Ja, mmv klinkt nog vadsigerquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met trio, maar dan wel graag VVM![]()
...
quote:
Das een sandwichquote:
Doe mij maar M(oi) en hoeveel V daarbij komt is niet zo belangrijk, ik red me welquote:
Waarom? Wat is er aan de hand?quote:
De vrouwen spelen met elkaar en jij met jezelfquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe mij maar M(oi) en hoeveel V daarbij komt is niet zo belangrijk, ik red me wel
Hier?quote:
Uhh, niksquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom? Wat is er aan de hand?
Ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
De vrouwen spelen met elkaar en jij met jezelf![]()
![]()
?
OMG, Nijn is verliefdquote:
Braobant jonguh!quote:
Brommers kiek'nquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Braobant jonguh!
Waor ge de chickies nog kunt hosselen door te vraogen: "Eej, hedde zin om te pompen?"
Dat doen ze bij Trevquote:
Pgrferrari toch?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
PGR is nog niet genoeg man voor Nijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doen ze bij Trev.
[..]
Pgrferrari toch?
Klinkt als meisjes die hun tht al op jonge leeftijd halenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:18 schreef MPG het volgende:
Overigens werkt dat "eej, hedde zin om te pompen?" dus écht bij sommige braobantse chickies![]()
...
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
PGR is nog niet genoeg man voor Nijn
26, en lekker strakquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klinkt als meisjes die hun tht al op jonge leeftijd halen
Ah, bij mij (nogquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:18 schreef MPG het volgende:
Overigens werkt dat "eej, hedde zin om te pompen?" dus écht bij sommige braobantse chickies![]()
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |