wel een beetjen raar ja, weet niet hoe ik dat brengquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Het is meer mijn ouder uitleggen dat ik naar de achterhoek ga om met wildvreemden te meeten
Met een paar flessen drank en een Cubaanse Romeo Y Juliata?quote:
Zeggen dat naar een vriend oid gaat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Het is meer mijn ouder uitleggen dat ik naar de achterhoek ga om met wildvreemden te meeten
Drankquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
door dit topic krijg ik wel zin aan drank
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga maar eens wat ijsthee halen. Westminster ijsthee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nog ruim een week en dan kun je je hart ophalenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Yeaaah je hebt wel een punt I guess maar iemand moet gewoon het ijs breken en alles zal dan wel goed verlopen. Ik heb een keer met mensen van een (gesloten) hip-hop forum afgesproken(een paar kende ik al)en dat verliep gewoon goed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:41 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee johmaar ik hoor van vrienden die wel eens hebben gemeet met mensen van internet dat het echt zo anders is!! Heeft niet zozeer wat met onzekerheid te maken (kan wel, maar hoeft niet).
Zul je zien, hebben je ouders per toeval een praatje met zijn ouders een paar dagen laterquote:
Verzin iets, kan je vast wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zul je zien, hebben je ouders per toeval een praatje met zijn ouders een paar dagen laterwat dan
Bij mij wel he.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:44 schreef Dastan het volgende:
ik blijf ook nooit bij vrienden slapen, dus een beetje raar
Het kan natuurlijk ook wel goed gaan iddquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:43 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Yeaaah je hebt wel een punt I guess maar iemand moet gewoon het ijs breken en alles zal dan wel goed verlopen. Ik heb een keer met mensen van een (gesloten) hip-hop forum afgesproken(een paar kende ik al)en dat verliep gewoon goed.
Leg gewoon FoK!-EXA uit en ze snappen het wel en vatten het wel positief op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zul je zien, hebben je ouders per toeval een praatje met zijn ouders een paar dagen laterwat dan
Zeker erbij van: Ja, die FOK!ker Citizen_Kane meeten, echt een stoere gast, moet ik meeten joh.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Leg gewoon FoK!-EXA uit en ze snappen het wel en vatten het wel positief op.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker erbij van: Ja, die FOK!ker Citizen_Kane meeten, echt een stoere gast, moet ik meeten joh.
Per direct huisarrestquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker erbij van: Ja, die FOK!ker Citizen_Kane meeten, echt een stoere gast, moet ik meeten joh.
Lerenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit is de reden waarom ik niet geleerd heb:* laat 20.000 onzin forumposts zien*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |