SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Eelco
'De De Goedlachse überbaas'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Waarom?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:35 schreef Drassss het volgende:
Ik vind het nu maar een achterlijk programma...
Het mag inderdaad wel een toontje lager allemaal. Dit lijkt wel Hells Kitchen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:35 schreef Drassss het volgende:
Een aflevering van Ramsey lijkt het welquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:35 schreef Drassss het volgende:
Dat is het ook.......quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Het mag inderdaad wel een toontje lager allemaal. Dit lijkt wel Hells Kitchen...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Het mag inderdaad wel een toontje lager allemaal. Dit lijkt wel Hells Kitchen...
Niet gehoord. Jij?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef zoem het volgende:
Zucht, komt Moniek weer met een antimannen opmerking
Viel mij ook op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De chef kon niet lachen om het grapje van Moniek
Het draait enorm op reputatie en een vaste standaard.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:33 schreef Starfish het volgende:
Qua tempo snap ik het, maar idd dat het altijd met gevloek moet.
Snap dat koken een erg mooi beroep kan zijn, maar wat ben ik blij met mijn baantje achter de computer vs de hele avond zo moeten schreeuwen en stressen.
Hoe rood sommige van die gezichten ook worden.
Ik zag de kop van die chef vertrekken terwijl ie met zijn rug naar de camera stond, best knap.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef zoem het volgende:
Zucht, komt Moniek weer met een antimannen opmerking
Die zijn er voor het scheldenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:39 schreef Karzai het volgende:
Wat doen al die Britten in de keuken? die kunnen toch helemaal niet koken?
Als je ze Frans leert koken kunnen ook Britten koken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:39 schreef Karzai het volgende:
Waarom trekt dat Britten en Schotten? Gewoon toeval?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:40 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Als je ze Frans leert koken kunnen ook Britten koken.
Toen ik daar werkte was ik samen met een oud klasgenoot de enige Nederlander in de keuken.
Heel normaal daar, stikt er van de Britten en Schotten.
was dan ook niet grappig, was meer opschepperigquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Chef: "Het is mooi gedetailleerd"
Moniek: "Dat weet ik. Ik ben een vrouw"
Die kunnen prima koken alleen is de Engelse keuken wat minder lekker.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:39 schreef Karzai het volgende:
Uhu. Ze doet wel vaker van die uitsprakenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
was dan ook niet grappig, was meer opschepperig
Niet echt. Althans, ik weet niet hoe het nu zit. Ik werkte er 3 jaar geleden. En toen was de souschef van nu de chefkok. Het restaurant heette toen Cafe Roux, vernoemd naar Albert Roux die vaak koks uit zijn eigen restaurants naar Amsterdam stuurde.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:41 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Waarom trekt dat Britten en Schotten? Gewoon toeval?
Het had nog meer baas geweest al had ie het in het Frans gezegdquote:
Haha ja nu je het zegtquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:50 schreef Starfish het volgende:
LOL! die fractie van een seconde die glimlach na die "so you are happy? yes!"
En dat Engels :x
hoop dat moniek wint. Gewoon omdat ze dan alle mannen heeft verslagenquote:
Ik hoop Jasper. Niet omdat ik hem een lul vind ofzo. Maar gewoon omdat ie het niet gaat redden. Zou niet eerlijk zijn tegenover een andere die zich daar wel staande kan houden.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoop dat moniek wint. Gewoon omdat ze dan alle mannen heeft verslagen
hij ziet er dan ook uit als iemand die graag eetquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:54 schreef Drassss het volgende:
Jaspers stond te springen om een hap te nemen
Uiteraard!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:54 schreef Drassss het volgende:
Ja met een paar schijnbewegingen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:54 schreef Drassss het volgende:
Daar moeten de chefs toch op gaan oefenenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:55 schreef Dekatria het volgende:
I love it... I love this, especially this eh? I love it.
Echt, dat Engels
Zou debiel zijn om ze op dat laatste onderdeel erg zwaar te jureren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:55 schreef Starfish het volgende:
Toch denk ik dat Ivan qua commentaar er het slechtste voor staat met niet genoeg inkt...
Mja, we hebben het eerder gezien..quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:56 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Zou debiel zijn om ze op dat laatste onderdeel erg zwaar te jureren.
Trendsetten heet dat jongeuhquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:00 schreef Karzai het volgende:
ze zijn wel fanatiek, ze doen zelfs de theedoekjes om hun nek
Ze waren in ieder geval in de omgeving van Toulouse.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:01 schreef SiGNe het volgende:
Nu vraag ik me toch af waar ze heen gaan, naar welke chef..
een tijdje geleden was Alain Ducasse in Nederland voor een college-tour, Kranenborg en Jaspers zaten toen ook in het publiek.
Zouden ze een dealtje hebben gemaakt om met de finalisten naar een restaurant van hem te gaan?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
Iedereen van deze groep had het goed gedaan bij de patisserie, had je Moniek aan de warme kant gezet was ze door het ijs gezakt.
Tot Morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |