Please please dit heb ik nodig hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef Natrium het volgende:
Ik kan me herinneren uit 't vorige topic, dat iemand een bestandje zou maken, in keuzevorm per ondewerp etc, met alle begrippen.
Was dit een mooie droom of komt die er echt aan, en if so, door wie zou die gemaakt worden?
Was toch geen ijle droom:quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echt programma, en dan gesorteerd op alfabet. Menu opgedeeld in A->H, I->O enz, en dan als je bijv A-H opent dat je dan alle letters ziet, en daarna de woorden.
Beetje ingewikkeld mss, wel overzichtelijk.
Ja, dat was ik. Maar ik was met de begrippen die iemand van Havo had, bij D, en zat al op 25kbquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef Natrium het volgende:
Ik kan me herinneren uit 't vorige topic, dat iemand een bestandje zou maken, in keuzevorm per ondewerp etc, met alle begrippen.
Was dit een mooie droom of komt die er echt aan, en if so, door wie zou die gemaakt worden?
En dan geen linkje geven met het vorige topic. Moet ik dan ook alles zelf doen?quote:
[VWO] Economiequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
En dan geen linkje geven met het vorige topic. Moet ik dan ook alles zelf doen?
Op youtube legt ook een leraar die modellen uit! Weet niet meer de link maar je moet even een beetje op wat termen zoekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:48 schreef TMartina het volgende:
Iemand ergens een goede site met uitleg over keniyaanse modellen?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:02 schreef Corkscrew het volgende:
Het enige wat me daarvan bij zal blijven zijn de stripjes met Bob van Zwendelen en Henk Argeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |