mja.. zat gister te kijken hoeveel opvang kost en het viel me eerlijk gezegd best meequote:Op donderdag 19 mei 2011 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, qua kostenplaatje bekeken dan... verder moet je het natuurlijk net treffen met de persoon
mja.. want we hebben een "probleem"..quote:
Het is maar wat je referentiekader is heaquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. zat gister te kijken hoeveel opvang kost en het viel me eerlijk gezegd best mee
ik dacht dat het duurder zou zijn..
Bar, dan wordt je toch gewoon huismoederquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. want we hebben een "probleem"..
Barman heeft promotie gekregen en uitzicht op een aantal heel mooie banen.. en ook daarin is 4 dagen werken lastiger..
dus .. maar eens kijken hoe we eea anders kunnen regelen
mja je krijgt echt een bak subsidie..quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is maar wat je referentiekader is heaIk heb geen idee hoeveel dat zou kosten, omdat het voor mij niet aan de orde is
neuh.. dat KAN ik gewoon echt niet!quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bar, dan wordt je toch gewoon huismoeder![]()
![]()
hihih ik msn ook wel eens met BarMan als we naast elkaar zittenquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
ik zit nu te chatten met een collega die tegenover mij zit
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
NERD-alertquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hihih ik msn ook wel eens met BarMan als we naast elkaar zitten
je moet wat he, om aandacht te krijgenquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hihih ik msn ook wel eens met BarMan als we naast elkaar zitten
Zo vaak met klasgenoten gedaan alleen omdat de docent wou dat we stil warenquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja je krijgt echt een bak subsidie..
vlg mij was het 1000 eur p maand voor 5 dagen ..(1 kind)
dan loont het nog wel om te blijven werken..
Jawel, geef nou maar gewoon toequote:Op donderdag 19 mei 2011 09:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh.. dat KAN ik gewoon echt niet!![]()
geen kinderen nemenquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. want we hebben een "probleem"..
Barman heeft promotie gekregen en uitzicht op een aantal heel mooie banen.. en ook daarin is 4 dagen werken lastiger..
dus .. maar eens kijken hoe we eea anders kunnen regelen
mja.. als (de minstverdienende) van de twee partners meer dan 1500 eur (nett) verdient dan lijkt het me wel waard om te blijven werken.. en natuurlijk is er ergens een omslagpunt tussen 5 dagen werken en helemaal niet werken..quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]das flink wat... duidelijk hoe groot jouw referentiekader is
[..]
Jawel, geef nou maar gewoon toe
hahah.quote:
cocacola light break- waardig??quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:55 schreef suikertaartje het volgende:
omg..deze sollicitant MOETEN ze gewoon aannemen
Toyboy-materiaal?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:55 schreef suikertaartje het volgende:
omg..deze sollicitant MOETEN ze gewoon aannemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |