Schip van 14-15 meter, voor vijf jaar geleden uit laten rekenen, zo goedkoop mogelijk, maar wel goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Belachelijk, wil je een kasteel op het water ?Dat kan voor veel minder
De Maaskade dinges?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daarstraks nog aan je gedacht toen we over de maaskade dinges reden
Dankjewelquote:
Niemand, althans, zit niet in de planningquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:51 schreef Deisyy het volgende:
En wie gaat er door Teun door het slijk gehaald worden?
ja weet ik veel hoe dat daar heet bij die stervende gansquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Maaskade dinges?![]()
Was je in Rotterdam? Wat deed je daar?
Waar heb je dan slijk voor nodig?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
Niemand, althans, zit niet in de planning
De zwaan!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja weet ik veel hoe dat daar heet bij die stervende gans![]()
besognes
Want mijn vraag impliceerde wat anders?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef Laysa het volgende:
Oh en Fann....van mij mag je net zo vaak gaan als je wilt...Zolang je maar weer terug komt
Het verkeer op de Erasmusbrug rijdt langzaam zodat je meer van het uitzicht kan genieten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch...maar vond een gans wat toepasselijk zo traag als het verkeer daar gaat
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want mijn vraag impliceerde wat anders?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het verkeer op de Erasmusbrug rijdt langzaam zodat je meer van het uitzicht kan genieten.
Zeg het stappen daar hoorde ik je niet over klagenquote:
Toen was het donkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg het stappen daar hoorde ik je niet over klagen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef Laysa het volgende:
Niet dat ik weet![]()
ik deed gewoon een eigen duit in haar zakje....zonder een ander daar op aan te kijken....![]()
Dus niks persoonlijks....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |