het is hier stilquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:36 schreef sumericansoldier het volgende:
Is het mijn verbinding of is het plots heel stil?
Wij zijn plots stil.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:36 schreef sumericansoldier het volgende:
Is het mijn verbinding of is het plots heel stil?
Jij schreeuwt het uit?quote:
Nee, ik blijf altijd stilquote:
Obama's internet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:37 schreef sumericansoldier het volgende:
Ooh "gelukkig" Zat al te balen, dat mijn internet weer stom deed...lmao.."mijn" internet.
En die was ziek? Doe dat eens even zelf dan!quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, ik blijf altijd stilMaar S bakt nu eieren voor me, met kaas en mayo
Lucky Basterd!quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, ik blijf altijd stilMaar S bakt nu eieren voor me, met kaas en mayo
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En die was ziek? Doe dat eens even zelf dan!
Mwah, weinig. Vandaag de eerste werkdag van de week en verder een beetje in en om het huis gehangen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:38 schreef sumericansoldier het volgende:
Iemand iets leuks meegemaakt?
Ik heb een drukke week achter de rug gehad, een beetje eng en grappig tegelijkertijd
Gij had oew klepiezer uitgezetquote:
Jij laat water nog aanbranden bedoel je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik bak niet, ik kook niet, ik manage
Joa mer ik waar vergaite dè dè ok meen wekker isquote:
Ik wil niet bij cgm in bedquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Neem dat ongehoorzame knaagdier mee, wil je?
Nee, ik bedoel dat ik erg lui benquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij laat water nog aanbranden bedoel je?
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Neem dat ongehoorzame knaagdier mee, wil je?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:44 schreef sumericansoldier het volgende:
Ik zat laats met een andere collega aan de telefoon. We doen beiden night shift en toen voelde ik mijn stoel een beetje schuiven, maar d8 dat it all in mijn hoofd was. Next thing I know, zegt mijn collega..."Dude" did u feel that? En ik....omg....een aardbeving! Dus ik rende naar buiten en vroeg aan mijn runner of ie wat gevoeld had. Nope.....1/100 van het kamp had het gevoeld, ander 99/100 was aan het slapen.
Mag het in het Nederlands?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:44 schreef sumericansoldier het volgende:
Ik zat laats met een andere collega aan de telefoon. We doen beiden night shift en toen voelde ik mijn stoel een beetje schuiven, maar d8 dat it all in mijn hoofd was. Next thing I know, zegt mijn collega..."Dude" did u feel that? En ik....omg....een aardbeving! Dus ik rende naar buiten en vroeg aan mijn runner of ie wat gevoeld had. Nope.....1/100 van het kamp had het gevoeld, ander 99/100 was aan het slapen.
Dat wil ik ook meemaken. Net als een tornado, moet zo overweldigend zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:44 schreef sumericansoldier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |