Tenzij je op verborgen staat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:06 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ja en ik kan zien dat jij mijn profiel hebt bezocht hahaha ik heb je Hyves
Ja? Daar is niets mis mee, integendeelquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik haat eigenlijk niet hardcore
Oke.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:06 schreef vleestoeter het volgende:
He flitskikker, je copyright announcement in je GR-app is vanmiddag gespot door een surveillant. Hij liep langs, ik snel op [mode] drukken, staat die melding daar. Geen problemen overigens
Heb je niet van die natuurlijke pilletjes daartegen? Kun je volgens mij wel kopen bij de drogist ofzo.. Of neem iets van slaapmiddelen dat je wel gewoon slaapt..quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is te hopen ja, maar ik denk dat ik mede door de stress een hoop laat liggen. Chicken and egg.
Daarom heb ik dus niet op je hyve gekliktquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:06 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ja en ik kan zien dat jij mijn profiel hebt bezocht hahaha ik heb je Hyves
Melatonine pillenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:07 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Heb je niet van die natuurlijke pilletjes daartegen? Kun je volgens mij wel kopen bij de drogist ofzo.. Of neem iets van slaapmiddelen dat je wel gewoon slaapt..
Ik ben geen Goldmember geen stressquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:08 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus niet op je hyve geklikthaha ik ben zo slim
.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Melatonine pillen
Apotheek dosis doet echter geen ruk, dus ik heb er maar gelijk 5 genomen. Nu maar wachten op het effect
Hopen dat het helpt!! Heel veel succes alvast in ieder geval! Je kunt het vast welquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Melatonine pillen
Apotheek dosis doet echter geen ruk, dus ik heb er maar gelijk 5 genomen. Nu maar wachten op het effect
Kaasrol kan morgen niet opstaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Melatonine pillen
Impliceren dat je Alex' hyves hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:10 schreef Citizen_Kane het volgende:
Nee Dastan, ik zal zijn Hyves niet naar je sturen
Wat is deze.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:10 schreef Citizen_Kane het volgende:
Nee Dastan, ik zal zijn Hyves niet naar je sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |