SPOILER: OP in spoiler omdat hugeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben de laatste tijd aan het shotgun lamen en heb er nog plezier in ook.
duitse servers +1quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:00 schreef Worldwide het volgende:
[..]
Noem eens een andere goede servers? Ben even toe aan wat "Betere" spelers...
was dezelfde TT als nr. 25. Gewoon muil houden tenzij je wat over het spel kwijt wilquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:21 schreef rubje het volgende:
Wie heeft die lachwekkende TT gemaakt?Zeker een collega nukubu die aan veel painsoftballen doet
of teveel naar War of the Worlds heeft gekeken waar op het einde iemand met een Carl Gustav zo een tripod omlaag haalt.
ik hou ook altijd van mezelfquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:34 schreef neo2000 het volgende:
Ja, de faler die de lapo had in het vorige topic heeft het geupfucked. Wat een droeftoeter.
Nicequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:44 schreef andreas612 het volgende:
[ afbeelding ]
ff een blokje om met de tank @ harvest day conquest, werkt goed voor de puntjes
lol, da's wel epicquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:32 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Nice
Ik was net ook ff rondje met tank
http://i51.tinypic.com/33xfupv.jpg
hangt er natuurlijk ook vanaf waar je hem raakt he.. maar AT4 lijkt inderdaad wat sterker. Had vanmiddag eindelijk een helikopter getracerdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Met 1 AT4 neergeschoten worden terwijl je GVD weer als enige een vlag probeert in te nemen... Nooit grappig.
Ik snap die tanks/RPG dingen niet... Die CG's heb je 4 nodig om een tank te slopen, AT4 lijkt een stuk slagvaardiger te zijn. Maar dan nog is het ouderwets onlogisch hoe die dingen uit elkaar vallen (iets wat in BF2 ook zo was)
met UAV kan je zo'n tank met 1 raket laten exploderen.. met AT, 2x en als je met CG (zelf mikt) goed mikt, iets van 3x, maar volgens mij kan het ook in 2x, vooral op de achterkant is het snel gepiept.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Tuurlijk maakt het IETS uit waar je iemand raakt, maar met die CG op afstand met trace raak je die plekken dus nooit. AT4 betekent continu in de line of sight moeten staan met alle gevolgen van dien. Eigenlijk kun je het best een UAV gebruiken
da's altijd kut, ammo vragen aan een assault die dan vervolgens niet snapt dat je ammo wiltquote:Op zondag 22 mei 2011 13:05 schreef neo2000 het volgende:
Gewoon rondrennen als recon met SVS, en een airstrike op een tank neer laten komen is veel effectiever. best of ALL worlds. (tenzij je ammo op is dan.)
Dus wederom een klassieke win-win situatie. Geeft ie geen ammo terwijl het een assault is, dan is het dus geen teamplayer. Dus mag ie doorzeefd worden. Ook wil ik nog al eens een oogje toeknijpen als zo'n non-teamplayer vervolgens beslopen wordt door een vijand zonder het door te hebben (Als ik 'm zelf niet neer kan schieten dus, dus non-hardcore game). Vijand wel gezien, maar niet neergeschoten of gespot. Net nadat de assault vermoord is wordt de enemy dan wel gespot en/of neergeschoten. Oops. My bad.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
da's altijd kut, ammo vragen aan een assault die dan vervolgens niet snapt dat je ammo wiltmoet ik 'm eerst half doorzeven voordat ie doorheeft wat ik van 'm wil..
quote:Op zondag 22 mei 2011 15:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Teammates die net voor het cappen van een vlag een teamkill maken om alle punten te scoren
nee, idd: 150+80-125 = 105.. en anders 75.. ok, naja.. ietsje danquote:Op zondag 22 mei 2011 17:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja, ik snap het ook niet. Netto ga je daar, zelfs met revive, nauwelijks op vooruit. Toch is het me op 1 server echt 4x overkomen met dezelfde squadmate.
volgens mij staat de M95 wel grotendeels garant voor 1hit 1kill.. maar als je dat zeker wil moet je gewoon hardcore spelenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:36 schreef pugehenis het volgende:
Heb bij de assault en engineer class nu alles unlocked, medic gaat ook goed.
Het was alleen telkens wennen aan de sub-machineguns en de light-machineguns en daarom gebruikte ik de helft van de keren de Garand.
Alleen de sniper class kan ik me niet in vinden. Is een semi automatische sniper beter? Of zijn er snipers die 1 hit kill hebben ook in borst?
Overpowered LMG's zijn ook niet tof hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik begin hoe langer hoe meer een hekel te krijgen aan snipers. Vooral de snipers die veel te goed zijn. Maar dat gaat ook op voor shotgunslugs over 300 meter, gaat NERGENS over...
XM8 LMG is overigens echt lekkah...
da's wel epic, met 10 punten verschil de 'best player of round' dinges krijgen...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Jups, ik kan voor geen meter met alleen ironsights schieten, al is het maar omdat dan je overzicht ECHT compleet weg is.
Net werd ik gewoon gemute op de chat omdat ik teveel "rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrright" zei als er weer eens een haast onmogelijke kill was geweest. Veel lag ook, kutservers...
Maar wel:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Met 1 AT4 neergeschoten worden terwijl je GVD weer als enige een vlag probeert in te nemen... Nooit grappig.
Ik snap die tanks/RPG dingen niet... Die CG's heb je 4 nodig om een tank te slopen, AT4 lijkt een stuk slagvaardiger te zijn. Maar dan nog is het ouderwets onlogisch hoe die dingen uit elkaar vallen (iets wat in BF2 ook zo was)
terechte klachten welquote:Op zondag 22 mei 2011 15:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Teammates die geen ammo/medkits droppen!
Teammates in een squad die alle kanten inrennen ipv bij elkaar blijven
Teammates die blijven plakken bij de eerste de beste vlag en vanaf daar elkaar bestoken, vooral GEEN initiatief nemen
Teammates die net voor het cappen van een vlag een teamkill maken om alle punten te scoren
Spelers met een ping van dik boven de 200 terwijl de rest rond de 100 zit
Net weer drie fantastische rondjes gedaan ondanks de ontiegelijke lag (3 spelers met een ping van 300+ die de performance voor iedereen verzieken), XM8-medic is best verdomd effectief... Wellicht zelfs overpowered...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
113/19, vanuit een helicopter met instant headshots all over the place.
As if
En dan gemute worden op die server als je er iets van zegt
Dan had ie een nice rondje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
113/19, vanuit een helicopter met instant headshots all over the place.
As if
En dan gemute worden op die server als je er iets van zegt
Wellicht net begonnen, maar dit flik je niet zomaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:03 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Dan had ie een nice rondje.
http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/ITz+Clear
Qua stats geen eigenaardigheden.
Who de neuk HEB jij het over? Als er IETS me niet kan schelen is het K/D normaal gesprokenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:19 schreef andreas612 het volgende:
btw, volgens mij ben jij wel een snipertje he?
nou:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Who de neuk HEB jij het over? Als er IETS me niet kan schelen is het K/D normaal gesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2011 11:28:39 ]
Nopequote:Op maandag 6 juni 2011 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand nog meer met server problemen ik zie dr geen 1
Genoeg andere servers toch? En waarom haal je zo'n heli niet neer dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Zo leuk was het ook weer niet, ons team had, zelfs als ze ineens ballen hadden ontwikkeld en hadden aangevallen ipv te campen, geen schijn van kans.
Regels op de server:
-No sniper
(vandaar dat er minstens drie man met een M95 verstopt zat)
-No baserape
(tot drie keer toe onze helicopters gejat)
Maar dat muten vond ik helemaal laag.
Als je gebaseraped wordt dan gaan mensen snipen, gaan mensen snipen, halen ze geen choppers neer en na 2 choppers ben ik door mijn tracers/ CG's heen. Maar daarna zoek je idd maar een andere server.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:33 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Genoeg andere servers toch? En waarom haal je zo'n heli niet neer dan?
Ik haalde juist als sniper een stuk meer choppers neer dan als engineerquote:Op maandag 6 juni 2011 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je gebaseraped wordt dan gaan mensen snipen, gaan mensen snipen, halen ze geen choppers neer
CG uit het vuistje doet soms ook wonderenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef Leatherneck het volgende:
Na wat oefenen blijft de M136AT4 de beste keuze tegen choppers imo. Geen gelul met tracers en piloten die Vsmoke gebruiken.
goed vuistje heb je danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
CG uit het vuistje doet soms ook wonderen
Daar kan ik het helaas niet met je eens zijn. De helicopterpiloot is (als je een beetje redelijk kan snipen) vrij makkelijk te raken. Vergeet niet dat je dóór de heli heen kan schieten, als je weet waar de piloot zit (helemaal voorin) kan je hem na wat oefening simpel schieten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, me een paar keer gelukt om met een M95 een chopper te downen door er lomp op te schieten, en twee keer door de piloot eruit te schieten. Maar verder is het als schieten in een hooiberg, en even effectief.
Headshot hoeft ook niet want we spelen natuurlijk hardcore. En dat de piloot voorin zit bedoel ik met de 'algemene locatie van een piloot'. Daar kan je dus vrij makkelijk doorheen schieten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:59 schreef Skull-splitter het volgende:
De piloot zit achterin, magoed. Ik kan iemand in volle vaart door zijn hoofd heen schieten, maar een bewegende chopper raken is te doen, een headshot maken niet.
AT/AA/Tank, anders heb je gewoon pech.
UAV werkt ook goed overigens....
Mjah, heb ik ook wel eens met een baseraper gedaan.. Die kwam elke keer langs om onze tanks te slopen en chopper te stelen. Ook leuk is dan gewoon c4 all over chopper plakken, wachten tot ie opstijgt om je tanks te slopen en dan.. poef.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef andreas612 het volgende:
bij mij werd ik een keer binnen een halve seconde geheadshot door één of andere looser die op die plek zat te campen (dus zodra je de helikopter instapt, poef).. dat soort mensen_!!!
je zou denken dat ie het na 2x wel snaptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mjah, heb ik ook wel eens met een baseraper gedaan.. Die kwam elke keer langs om onze tanks te slopen en chopper te stelen. Ook leuk is dan gewoon c4 all over chopper plakken, wachten tot ie opstijgt om je tanks te slopen en dan.. poef.En dat tot 4 keer toe of zo..
Smoke grenade?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef andreas612 het volgende:
bij mij werd ik een keer binnen een halve seconde geheadshot door één of andere looser die op die plek zat te campen (dus zodra je de helikopter instapt, poef).. dat soort mensen_!!!
nee.. gewoon keihard gecampt door een sniper.. zodra je in die helikopter zit kreeg je headshotquote:
C4 op een squad is veel leuker , dan gun je ze nog een paar meter hehehequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mjah, heb ik ook wel eens met een baseraper gedaan.. Die kwam elke keer langs om onze tanks te slopen en chopper te stelen. Ook leuk is dan gewoon c4 all over chopper plakken, wachten tot ie opstijgt om je tanks te slopen en dan.. poef.En dat tot 4 keer toe of zo..
accepteer mij eensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Al mijn favoriete servers zijn overspoeld met cheaters en noobs
Dan weet je iig van te voren dat het een baserapefestijn is.quote:
heb 'm al 3x verzondenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Joker, gij staat dr nie tussen, kut!
die zoombug is dat als je inzoomt hij soms weer gelijk uitzoomt? vind ik best wel irritant namelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik hoop dat
-de zoombug nu echt gefixt wordt
-baserape standaard onmogelijk gemaakt wordt door verboden zones met een grijs gebied eromheen
-numerus fixus op klassen in te stellen zijn
-enkel hardcore, iig geen regeneratiepoep
-squadtactics weer meer als BF2, dus move here, defend here, support here etc
-commandmenu onder Q ipv dat contextgevoelige geneuzel wat meer tegen je werkt dan voor je
Jep, herkenbaar en irritant idd. Heb het overal: met wapens, apache boordschutter, blackhawk etc.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:44 schreef andreas612 het volgende:
[..]
die zoombug is dat als je inzoomt hij soms weer gelijk uitzoomt? vind ik best wel irritant namelijk.
Die bedoel ik, dat werkte zo ontzettend lekker qua teamwork...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:41 schreef neo2000 het volgende:
Ach, het is een heel nieuwe engine, dus er zal vast wel e.e.a. veranderd zijn.
Ik hoop iig op een command rozet als in bf2142, welke volgens mij zo ongeveer ook in bf2 zat.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:20 schreef ems. het volgende:
Hopelijk geen fix voor baserapeHoort erbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |