Heb ik aan gedacht, maar we zijn nog met zo'n select groepje dat tegen de tijd dat hij eind dit jaar in de HMH staat nog met die topic-titel opgescheept zullen zitten.quote:
Zo closeup hoeft van mij niet zoquote:
Holy crap! Waarom alleen in Vlaanderen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:24 schreef Aisumasen het volgende:
Arn0. Don't fuck this one up.![]()
http://www.stubru.be/wedstrijden/winmileskaneinjouwlivingroom
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:24 schreef Aisumasen het volgende:
Arn0. Don't fuck this one up.![]()
http://www.stubru.be/wedstrijden/winmileskaneinjouwlivingroom
Omdat 3FM straks kaartjes weggeeft voor The Ting Tings en The Script, en ergens in de herfst zich afvraagt hoe het toch komt dat "Rearrange" geen hit in Nederland is geworden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:27 schreef Kijana het volgende:
[..]
Holy crap! Waarom alleen in Vlaanderen.
Ach, 't is goede promo. Hij is er zelf ook niet vies van om dat goed te gebruiken. Voor veel mensen heeft hij nog wat te bewijzen, hopelijk heeft hij dat met dit album definitief gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:44 schreef Kijana het volgende:
Ik word wel flauw van de interviews met alleen maar dezelfde vragen over Noel Gallagher en Alex. Zijn nog steeds mensen die denken dat Miles niet zonder celeb vriendjes kan.
Maar als je de kans krijgt om Noel te laten zingen op 1 van je nummers dan laat je die toch niet liggen? [..]
Kijk uit, dit topic wordt nog altijd door AM'ers gerund!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:19 schreef Elusive het volgende:
miles z'n album is iig stukken beter dan suck it & see
Stuur dit verhaal inquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:28 schreef Arn0 het volgende:
Nou ja, alsof het zin heeft. Vorige keer hadden ze met Noah and the Whale exact dezelfde contest en had toen foto's (superveel moeite genomen om alles mooi te sorteren) en een verhaal bij mijn collectie ingestuurd en - dit zal arrogant klinken - ik durf er prat op te gaan dat ik de grootste Noah and the Whale collectie in België heb dus had ik goede hoop.. Wint er een dame die als reden had opgegeven omdat haar vriend's verjaardag enkele dagen later (!) dan het houseroomconcert was. Ze hadden nog niet eens tickets voor hun concert in België de dag ervoorMaar zolang je een leuk uitziende dame bent met een grote (lees: dure) livingkamer, heb je een goede kans.
Ja, het zit diepMaar laat de ideeën vooral komen, zal zeker een poging wagen! Moest ik winnen (je weet nooit) is iedereen hier uiteraard uitgenodigd
Dit is het mooiste gedeelte van het verhaalquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:28 schreef Arn0 het volgende:
[..] (superveel moeite genomen om alles mooi te sorteren) [..]
Je zit die jongen toch niet uit te lachen hèquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:32 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dit is het mooiste gedeelte van het verhaal.
Denk het niet, als het groter dan 20 man is wordt het meer een commercieel ietsquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef Arn0 het volgende:
Grappig, zie nu dat ze voorwaarden hebben toegevoegd, stond er bij de vorige wedstrijd niet bij. Volgens mij moet "maximaal" wel "minimaal" zijn?
Als je de beelden van de vorige Living Room-sessie ziet is dat het ook. Arn0 heeft in die zin gelijk dat het overduidelijk is dat ze voor een bepaald stereotype willen gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk het niet, als het groter dan 20 man is wordt het meer een commercieel iets
Heb "Lola" altijd al een draak gevonden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:50 schreef Piles het volgende:
Je zal het in je huiskamer hebben zeg...
Sorry, kan dat nummer niet meer horen
't Zou wel echt super tof zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:02 schreef Arn0 het volgende:
Woon wel in het noorden dus dat is voor jullie gemakkelijker. Maar verdorie, nu zit ik mezelf weer te hypen terwijl ik toch niet win
Ik vraag me nu ook af waarom ik geen kaartje gekocht hebquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:03 schreef Ezell het volgende:
Natuurlijk, geen kaartjes meer voor Bitterzoet. Jammer.
Inderdaad die achtergrond erbij maakt het echt mooi. Ik had er ook wel bij willen zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:35 schreef Jacobuspower het volgende:
[...]
Heel erg Awesome dit, ook op die achtergrond![]()
Alleen is het publiek een beetje jammer, maarja wat wil je op Cannes.
2:35 maakt veel goed hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:35 schreef Jacobuspower het volgende:
Heel erg Awesome dit, ook op die achtergrond![]()
Alleen is het publiek een beetje jammer, maarja wat wil je op Cannes.
Haha nee, zag daarstraks pas dat je ook foto's van je living moet insturen. Dat gaat wel ver. Maar goed, vandaag zeker nog! Zal ik gaan voor het zielige "Noah and the Whale verhaal" dat ik eerder vertelde, maar dan leuker verteld uiteraard? Denk dat dat het meeste kans heeft..quote:
Jay Sharrock heeft het te druk met Miles dus. Ik vroeg me al af hoe al die jongens dat doen, Eugene komt nog met een eigen album maar hoe wil hij die promoten als hij steeds met Miles op stap is?quote:The Sand Band
Drummer required - No gigs, so plenty of time to learn tunes - Contact thesandband@yahoo.co.uk
Ja, z'n astma kan vast niet erg zijn lol.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef sander26 het volgende:
Hij rookt wel veel in dat filmpje zeg haha!
Why the FUCK hebben die mensen zich ingeschreven denk je dan. Alsjeblieft zeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:36 schreef Kijana het volgende:
Hier is nog die Living Room gig. Al die mensen kijken heel enthousiast.
http://www.stubru.be/media/herbeleefmileskaneindelivingroom
[ afbeelding ]
Echt schandalig dit inderdaad.. Die mensen interesseert het echt geen zak! Jammer, gemiste kans. Stel je voor dat wij daar met een groep in de woonkamer van Arn0 zouden hebben gestaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Why the FUCK hebben die mensen zich ingeschreven denk je dan. Alsjeblieft zeg.
WTFquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:36 schreef Kijana het volgende:
Hier is nog die Living Room gig. Al die mensen kijken heel enthousiast.
http://www.stubru.be/media/herbeleefmileskaneindelivingroom
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 juli, met een "very special B-side" (Koning Gallagher, pleaaaase?). Stills uit de nog te verschijnen video hier: http://www.gigwise.com/ne(...)rector-For-New-Video
Vond het wel tof met zijn allen "COUUUUUUUUUNTING DOWN THE DAAAAAAAAAAYS" te zingenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:38 schreef Kijana het volgende:
Oh jee Counting Down The Days, klonk die live iets beter?![]()
Setlist is niet heel anders dan toen als voorprogramma voor Beady Eye though.
En ik heb er gewoon meer zin in dan de Arctic Monkeys, waarvan ik Suck it and See dus wel goed vind.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Kijana het volgende:
Cool, jammer van tech problemen. Wat was de setlist?
Volgende week is 't al zover in Bitterzoet.
Haha, ja het enthousiasme spat er bij Miles meer vanaf. Maar het wordt sowieso bij beide tof, kan haast niet anders.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:57 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
En ik heb er gewoon meer zin in dan de Arctic Monkeys, waarvan ik Suck it and See dus wel goed vind.
Die laatste zin blijft staan. Maar tot die tijd somt dit de optredens op:quote:Op maandag 13 juni 2011 22:19 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dit weekend 2 keer als voorprogramma van Arctic Monkeys gezien in Sheffield. 9de keer. Ik blijf het maar zeggen: hij heeft zichzelf wederom weten te overtreffen. Wat. Een. Podiumpresentatie. Geen zorgen, komt ergens nog wel een uitgebreider verslag van beide avonden.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Aisumasen het volgende:
Nieuwe single is dus.... *tromgeroffel... "My Fantasy"? "Quicksand"? Toch "Better Left Invisible"? *tromgeroffel...Zul je zien dat die ''very special B-side'' gewoon de Hey Bulldog cover is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 juli, met een "very special B-side" (Koning Gallagher, pleaaaase?). Stills uit de nog te verschijnen video hier: http://www.gigwise.com/ne(...)rector-For-New-Video
Hoewel die wel erg goed is.
't is correct. Voor de statistiekenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef Aisumasen het volgende:
Zoiets uit m'n hoofd, volgorde kan incorrect zijn:
Better Left Invisible
Kingcrawler
My Fantasy
Rearrange
Quicksand
Counting Down The Days
Telepathy
Colour Of The Trap
Come Closer
Hey Bulldog
Inhaler
Inderdaad! Vooral om dat podium zo ontzettend laag is. Je staat gewoon bijna op de zelfde hoogte als de artiesten. Denk dat het ook heel vet wordtquote:Op maandag 20 juni 2011 00:20 schreef Aisumasen het volgende:
Ah, da's waar ook! Jammer dat je er niet bij bent. Begin het nu pas beetje te beseffen hoe vet het is dat hij in Bitterzoet staat. Maar je hebt donderdag om naar uit te kijken.
Damn!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Inderdaad! Vooral om dat podium zo ontzettend laag is. Je staat gewoon bijna op de zelfde hoogte als de artiesten. Denk dat het ook heel vet wordt![]()
Ter impressie voor de mensen die er nog nooit zijn geweest:
[ afbeelding ]
Net zoals dat verslag van TLSP in Brussel?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:06 schreef Aisumasen het volgende:
Eens, hopelijk blijft het hippe Amsterdamse publiek weg, en wordt het net zo'n dampend feest als in Sheffield. Wat me er aan doet denken dat ik daar nog wat woorden over ga opschrijven.
ROFL.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:14 schreef AMDB het volgende:
Naja, ik ben morgen dus te herkennen aan halflang blond haar, in het gezelschap van een blond meisje en een jongen die hevig notities in z'n aantekeningenblok aan het maken is
Voorspelbaar, maar leukquote:New Artwork for Inhaler revealed! Released on 11th July backed by a live version of 'Hey Bulldog'!
Ik lees het nu pas..quote:Op maandag 20 juni 2011 12:58 schreef Jacobuspower het volgende:
Er zijn trouwens weer 30 extra kaarten voor morgen vrij gekomen, dus wees er snel bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |