Niet mee eens. Het zijn juist de kleine dingen die topicstarter schrijft die bij mij de alarmbellen doen rinkelen. Zulke dingen zijn beslist niet casual en betekenisloos. Ik heb iets te veel levenservaring om als naieve blije aap het positieve te benadrukken en mijn kop lekker in het zand te steken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:42 schreef keste010 het volgende:
Nu word je toch wel erg paranoia. Je zou eens de positieve kant van het verhaal moeten bekijken, er zijn namelijk genoeg dingen in je voordeel uitgevallen die echt niet zo vanzelfsprekend zijn. Je hebt namelijk aan haar en die jongen gevraagd om het contact wat af te zwakken, in ieder geval qua inhoud. Hier is zij mee akkoord gegaan, wat mijn inziens toch betekent dat ze een hoop voor je over heeft (nou kan ik nu even niet beoordelen of ze dat ook daadwerkelijk gedaan heeft, maar het klinkt goed).
Het is toch niet vreemd dat ze dan vraagt of het wel goed is om uit te gaan? Je hebt net een wel heel duidelijke grens voor haar neergezet, waar ze kennelijk van schrok. Daar moet ze aan wennen, en daarom vraagt ze dat aan je. Dat is gewoon de keerzijde van de medaille. Geef het wat tijd, jullie moeten elkaar wat beter aanvoelen, elkaars grenzen kennen en dan komt het helemaal goed
Ja, als je zo iedere relatie instapt, kun je net zo goed de eeuwige vrijgezel blijven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het zijn juist de kleine dingen die topicstarter schrijft die bij mij de alarmbellen doen rinkelen. Zulke dingen zijn beslist niet casual en betekenisloos. Ik heb iets te veel levenservaring om als naieve blije aap het positieve te benadrukken en mijn kop lekker in het zand te steken.
Het grote probleem, Myst0gan, is dat je er niet zo veel aan kunt doen. Je kunt haar niet dwingen om die gevoelens niet te hebben. Sterker nog, alles wat je er tegen doet, verzwakt juist JULLIE relatie en niet de gevoelens die ze voor die ander heeft.
Veel sterkte er mee iig. Ik weet hoeveel pijn het kan doen.
Spoken ja... of de keiharde werkelijkheid. Mijn voorgevoel is eigenlijk altijd juist geweest. Ik wist vaak zelfs eerder dan mijn vriendinnen dat ze uiteindelijk met die ander in bed zouden belanden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, als je zo iedere relatie instapt, kun je net zo goed de eeuwige vrijgezel blijven.
Verder ben ik het eens met este en paniqqueen. Niet zo snel slecht denken over dingetjes, dan ga je spoken zien en verneuk je alleen je eigen relatie. En laat je vooral niet beïnvloeden door die dokus hierboven, want hij zegt praktisch dat ze vreemdgaat.
Ik zal je eens wat vertellen: juist door je voorgevoel denk ik dat ze het hebben gedaan. Als jij tegengas geeft, zoals deze jongen ook doet, jaag je mensen weg. Dan geef je al aan dat je geen vertrouwen in ze hebt en een relatie is juist gebaseerd op vertrouwen. Als mijn vriend bij alles wat ik zou doen, een jaloerse reactie zou tonen en restricties op zou leggen, zou ik eerder geneigd zijn om vreemd te gaan of het uit te maken dan nu.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Spoken ja... of de keiharde werkelijkheid. Mijn voorgevoel is altijd juist geweest. Ik wist zelfs eerder dan mijn vriendinnen dat ze die ander zouden gaan neuken. Zoals ik al schreef heeft mijn tegengas daar nooit iets aan kunnen veranderen En nee, eea kwam niet omdat ik zo'n slechte partner ben. Het bloed kruipt nou eenmaal waar het niet gaan kan. Ik denk wel eens meer bij vrouwen dan bij mannen. Iig meer dan bij mij.
Ja, leer mij de wereld begrijpenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat vertellen: juist door je voorgevoel denk ik dat ze het hebben gedaan. Als jij tegengas geeft, zoals deze jongen ook doet, jaag je mensen weg. Dan geef je al aan dat je geen vertrouwen in ze hebt en een relatie is juist gebaseerd op vertrouwen. Als mijn vriend bij alles wat ik zou doen, een jaloerse reactie zou tonen en restricties op zou leggen, zou ik eerder geneigd zijn om vreemd te gaan of het uit te maken dan nu.
Toevoeging:quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat vertellen: juist door je voorgevoel denk ik dat ze het hebben gedaan. Als jij tegengas geeft, zoals deze jongen ook doet, jaag je mensen weg. Dan geef je al aan dat je geen vertrouwen in ze hebt en een relatie is juist gebaseerd op vertrouwen. Als mijn vriend bij alles wat ik zou doen, een jaloerse reactie zou tonen en restricties op zou leggen, zou ik eerder geneigd zijn om vreemd te gaan of het uit te maken dan nu.
Dat zegt naar mijn mening meer over jou dan over de hier denkbeeldige jaloerse vriend.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eenschquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dit is echt zo'n paranoia-kwekende relatie. Hier zou ik niet vrolijk en ontspannen bij zitten.
Dit soort populaire chicks zijn het ergste, want er zijn altijd kapers op de kust en sommigen zullen misbruik proberen te maken van haar naiviteit.
Dat ze het contact met hem verminderde zegt wel dat ze je echt leuk vind en belangrijk vind wat jij ervan zou vinden. Maja dat ernstige weigeren van Ping inzine zegt ook wel weer dat ze zich betrapt voelde en doorhad hoe het er voor buitenwereld uitzag.
50/50
Moest gezegd worden, iemand met zo'n houdingquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:04 schreef Puntenjager het volgende:
@ LuxorBeetroots
Ik durfde het niet te zeggen
Heel kleft met vriendinnen is anders dan een jongen 2 maanden kennen, er mee smsen, elkaar lief noemen en zeggen "ik ben blij dat ik je heb leren kennen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:50 schreef PanicQueen het volgende:
Ik vind het heel lief van je vriendin dat ze zomaar jouw wensen meteen wil gaan volgen (maar ik ben persoonlijk ook behoorlijk koppig, daar kan het ook aan liggen) Luister naar keste010. Sommige meisjes zijn gewoon heel 'klef' met koosnaampjes en complimentjes; ze zal dit dan ook ongetwijfeld bij andere vriend(inn)en doen?
Voor zover ik het kan beoordelen is er geen reden om haar niet te vertrouwen; wees blij met haar
Het feit dat je uberhaupt al nadenkt over "kapers". Als het gewoon goed zit heb je niet eens het gevoel dat iemand anders je vriendin zou kunnen krijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dit is echt zo'n paranoia-kwekende relatie. Hier zou ik niet vrolijk en ontspannen bij zitten.
Dit soort populaire chicks zijn het ergste, want er zijn altijd kapers op de kust en sommigen zullen misbruik proberen te maken van haar naiviteit.
Dat ze het contact met hem verminderde zegt wel dat ze je echt leuk vind en belangrijk vind wat jij ervan zou vinden. Maja dat ernstige weigeren van Ping inzine zegt ook wel weer dat ze zich betrapt voelde en doorhad hoe het er voor buitenwereld uitzag.
50/50
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |