abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:54:51 #51
335938 tuurke77
Annuncio vobis gaudium magnum
pi_97047867
Kluisje huren bij de bank? Geld toch veilig en verzekert, maar niet op een bankrekening. En je kunt er gedurende de openingstijden van de bank altijd bij.

Ook bij faillissement van de bank is de inhoud van je kluisje veilig!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:35:40 #52
87694 Robin__
letitredno
pi_97094816
weer zo'n kut user zonder hersens die bij iedere gedachte maar een topic opent zonder ooit een ander te helpen :')
pi_97146054
Gedeeltelijk zilveren munten voor kopen. of goud (is btw vrij).
Andere helft euro's en een deel dollars.

Je weet namelijk maar nooit wat er kan gebeuren in de wereld.
Of alles op de bank, ook veilig, maar bij een hyperinflatie kun je fluiten naar je "geld" (in waarde uitgedrukt)

Let je wel even op dat je als je meer dan ¤ 20.661 vermogen hebt, je daar wel netjes belasting over moet betalen? Het maakt niet uit dat het geld fysiek is, dus als dit je beweegreden is: niet doen.
pi_97146148
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Jaa, One piece! :P

Maar om zoveel geld gaat het niet beetje zielig dan.

En tja inflate/deflatie zal normaal gesproken niet zo schrikbarend zijn voor max 5 jaar ofzo.

Het bankenstelsel en de wereldeconomie zal dan toch al waarschijnlijk gecrasht zijn binnen 5 jaar waardoor een complete reform komt en het uiteindelijk papiergeld waardeloos zal maken.
De banken zullen je spaargeld niet meer kunnen uitbetalen.

Het schijnt dat we naar metalen gaan idd goud/silver dat soort zaken.

Voor mensen die kunnen zien, kunnen hier op voorbereid zijn. Voor de rest is het onzin, "het zal nooit gebeuren".

Ik ben iedergeval enigzins voorbereid, in hoe verre je hier in voor kan bereiden. Ik spaar gewoon af en toe wat geld weg het corrupte bankensysteem. En als ik het echt goed wil doen zou ik metalen enz. moeten kopen maarja ik heb geen idee hoe en waar je dat doet.
Koop er aluminium voor en vouw er een hoedje van.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_97147649
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:24 schreef harry83 het volgende:
Let je wel even op dat je als je meer dan ¤ 20.661 vermogen hebt, je daar wel netjes belasting over moet betalen? Het maakt niet uit dat het geld fysiek is, dus als dit je beweegreden is: niet doen.
Dat zeg je nou wel. Maar waar staat in de Aangifte IB 2010 de optie om contant geld op te geven?

Die lijkt ineens verdwenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')