altijd welkom!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
Door al jullie smakelijke verhalen en recepten kreeg ik enorme trek dus heb voor mijn doen vroeg gegeten.
Kom ik hier weer terug blijk ik ineens bij een clubje te horen.
welk clubje???quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
Door al jullie smakelijke verhalen en recepten kreeg ik enorme trek dus heb voor mijn doen vroeg gegeten.
Kom ik hier weer terug blijk ik ineens bij een clubje te horen.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zolang het maar geen brei clubje is![]()
Hoiiii
Denk het niet....quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee, dat is meer iets voor Joan. Zou haar shawl al af zijn?
Geen idee en anders lezen ze er toch overheen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:45 schreef Flow3r het volgende:
hello lekkerbekken![]()
wat ik me afvraag; heeft iemand al eens aan Monique op twitter gevraagd of ze karim nog steeds zo'n 'mongool 'vindt?
Aangezien hij de finale heeft gehaald en zij niet
opgestookt door die SNORquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geen idee en anders lezen ze er toch overheen.
Ze zijn heel selectief met antwoorden en lezen...
en Maik moest alle puin vast voor haar ruimenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geen idee en anders lezen ze er toch overheen.
Ze zijn heel selectief met antwoorden en lezen...
daar was jij fan van?quote:
lolquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:45 schreef Flow3r het volgende:
hello lekkerbekken![]()
wat ik me afvraag; heeft iemand al eens aan Monique op twitter gevraagd of ze karim nog steeds zo'n 'mongool 'vindt?
Aangezien hij de finale heeft gehaald en zij niet
Nou volgens mij doen ze t allemaal op die manier. Lezen over de helft heen en kunnen ook niet zo best tegen kritiekquote:
ik heb geen twitter, ook geen zin in voorlopig en dus blijf ik me hevig ertegen verzetten, voor je het weet mot ik dat ook nog elke dag bijhoudenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
lol
goede vraag hahaha en dan ook ff naar Karim sturen lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |