Fixed.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
Als mensen uitgaan dan hebben ze meestal een doel of niet?
Man:
Dronken worden
Een chick scoren
Vrouw:
Lol hebben
Zo veel mogelijk dansen
Graag jullie mening
Ja ik ben weleens uitgeweest en dan staat er een meisje gezellig met vriendinnen of alleen beetje te dansen en komt er een stomdronken gast haar betasten van die losers merk ik vaak opquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:11 schreef TimMer1981 het volgende:
"Lol hebben" kan ook rustig bij mannen neergezet worden; niet iedere man is een zielige clown die zich gedraagt als een opgefokte puber.
Dit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
Man:
Een chick scoren
Dronken worden
Vrouw:
Zo veel mogelijk dansen
Lol hebben
Graag jullie mening
Waarom ben ik troll? leg uitquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:33 schreef Dubbr het volgende:
Je bent trouwens een troll.
Zo niet, gaan we niet allemaal uit om lol te hebben?
een chick scoren en dronken worden is toch ook lol hebben?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
Man:
Een chick scoren
Dronken worden
Vrouw:
Zo veel mogelijk dansen
Lol hebben
Graag jullie mening
Klopt! Daarom hebben meisjes/vrouwen die uitgaan altijd lekker-makkelijk-zittende kleding aan en besteden ze ook beslist geen uren voor de spiegel vooraf.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
Vrouw:
Zo veel mogelijk dansen
Lol hebben
Idd. Bij mij is dronken worden overigens geen doel. Maakt het chick scoren wel makkelijker en je wordt wat losser natuurlijk = meer lol.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt! Daarom hebben meisjes/vrouwen die uitgaan altijd lekker-makkelijk-zittende kleding aan en besteden ze ook beslist geen uren voor de spiegel vooraf.![]()
Aah das waar maak je weer een puntquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt! Daarom hebben meisjes/vrouwen die uitgaan altijd lekker-makkelijk-zittende kleding aan en besteden ze ook beslist geen uren voor de spiegel vooraf.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:34 schreef Waaghals het volgende:
ik mag alleen maar mee als ik voor BOB speel
tuurlijk wel, ik laat ze de hele avond op mijn kosten drinkenquote:
Jemig wat een profiteursquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik laat ze de hele avond op mijn kosten drinken
nee hoor, ik betaal ook het eten enzoquote:
Nee, het wordt tijd voor AA bij jouquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:33 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Goed ik zal het jullie uitleggen...ik ga uit voor de gezelligheid. lekker ouwehoeren met vrienden en biertjes drinken. Alleen hoe meer bier, hoe minder ik de wereld serieus neem en dan kom ik een loser tegen met een slappe lul en lukt t allemaal niet omdat hij nog meer dronken is dan ik. tot het schijnbaar toch gelukt is en ik de volgende dag een morning after pil in de brievenbus vind.
Moraal van dit verhaal: Uitgaan is slecht voor je.
Graag gedaan.
Slet!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:33 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Goed ik zal het jullie uitleggen...ik ga uit voor de gezelligheid. lekker ouwehoeren met vrienden en biertjes drinken. Alleen hoe meer bier, hoe minder ik de wereld serieus neem en dan kom ik een loser tegen met een slappe lul en lukt t allemaal niet omdat hij nog meer dronken is dan ik. tot het schijnbaar toch gelukt is en ik de volgende dag een morning after pil in de brievenbus vind.
Moraal van dit verhaal: Uitgaan is slecht voor je.
Graag gedaan.
Word:quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
Man:
Een chick scoren
Dronken worden
Vrouw:
Zo veel mogelijk dansen
Lol hebben
Graag jullie mening
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:53 schreef Catbert het volgende:
TS is autist die geen lol kan hebben en denkt dat iedereen regeltjes en redenen heeft om uit te gaan.
12 zoals iedereen denkt..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ja inderdaad, lol hebben haat ik echt. Dat is wel de laatste reden waarom ik als man uit zou gaan![]()
Ts, hoe oud ben je?
Ik wil altijd zien hoe de haren van vrouwen wapperen als ze naast met zitten in mijn Ferrari met open kap. Daarna kan ik met een gerust hart mijn Ferrari stallen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
Man:
Een chick scoren
Dronken worden
Vrouw:
Zo veel mogelijk dansen
Lol hebben
Graag jullie mening
Dit is wat Google ads van jouw topic vindt:quote:
quote:schaamlipcorrectie SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult ! www.accz.nl/schaamlipcorrectie
Hahahaha je zou maar thuis komen en denken, shit man ik heb niet genoeg gedanst!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:43 schreef Absurditeit het volgende:
Ik ken maar weinig chicks die zich het idiote doel stellen om 'zoveel mogelijk te dansen'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |