tegen die tijd stap ik m'n bed uitquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:29 schreef wel.o.k het volgende:
zo, thuis![]()
beetje jammer dat ik om 6:00 in amstelveen moet zijn morgen vanochtend
Zal bestquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is echt waar hoor, dat was een objectief advies
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tegen die tijd draai ik me nog eens lekker om
ik normaal in de autoquote:
ik kreeg net wat adviezen richting het playboyschapquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik normaal in de auto
maar slapen gaat nu nog even niet lukken
om vrouwen te versieren?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kreeg net wat adviezen richting het playboyschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
JJHHallo. Ik ben Hans, rijd taxi en kom uit Zwolle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo heel gek is dat nou ook weer niet. ik spook hier pas een kleine drie maanden rond.![]()
alleen mannenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar ff serieus, er komt dus een biermeet (KSC man-meat) voor KSC mannenWie komt er ook?
Borrel, en dan je nest in, dus!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:29 schreef wel.o.k het volgende:
zo, thuis![]()
beetje jammer dat ik om 6:00 in amstelveen moet zijn morgen vanochtend
daarover gesproken, ik krijg het kingsize bed van 180x220 uit de boedelquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KSC Man-Meat
Tijd voor bier en overdreven verhalen
alleen mannenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar ff serieus, er komt dus een biermeet (KSC man-meat) voor KSC mannenWie komt er ook?
ik kan je wel trainenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben Hans, rijd taxi en kom uit Zwolle.
En zo heel gek is dat nou ook weer niet. ik spook hier pas een kleine drie maanden rond.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alleen mannen![]()
nah, ik ben niet zo een bierdrinker...
quote:
Nicequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarover gesproken, ik krijg het kingsize bed van 180x220 uit de boedel
De laatste tijd is het al vrij rustig op dit tijdstip. En ik ben echt een nachtmens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ah vandaar, als je elke dag voor 17 uur post is er namelijk ook grote kans dat ik je nooit zie
En aangezien iedereen je herkent dacht ik dat ik acherliep
[..]Zonder vrouwen klink naar maar heeft zeker pluspunten
En we regelen wel een ander drankje voor je hoor
[..]Niet
Het is KSC, hoeveel denk je dat er komenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen mannen
met een klein clubje leuk, maar een groot hengstenbal
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan je wel trainen
oh, wacht.... ik mpg ook al en voor dat ik daar mee klaar ben,,,
Je hebt al advies genoeg gekregenquote:
yep, the good old days met lange chatnachtenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:40 schreef JJH het volgende:
[..]
De laatste tijd is het al vrij rustig op dit tijdstip. En ik ben echt een nachtmens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |