Schip van 14-15 meter, voor vijf jaar geleden uit laten rekenen, zo goedkoop mogelijk, maar wel goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Belachelijk, wil je een kasteel op het water ?Dat kan voor veel minder
De Maaskade dinges?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daarstraks nog aan je gedacht toen we over de maaskade dinges reden
Dankjewelquote:
Niemand, althans, zit niet in de planningquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:51 schreef Deisyy het volgende:
En wie gaat er door Teun door het slijk gehaald worden?
ja weet ik veel hoe dat daar heet bij die stervende gansquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Maaskade dinges?![]()
Was je in Rotterdam? Wat deed je daar?
Waar heb je dan slijk voor nodig?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
Niemand, althans, zit niet in de planning
De zwaan!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja weet ik veel hoe dat daar heet bij die stervende gans![]()
besognes
Want mijn vraag impliceerde wat anders?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef Laysa het volgende:
Oh en Fann....van mij mag je net zo vaak gaan als je wilt...Zolang je maar weer terug komt
Het verkeer op de Erasmusbrug rijdt langzaam zodat je meer van het uitzicht kan genieten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch...maar vond een gans wat toepasselijk zo traag als het verkeer daar gaat
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want mijn vraag impliceerde wat anders?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het verkeer op de Erasmusbrug rijdt langzaam zodat je meer van het uitzicht kan genieten.
Zeg het stappen daar hoorde ik je niet over klagenquote:
Toen was het donkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg het stappen daar hoorde ik je niet over klagen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef Laysa het volgende:
Niet dat ik weet![]()
ik deed gewoon een eigen duit in haar zakje....zonder een ander daar op aan te kijken....![]()
Dus niks persoonlijks....
quote:
Dan zou ik lekker een motorjacht nemen, maar ja, ik ben wat dat betreft iets luier ingesteld dan jij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het bouwen van een zeiljacht, zou fijn zijn
quote:Anita Witzier in diepe depressie
van onze redactie
AMSTERDAM - Anita Witzier zakte in een diepe depressie toen ze in de overgang raakte. "Ik dacht: als ik morgen tegen een boom aanrijd: prima."
Dat de overgang impact zou hebben op haar geestelijke gezondheid, had de presentatrice niet verwacht. "Ik dacht altijd: daar zwier ik lekker doorheen, maar it hit me right in the face, er was geen ontkomen aan. Ik werd ontzettend depressief, ik heb me heel erg verzet en was zo ongelukkig", vertelt ze openhartig in Beau Monde.
Lichamelijke veranderingen
Anita vindt vooral het 'nooit meer' aspect van het ouder worden vreselijk. "Nooit meer strak, nooit meer jong, en nu heb ik ook nog opvliegers. Ik ben er nog helemaal niet aan toe!" Aan de lichamelijke veranderingen moet de blondine erg wennen: "Je huid wordt minder elastisch en samen met je taille verdwijnen ook je tieten."
Inmiddels slikt de Memories-presentatrice hormonen tegen de overgang en gaat het een stuk beter. "Ik heb er vrede mee, nou ja, een soort van..."
Als ik iets persoonlijks heb noem ik de naam welquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Da's fijn! Kwam heel even zo op me over, maar meteen uit de wereld geruimd.
Ik ben ook vaak aards lui hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker een motorjacht nemen, maar ja, ik ben wat dat betreft iets luier ingesteld dan jij.
Ik snap dat hele gezeik van Fann niet zo, over dat ze hier niet meer zou komen en dan toch weer telkens welquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef Laysa het volgende:
Oh en Fann....van mij mag je net zo vaak gaan als je wilt...Zolang je maar weer terug komt
moet je ff Fann vragen denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat hele gezeik van Fann niet zo, over dat ze hier niet meer zou komen en dan toch weer telkens wel![]()
Waarom zou ze deze keer niet meer komen?
Zonder Heintje D. erbij te betrekken.quote:
Je bent wel van het aardse op je verjaardag.quote:
nah ze vindt wel de juiste plaatjes dr bijquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder Heintje D. erbij te betrekken.
Dat wordt moeilijk, want ze komt hier niet meerquote:
Ohjaquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk, want ze komt hier niet meer
Is ook leuk, weet nog wel een goed adresje voor je waar je voor een redelijk prijs zo'n ding kunt huren. In Urk, ben je met een halve dag bij Lemmer (door de polder), tuf je Friesland in. In 2006 gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent wel van het aardse op je verjaardag.
Ik zou over een paar jaar voor 1 of 2 weken zo'n jacht willen huren en dan door Friesland, ik zoek alleen nog en adresje waar ik mooi weer kan kopen.
Als ik maar niet over het IJsselmeer hoefquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is ook leuk, weet nog wel een goed adresje voor je waar je voor een redelijk prijs zo'n ding kunt huren. In Urk, ben je met een halve dag bij Lemmer (door de polder), tuf je Friesland in. In 2006 gedaan
Ik vroeg ook niet of je meegingquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fann is gewoon een lieverd of ze hier nu wel of niet post!![]()
Ik ga niet op een boot.
Op de trekschuit of het baggerschip?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, een huwelijksboot is ook een zinkend schip
In dank aanvaardquote:
Dankjewel BQquote:
Met 150.000,-- a 200.000,-- vaar je ook met 15 meter zeewaardig. Je kan de obstakels zo groot maken als je wilt opdat je, je droom maar niet hoeft te levenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Schip van 14-15 meter, voor vijf jaar geleden uit laten rekenen, zo goedkoop mogelijk, maar wel goed
Zelfs bij een motorboot van 16 meter, casco made in China, op laten bouwen door bekenden, kwam ik al aan de ¤ 350.000,- Als je hem kant en klaar koopt was hij iets van ¤ 700.000,-quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Met 150.000,-- a 200.000,-- vaar je ook met 15 meter zeewaardig. Je kan de obstakels zo groot maken als je wilt opdat je, je droom maar niet hoeft te leven
Tuurlijk een schip zelf laten bouwen prachtig,maar als dat gewoon te duur is, waarom dan niet een bestaand schip kopen, daar heb ik het over, je wilt toch varenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zelfs bij een motorboot van 16 meter, casco made in China, op laten bouwen door bekenden, kwam ik al aan de ¤ 350.000,- Als je hem kant en klaar koopt was hij iets van ¤ 700.000,-
Je vergist je echt, alleen een stalen casco met niks erin kost tegenwoordig al meer dan ¤ 100.000,-
Anita in een orkaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:46 schreef Soury het volgende:
Teun !!!! Gefeliciteerd man.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar kun je ook zo minimaal een ton achteraan gooien vanwege achterstallig onderhoud of zaken die je absoluut niet bevallen (heb ik al een keer gedaan, serieus een bodemloze put).quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk een schip zelf laten bouwen prachtig,maar als dat gewoon te duur is, waarom dan niet een bestaand schip kopen, daar heb ik het over, je wilt toch varen
Ik denk manipulatieve, controlerende krengenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Nu een nieuw prog. dat een moeder op zoek gaat voor een vriendin voor haar zoon
![]()
echt he, zal ik dat voor de mijne doen dan praat hij zijn hele leven nooit meer met mij, echt welke moeder zal dat nou doen vraag ik me af????
lijkt me wel een grappig programma om te zienquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
echt he, zal ik dat voor de mijne doen dan praat hij zijn hele leven nooit meer met mij, echt welke moeder zal dat nou doen vraag ik me af????
Rot nou op met die kek pijlquote:
Onze zonen zouden me in ieder geval nooit meer aankijken. Of laten opnemen. Maar een dergelijk programma is er toch al eens geweest? Weet echt niet meer welke zender en was in de U.S. Ging ma op stap met kandidaten die geschikt leken voor haar dochter...............zoiets?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
oh die had ik gezien op uitzending gemist erg leuk, hoop dat Annie ook kijktquote:
ja dat amerikaanse prog. maar echt hequote:Op woensdag 18 mei 2011 19:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Onze zonen zouden me in ieder geval nooit meer aankijken. Of laten opnemen. Maar een dergelijk programma is er toch al eens geweest? Weet echt niet meer welke zender en was in de U.S. Ging ma op stap met kandidaten die geschikt leken voor haar dochter...............zoiets?
vast welquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die had ik gezien op uitzending gemist erg leuk, hoop dat Annie ook kijkt
Date my mom, waarbij sommige moeders ergere sloeries waren als hun dochterquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Onze zonen zouden me in ieder geval nooit meer aankijken. Of laten opnemen. Maar een dergelijk programma is er toch al eens geweest? Weet echt niet meer welke zender en was in de U.S. Ging ma op stap met kandidaten die geschikt leken voor haar dochter...............zoiets?
quote:
Kijk maar uit, Heks!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:30 schreef Laysa het volgende:
je kan nu ook je moeder opgeven voor een programa zodat ze heropgevoed wordt
o ja dat kwam ook nog voorbijquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:30 schreef Laysa het volgende:
je kan nu ook je moeder opgeven voor een programa zodat ze heropgevoed wordt
Cc ze hebben hier thuis al de moed opgegeven, het is dat ik zo lekker de was doe en het huis opruim en de boodschappen mee naar huis sleep, maar voor de restquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja dat kwam ook nog voorbijzie al dat ze mij gaan opgeven dat ze nu een miss Etam moeder willen inplaats van een lekkere spijkerbroek en shirt
zie je mij al rond hobbelen, in zo een rokje met van die platte schoenen met een spekzool er onderquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Miss Etam...nee doe maar niet blijf maar lekker jezelf
obstakels en beren, zo komt ie er nooit .......quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar kun je ook zo minimaal een ton achteraan gooien vanwege achterstallig onderhoud of zaken die je absoluut niet bevallen (heb ik al een keer gedaan, serieus een bodemloze put).
Yup en ietwat slome en onderdanige zoons .....quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk manipulatieve, controlerende krengen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en ietwat slome en onderdanige zoons .....![]()
o ja en dan nog gebakkies die er naar willen kijken
Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh jij gaat dus kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en ietwat slome en onderdanige zoons .....![]()
o ja en dan nog gebakkies die er naar willen kijken
ikke wel, maar eerst vanavond de bachelorquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh jij gaat dus kijken
Ja die moeten een plaatsje nu ze sst gaan sluitenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Gert is heel veel topic`s uit SST hier naar toe aan het sjouwen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja die moeten een plaatsje nu ze sst gaan sluiten
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef Laysa het volgende:
Je houdt het niet tegen Heks....het gebeurd
Persoonlijk vind ik het Indianen topic wel watquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja die moeten een plaatsje nu ze sst gaan sluiten
Weleens doorheen gestruindquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het Indianen topic wel wat
Hij was er ooit, ik weet wat het kostquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
obstakels en beren, zo komt ie er nooit .......
Als hij dan straks een hernia heeft is het afgelopen, houd moedquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Gert is heel veel topic`s uit SST hier naar toe aan het sjouwen
Met een punt zelfs, dan moet het wel menens zijnquote:
Ik denk dat ze daar harder posten dan hij ze hier naar toe kan slepenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een punt zelfs, dan moet het wel menens zijn
dat ie een jankerd isquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een punt zelfs, dan moet het wel menens zijn
Ik hou ook van jou skattiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |