Kloptquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef fairytalessuck het volgende:
Iedereen is hier nou aan het posten, maar zul je zien dat ie in een of ander topic waar amper gepost wordt valt.
Captain Obvious is ook in het topicquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef fairytalessuck het volgende:
Iedereen is hier nou aan het posten, maar zul je zien dat ie in een of ander topic waar amper gepost wordt valt.
En Socios heeft em toch wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef fairytalessuck het volgende:
Vond het de vorige keer wel grappig dat hij hem nog echt had ook.quote:
Hoe zie je dan waar hij valt? pfffffquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef fairytalessuck het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Captain Obvious is ook in het topic
Vorige 2 'mooie' dingen had hij, volgens mij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Vond het de vorige keer wel grappig dat hij hem nog echt had ook.
Wordt vanzelf wel een melding over gemaakt, gewoon even wachten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:59 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Hoe zie je dan waar hij valt? pfffff
Kan je asjeblieft even 'normaal' typen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Vorige 2 'mooie' dingen had hij, volgens mij.
Asjeblieft?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kan je asjeblieft even 'normaal' typen.
Pertinent verworpen. Werkelijk onbeschoft dit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kan je asjeblieft even 'normaal' typen.
ripquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
IK VINT HET SO SPANNENT MENSEN HELP MIJ IK GA DOOT
Dankjewel!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |