Deze vrouw snapt hem.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Op een chat/forum enz. goed met elkaar kunnen praten is ook heel anders dan irl.
waarquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Op een chat/forum enz. goed met elkaar kunnen praten is ook heel anders dan irl.
Inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Deze vrouw snapt hem.
En sowieso; hier kan ik alles lezen, in real hoor ik niet alles.
Vind je?quote:
Hihi neequote:
quote:
Ben ik de enige in real life niet onzekere persoon dan in dit topic?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Maar niets werkt beter dan mdmaquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar alcohol (of wiet) helpt wel..
schep niet zo op manquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hihi nee
[..]
![]()
[..]
Ben ik de enige in real life niet onzekere persoon dan in dit topic?
Dat doe ik niet.quote:
Je bent een held voor mijquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hihi nee
[..]
![]()
[..]
Zal in een kerker worden gehoudenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar kijk, op zo'n meet is het niet een ramp ofzo, je kan altijd weggaan als je wilt.
Waar we jou opsluiten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Zal in een kerker worden gehouden
Nee johquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hihi nee
[..]
![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |