_99791305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Precies...

Al vind ik het heel stiekem wel tof dat de serie het nu al 9 jaar volhoud en nu wel een echte ''farewell season'' krijgen en dat ze weten dat het het laatste seizoen is. Die kans hebben niet veel series...en al helemaal de series die elk jaar in ''gevaar'' zijn, lol. En een paar afleveringen extra Brooke + Haley....tja :P
Je vergeet DÉ babe van OTH... Quinn :9~ :9~ :9~

Al zijn Brooke en Haley idd ook niet verkeerd :9

quote:
Maarja, vorig seizoen zeiden ze aan het begin van t seizoen ook dat het het laatste zou zijn. Ze hadden gewoon moeten stoppen met die finale. Nu kunnen ze dat laatste shot van Jamie niet weer gebruiken namelijk.
Dat dus. Volgens mij is dat hele negende seizoen alleen maar opgezet vanwege een eventuele terugkeer van Murray en Burton :{w Ze kunnen dat shot van Jamie op de brug natuurlijk recyclen in de allerlaatste episode: Jamie én Lucas samen op de brug :P

quote:
En Hilarie/Chad...tja, helemaal mee eens. Hoef ik niet terug te zien. Teveel gebeurd waar ze niet eens bij waren namelijk en geen enkel excuus zou dat fixen. Een paar ''mentions'' van hen zou ik wel waarderen...zodat blijkt dat ze Lucas/Peyton niet compleet zijn vergeten.
Wat was ook alweer de smoes dat ze niet bij het huwelijk van Julian & Brooke konden komen?... Oh ja, Baby Sawyer was ziek :') :') :')
pi_99792047
Zo'n fan op een Amerikaans forum van OTH zei dat Sawyer ''sick'' was in de term van kanker of iets dergelijks -_- ja hoor....en dan zegt Brooke het even heel rustig natuurlijk! Ze zegt dat je dan moet denken dat dat off-screen allemaal gebeurd -_-
pi_99797162
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo'n fan op een Amerikaans forum van OTH zei dat Sawyer ''sick'' was in de term van kanker of iets dergelijks -_- ja hoor....en dan zegt Brooke het even heel rustig natuurlijk! Ze zegt dat je dan moet denken dat dat off-screen allemaal gebeurd -_-
:') :') :') :') :') :') :') :') :')

Als dat al zo zou zijn geweest, was Brooke in alle staten geweest :D

Sommige fans :|W
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:11:41 #71
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99810679
Ik kan me nog herinneren dat niemand de naam van Karen's baby goed vestaan had.

Wat was het ook alweer.. Rose Lily ofzowat?

Ik heb wel 4 verkeerde varianten gehoord op de message boards :D
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_99831274
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat niemand de naam van Karen's baby goed vestaan had.

Wat was het ook alweer.. Rose Lily ofzowat?

Ik heb wel 4 verkeerde varianten gehoord op de message boards :D
De naam is Lily Roe Scott ;)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:57:52 #73
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99831365
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De naam is Lily Roe Scott ;)
Precies :P
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:29:06 #74
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99980714
pi_100053592
De cast voor seizoen 9 is bekend, dit is de (voorlopige?) lijst:

Regular:
James Lafferty (Nathan Scott) *
Bethany Joy Galeotti (Haley James-Scott)
Sophia Bush (Brooke Davis)
Austin Nichols (Julian Baker)
Robert Buckley (Clay Evans)
Shantel VanSanten (Quinn James)
Jackson Brundage (Jamie Scott)
Tyler Hilton (Chris Keller)
Paul Johansson (Dan Scott)

Recurring:
Lee Norris (Marvin "Mouth" McFadden)
Lisa Goldstein (Millicent Huxtable)
Jana Kramer (Alex Dupre)
Stephen Colletti (Chase Adams)

* James Lafferty heeft een beperkte rol in seizoen 9 en zal zodoende niet in alle afleveringen te zien zijn, maar hij is wel toegevoegd als regular.

En Dan en Chris als regulars _O_ _O_ _O_ (x 100.000.000.000)
pi_100054109
Chris Keller..als er een personage irritant was :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_100054270
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Tim86 het volgende:
Dáárom is hij juist zo'n gaaf personage imo, júíst vanwege zijn hoge irritatie-gehalte _O_
pi_100056078
Wel tof dat Chris terugkomt :) Al hoop ik wel op een fatsoenlijke verhaallijn voor hem :) leuk dat ze nieuwe personages terughalen. Al was het al langer bekend dat Chris terug zou komen :P
pi_100056259
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wel tof dat Chris terugkomt :) Al hoop ik wel op een fatsoenlijke verhaallijn voor hem :) leuk dat ze nieuwe oude personages terughalen. Al was het al langer bekend dat Chris terug zou komen :P
Inderdaad erg leuk :Y Hoop dat Chris en Dan zorgen voor vuurwerk (al dan niet in het huwelijk van Nathan en Haley :P)
pi_100057505
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Tim86 het volgende:
True that! Gelukkig wel weer Mouth :D en natuurlijk :

Shantel VanSanten

O+ :9~
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_100057608

_O- _O-
pi_100058939
Geef mij James Lafferty maar :9
pi_100070791
Dan neem ik Chad wel. Vooruit dan maar weer...
Spoilers!
pi_100071361
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan neem ik Chad wel. Vooruit dan maar weer...
Je zware offer word nooit vergeten! ;)
pi_100802632
Ik vraag me trouwens af of bij seizoen 9 de opening sequence ook terugkeert. En zo ja, dan 13x met Gavin DeGraw of 2x Gavin en 11 covers :?

Ik wacht namelijk nog met smart op Bethany Joy Galeotti's cover van het liedje: ik weet nu al dat die geweldig zou zijn :P
pi_100802704
Zijn die themes van S8 ooit uitgebracht :)?

Vond wel tof elke keer een ander :)
pi_100803084
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zijn die themes van S8 ooit uitgebracht :)?

Vond wel tof elke keer een ander :)
Er zijn sommige artiesten geweest die het hele nummer gecoverd hebben:

Dit zijn de enige drie die ik tot nu toe heb kunnen vinden: ik vind vooral de cover van SO&SO echt geweldig _O_ :)
pi_100803281
Ja die is idd tof, maar het is toch elke aflevering iemand anders?! Moet toch te vinden zijn :)
pi_100803503
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja die is idd tof, maar het is toch elke aflevering iemand anders?! Moet toch te vinden zijn :)
http://www.youtube.com/user/strahinjapfc

Deze user heeft bijna* alle opening sequences in HD, maar dit zijn niet de volledige liedjes :N Er zijn sommigen geweest die het hele liedje hebben gecoverd, maar er zijn er ook die dat niet hebben gedaan.

* Deze user heeft alleen die van Joshua Radin niet
pi_100807894
Ik hoop wel dat ze in seizoen 9 weer gebruik maken van de intro...of in ieder geval de series finale. Van mij mag Joy die dan wel zingen inderdaad!
pi_100808258
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik hoop wel dat ze in seizoen 9 weer gebruik maken van de intro...of in ieder geval de series finale. Van mij mag Joy die dan wel zingen inderdaad!

Zoiets mag ook: Gavin achter de piano en de hele cast eromheen, waarna ze in koor het nummer zingen O+
pi_100808702
Ik heb trouwens een mooie series finale bedacht:

quote:
OTH Seizoen 9, aflevering 13: I don't want to be

Reden voor een feestje: Nathan en Haley zijn vandaag 12,5 jaar getrouwd! Terwijl Haley in de wolken is met het feest wat de anderen voor haar en Nathan hebben georganiseerd, is Nathan teleurgesteld in Lucas: die heeft namelijk aangegeven niet aanwezig te kunnen zijn bij het feest. Na een tijdje op het feest te zijn geweest besluit Nathan even naar de Rivercourt te gaan, Jamie gaat mee. Op de Rivercourt blikt Nathan met Jamie terug op de afgelopen jaren (dus een heleboel flashbacks :P). Dan klinkt er opeens een bekende stem achter Nathan: het is Lucas met een basketbal onder zijn arm. Nathan is blij om Lucas toch te zien op deze dag en vrolijkt meteen op. Intussen komen alle vrienden en intimi naar de Rivercourt gelopen, waarna Lucas Nathan uitdaagt tot een potje basketbal. Nathan stemt in, en onder luid gejuich van alle anderen spelen de gebroeders Scott samen een potje basketbal op de Rivercourt, met daaronder het gehele nummer van I don't want to be :)
pi_100830877
Gaat seizoen 9 nu het laatste seizoen worden? Het zou wel eens tijd mogen worden.
pi_101088704
Leuk castingnieuwtje:

quote:
'One Tree Hill' casts hit man for final season

Actor Andrew Elvis Miller has been cast as a dangerous killer for the final season of The CW's One Tree Hill.

Miller will appear in a recurring role as an Eastern European assassin throughout the 13-episode ninth and final season of the long-running drama when it returns next year.

Miller has previously enjoyed minor roles in shows such as The Sopranos, The Gate and Criminal Minds.

The CW officially ordered a final season of One Tree Hill back in May following much speculation about the show's future.

Cast members Bethany Joy Galeotti, Sophia Bush, Lisa Goldstein, Austin Nichols, Robert Buckley and Jana Kramer will all remain series regulars while James Lafferty will return on a part-time basis.

Former series regular Chad Michael Murray has since admitted he would be open to reprising his role as original character Lucas Scott for the final season.
Oeh... dat gaat spannend worden :o
pi_101090066
Ik kijk wel een beetje uit naar het nieuwe seizoen ondertussen na wat ik gelezen heb op oth forums en spoilers, maar ik blijf er bij dat seizoen 8 een mooie afsluiter was geweest.

Je idee dat in de series finale Nathan en Haley 12,5 jaar getrouwd zijn klinkt best leuk eigenlijk! Alleen de laatste scene zou ik niet zo willen. Dat word een beetje een herhaling van seizoen 4....en ze moeten wel met iets nieuws komen uiteraard! Bovendien hoef ik Lucas niet terug te zien...en als het wel gebeurd mogen ze wel eens uitleggen waarom ze zoveel gemist hebben. En niet dat ze naar Tree Hill komen met de cliche reden : ''There's no place like home, and we want to raise Sawyer here''. Dat zou veeeel te voorspelbaar zijn.

Ze mogen wat mij betreft best verschijnen in de series finale maar dan zou ik het mooi vinden dat Peyton een brief in de bus gooit bij Brooke of op de stoep legt met daarin haar excuses dat ze er zo weinig was en dat ze alles zal proberen om hun vriendschap weer als vanouds te maken en dat ze wat vaker langs zal komen of iets dergelijks. En ongeveer hetzelfde met Lucas en Nathan. En dan als allerlaatste scene dat Nathan samen met Haley en Brooke die brieven vind en ze leest....en dat wij dus de stemmen horen van Peyton/Lucas gemengd met die van Nathan/Haley/Brooke met wat er in die brieven staat en dat ze ver voor zich een auto zien wegrijden...zoiets zou ik dan weer het einde vinden! Dat er toch hoop is voor die vriendschappen ; dat we toch peyton/lucas zien en een laatste voice-over voor de 5 vrienden.
pi_101090488
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef PeterKelder het volgende:
Leuk castingnieuwtje:

[..]

Oeh... dat gaat spannend worden :o
Lucas mag van mij wel terug hoor
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:52:33 #97
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_101345834
Dikke spoiler voor het laatste seizoen betreffende een personage

SPOILER
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:53:40 #98
-1 #ANONIEM
pi_101345898
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Dikke spoiler voor het laatste seizoen betreffende een personage

SPOILER
Was je me een minuut voor:P
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:30:39 #99
-1 #ANONIEM
pi_101355376
Nog meer spoiler/casting nieuws over seizoen 9 :

SPOILER
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:56:24 #100
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_101356636
Dat is beide goed nieuws, vooral de eerste spoiler! :9
Spoilers!
VyprVPN - de snelle VPNCyberghost VPNVyprVPN - de snelle VPN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')