Dan moet ik een duur 0900 nummer bellen en kost het consult 90 euro... (voordat je je N.A.W. gegevens geven ze geen antwoord)quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Je kunt de huisartsenpost bellen voor advies
Ik kom van de morfine af (in het ziekenhuis) en zelfs dat had amper effect bij mij...quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Huisartsenpost!
Je kan het combineren, maar het is handiger te beginnen met paracetamol en dan pas hevigere zooi erbij te doen.
Bedankt, dat antwoord zocht ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:03 schreef Stringer het volgende:
Ja, dat kan prima. Tramadol (Morfine afgeleide) wordt zelfs gecombineerd met paracetamol voorgeschreven, oa in de vorm van Zaldiar. Sowieso de combinatie, paracetamol en morfine/codeïne is probleemloos.
Overigens max 2600 mg paracetamol en 300 mg tramadol per dag.
Ik kreeg ipv diclofenac Tramadol. Wanneer was de operatie?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Das toevallig, ik heb/had ook een gebroken enkel... De operatie duurde vrij lang, ongeveer 2 uur. Er zitten nu 2 schroeven in mijn kuitbeen...
In het ziekenhuis kreeg ik overigens paracetamol, diclofenac en morfine (via een zelf te bedienen pompje) tegelijkertijd.
wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:01 schreef saab99 het volgende:
Gebruik nu ook tramadol, volgende week MRI-scan
Het liefst zou je er zeker een morfinepomp bij aanhangen, anesthesist die je bentquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef zjenien85 het volgende:
Je mag er zelfs nog Diclofenac of een andere NSAID in maximale dagdosering bij gebruiken.
Sterkte!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:32 schreef saab99 het volgende:
De rug,zit een spier klem,sinds zaterdag kan ik er niet goed meer op lopen.Hielp goed die tramadol. was het maar vrijdag.
Jemig saab.. Opereren is eng, maar dan weet je wel beter waar je aan toe bent! Degenen die ik ken en een hernia hadden moesten allemaal uiteindelijk geopereerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:36 schreef saab99 het volgende:
Nou,dag in ziekenhuis is voorbij.Diagnose: een zware hernia
Volgende week weer naar neuroloog. Had 2 opties of wachten, en hoe lang moet je dan wachten?Kan 2 maanden duren maar ook wel 2 jaar, tot het over gaat, of opereren. Volgende week weer naar de neuroloog om een afspraak te maken voor een operatie.
Dank je!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:45 schreef Leigh het volgende:
Jemig, dat klinkt allemaal niet best, zeg!
Even buiten de medicijnvvraag van de TS om, wil ik iedereen die aan de pijnstillers zit even beterschap wensen.
Een gebroken enkel... het zal je maar gebeuren. Lijkt me behoorlijk pijnlijk! Dan ook nog schroeven erin. Brrr.
Hoop dat iedereen snel weer (letterlijk) op de been is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |