Schip van 14-15 meter, voor vijf jaar geleden uit laten rekenen, zo goedkoop mogelijk, maar wel goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Belachelijk, wil je een kasteel op het water ?Dat kan voor veel minder
De Maaskade dinges?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daarstraks nog aan je gedacht toen we over de maaskade dinges reden
Dankjewelquote:
Niemand, althans, zit niet in de planningquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:51 schreef Deisyy het volgende:
En wie gaat er door Teun door het slijk gehaald worden?
ja weet ik veel hoe dat daar heet bij die stervende gansquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Maaskade dinges?![]()
Was je in Rotterdam? Wat deed je daar?
Waar heb je dan slijk voor nodig?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
Niemand, althans, zit niet in de planning
De zwaan!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja weet ik veel hoe dat daar heet bij die stervende gans![]()
besognes
Want mijn vraag impliceerde wat anders?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef Laysa het volgende:
Oh en Fann....van mij mag je net zo vaak gaan als je wilt...Zolang je maar weer terug komt
Het verkeer op de Erasmusbrug rijdt langzaam zodat je meer van het uitzicht kan genieten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch...maar vond een gans wat toepasselijk zo traag als het verkeer daar gaat
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want mijn vraag impliceerde wat anders?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het verkeer op de Erasmusbrug rijdt langzaam zodat je meer van het uitzicht kan genieten.
Zeg het stappen daar hoorde ik je niet over klagenquote:
Toen was het donkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg het stappen daar hoorde ik je niet over klagen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef Laysa het volgende:
Niet dat ik weet![]()
ik deed gewoon een eigen duit in haar zakje....zonder een ander daar op aan te kijken....![]()
Dus niks persoonlijks....
quote:
Dan zou ik lekker een motorjacht nemen, maar ja, ik ben wat dat betreft iets luier ingesteld dan jij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het bouwen van een zeiljacht, zou fijn zijn
quote:Anita Witzier in diepe depressie
van onze redactie
AMSTERDAM - Anita Witzier zakte in een diepe depressie toen ze in de overgang raakte. "Ik dacht: als ik morgen tegen een boom aanrijd: prima."
Dat de overgang impact zou hebben op haar geestelijke gezondheid, had de presentatrice niet verwacht. "Ik dacht altijd: daar zwier ik lekker doorheen, maar it hit me right in the face, er was geen ontkomen aan. Ik werd ontzettend depressief, ik heb me heel erg verzet en was zo ongelukkig", vertelt ze openhartig in Beau Monde.
Lichamelijke veranderingen
Anita vindt vooral het 'nooit meer' aspect van het ouder worden vreselijk. "Nooit meer strak, nooit meer jong, en nu heb ik ook nog opvliegers. Ik ben er nog helemaal niet aan toe!" Aan de lichamelijke veranderingen moet de blondine erg wennen: "Je huid wordt minder elastisch en samen met je taille verdwijnen ook je tieten."
Inmiddels slikt de Memories-presentatrice hormonen tegen de overgang en gaat het een stuk beter. "Ik heb er vrede mee, nou ja, een soort van..."
Als ik iets persoonlijks heb noem ik de naam welquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Da's fijn! Kwam heel even zo op me over, maar meteen uit de wereld geruimd.
Ik ben ook vaak aards lui hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker een motorjacht nemen, maar ja, ik ben wat dat betreft iets luier ingesteld dan jij.
Ik snap dat hele gezeik van Fann niet zo, over dat ze hier niet meer zou komen en dan toch weer telkens welquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef Laysa het volgende:
Oh en Fann....van mij mag je net zo vaak gaan als je wilt...Zolang je maar weer terug komt
moet je ff Fann vragen denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat hele gezeik van Fann niet zo, over dat ze hier niet meer zou komen en dan toch weer telkens wel![]()
Waarom zou ze deze keer niet meer komen?
Zonder Heintje D. erbij te betrekken.quote:
Je bent wel van het aardse op je verjaardag.quote:
nah ze vindt wel de juiste plaatjes dr bijquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder Heintje D. erbij te betrekken.
Dat wordt moeilijk, want ze komt hier niet meerquote:
Ohjaquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk, want ze komt hier niet meer
Is ook leuk, weet nog wel een goed adresje voor je waar je voor een redelijk prijs zo'n ding kunt huren. In Urk, ben je met een halve dag bij Lemmer (door de polder), tuf je Friesland in. In 2006 gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent wel van het aardse op je verjaardag.
Ik zou over een paar jaar voor 1 of 2 weken zo'n jacht willen huren en dan door Friesland, ik zoek alleen nog en adresje waar ik mooi weer kan kopen.
Als ik maar niet over het IJsselmeer hoefquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is ook leuk, weet nog wel een goed adresje voor je waar je voor een redelijk prijs zo'n ding kunt huren. In Urk, ben je met een halve dag bij Lemmer (door de polder), tuf je Friesland in. In 2006 gedaan
Ik vroeg ook niet of je meegingquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fann is gewoon een lieverd of ze hier nu wel of niet post!![]()
Ik ga niet op een boot.
Op de trekschuit of het baggerschip?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, een huwelijksboot is ook een zinkend schip
In dank aanvaardquote:
Dankjewel BQquote:
Met 150.000,-- a 200.000,-- vaar je ook met 15 meter zeewaardig. Je kan de obstakels zo groot maken als je wilt opdat je, je droom maar niet hoeft te levenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Schip van 14-15 meter, voor vijf jaar geleden uit laten rekenen, zo goedkoop mogelijk, maar wel goed
Zelfs bij een motorboot van 16 meter, casco made in China, op laten bouwen door bekenden, kwam ik al aan de ¤ 350.000,- Als je hem kant en klaar koopt was hij iets van ¤ 700.000,-quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Met 150.000,-- a 200.000,-- vaar je ook met 15 meter zeewaardig. Je kan de obstakels zo groot maken als je wilt opdat je, je droom maar niet hoeft te leven
Tuurlijk een schip zelf laten bouwen prachtig,maar als dat gewoon te duur is, waarom dan niet een bestaand schip kopen, daar heb ik het over, je wilt toch varenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zelfs bij een motorboot van 16 meter, casco made in China, op laten bouwen door bekenden, kwam ik al aan de ¤ 350.000,- Als je hem kant en klaar koopt was hij iets van ¤ 700.000,-
Je vergist je echt, alleen een stalen casco met niks erin kost tegenwoordig al meer dan ¤ 100.000,-
Anita in een orkaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:46 schreef Soury het volgende:
Teun !!!! Gefeliciteerd man.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar kun je ook zo minimaal een ton achteraan gooien vanwege achterstallig onderhoud of zaken die je absoluut niet bevallen (heb ik al een keer gedaan, serieus een bodemloze put).quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk een schip zelf laten bouwen prachtig,maar als dat gewoon te duur is, waarom dan niet een bestaand schip kopen, daar heb ik het over, je wilt toch varen
Ik denk manipulatieve, controlerende krengenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Nu een nieuw prog. dat een moeder op zoek gaat voor een vriendin voor haar zoon
![]()
echt he, zal ik dat voor de mijne doen dan praat hij zijn hele leven nooit meer met mij, echt welke moeder zal dat nou doen vraag ik me af????
lijkt me wel een grappig programma om te zienquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
echt he, zal ik dat voor de mijne doen dan praat hij zijn hele leven nooit meer met mij, echt welke moeder zal dat nou doen vraag ik me af????
Rot nou op met die kek pijlquote:
Onze zonen zouden me in ieder geval nooit meer aankijken. Of laten opnemen. Maar een dergelijk programma is er toch al eens geweest? Weet echt niet meer welke zender en was in de U.S. Ging ma op stap met kandidaten die geschikt leken voor haar dochter...............zoiets?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
oh die had ik gezien op uitzending gemist erg leuk, hoop dat Annie ook kijktquote:
ja dat amerikaanse prog. maar echt hequote:Op woensdag 18 mei 2011 19:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Onze zonen zouden me in ieder geval nooit meer aankijken. Of laten opnemen. Maar een dergelijk programma is er toch al eens geweest? Weet echt niet meer welke zender en was in de U.S. Ging ma op stap met kandidaten die geschikt leken voor haar dochter...............zoiets?
vast welquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die had ik gezien op uitzending gemist erg leuk, hoop dat Annie ook kijkt
Date my mom, waarbij sommige moeders ergere sloeries waren als hun dochterquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Onze zonen zouden me in ieder geval nooit meer aankijken. Of laten opnemen. Maar een dergelijk programma is er toch al eens geweest? Weet echt niet meer welke zender en was in de U.S. Ging ma op stap met kandidaten die geschikt leken voor haar dochter...............zoiets?
quote:
Kijk maar uit, Heks!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:30 schreef Laysa het volgende:
je kan nu ook je moeder opgeven voor een programa zodat ze heropgevoed wordt
o ja dat kwam ook nog voorbijquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:30 schreef Laysa het volgende:
je kan nu ook je moeder opgeven voor een programa zodat ze heropgevoed wordt
Cc ze hebben hier thuis al de moed opgegeven, het is dat ik zo lekker de was doe en het huis opruim en de boodschappen mee naar huis sleep, maar voor de restquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja dat kwam ook nog voorbijzie al dat ze mij gaan opgeven dat ze nu een miss Etam moeder willen inplaats van een lekkere spijkerbroek en shirt
zie je mij al rond hobbelen, in zo een rokje met van die platte schoenen met een spekzool er onderquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Miss Etam...nee doe maar niet blijf maar lekker jezelf
obstakels en beren, zo komt ie er nooit .......quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar kun je ook zo minimaal een ton achteraan gooien vanwege achterstallig onderhoud of zaken die je absoluut niet bevallen (heb ik al een keer gedaan, serieus een bodemloze put).
Yup en ietwat slome en onderdanige zoons .....quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk manipulatieve, controlerende krengen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en ietwat slome en onderdanige zoons .....![]()
o ja en dan nog gebakkies die er naar willen kijken
Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh jij gaat dus kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en ietwat slome en onderdanige zoons .....![]()
o ja en dan nog gebakkies die er naar willen kijken
ikke wel, maar eerst vanavond de bachelorquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh jij gaat dus kijken
Ja die moeten een plaatsje nu ze sst gaan sluitenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Gert is heel veel topic`s uit SST hier naar toe aan het sjouwen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja die moeten een plaatsje nu ze sst gaan sluiten
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef Laysa het volgende:
Je houdt het niet tegen Heks....het gebeurd
Persoonlijk vind ik het Indianen topic wel watquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja die moeten een plaatsje nu ze sst gaan sluiten
Weleens doorheen gestruindquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het Indianen topic wel wat
Hij was er ooit, ik weet wat het kostquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
obstakels en beren, zo komt ie er nooit .......
Als hij dan straks een hernia heeft is het afgelopen, houd moedquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Gert is heel veel topic`s uit SST hier naar toe aan het sjouwen
Met een punt zelfs, dan moet het wel menens zijnquote:
Ik denk dat ze daar harder posten dan hij ze hier naar toe kan slepenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een punt zelfs, dan moet het wel menens zijn
dat ie een jankerd isquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een punt zelfs, dan moet het wel menens zijn
Ik hou ook van jou skattiequote:
Pietje loopt meer dan wij bij elkaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
het was een positivo soort van kritiek...loopt ie harder
Dit is een andere paarse bank dan de vorige die je liet zienquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
ik dacht ach ik kan wel blijven piekeren of het een witte of een paarse werd, dacht doe eens gek heb hem gekocht![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
ik dacht ach ik kan wel blijven piekeren of het een witte of een paarse werd, dacht doe eens gek heb hem gekocht![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is een andere paarse bank dan de vorige die je liet zien
ja deze is van suede zoiets en de kleur op plaatje wijkt toch af, maar hij zit lekker en denk heus wel dat het mooi staat, kutje gilgraag zegt net, alweer zonde hoor elk jaar weer iets nieuwsquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is een andere paarse bank dan de vorige die je liet zien
Eind juni meenemen dat ding. Kunnen we er mooi op hangen hierquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja deze is van suede zoiets en de kleur op plaatje wijkt toch af, maar hij zit lekker en denk heus wel dat het mooi staat, kutje gilgraag zegt net, alweer zonde hoor elk jaar weer iets nieuws
nee die oorloggroene muren worden paars ( al gekocht bij de Praxis) en de rest alles wit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
hij is.....paars.....Leuk....en dan grijzige/paarsige lichte muren?
ik wilde bijna iets postenquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik wilde bijna iets postenach ja het heet nog steeds kluiven hier in Amsterdam
Daar zijn ze als de kippen bij hèquote:
Jep, oude tijden komen terugquote:
heb je vast je winterkleren klaar gelegd, is koudquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:24 schreef hondjes het volgende:
Teun gefeliciteerd.zitten nu bij Breda .nog 48k
M en zijn we thuis
koud? koud?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je vast je winterkleren klaar gelegd, is koud
Serieus? Ik heb hem normaal niet meer aan. Dat wil zeggen, hij staat op 15 en in huis is het dan ongeveer rond de 20quote:
das me echt te nu.quote:
had het echt gewoon koud dus even stoken ach door al die tocht hier verdwijnt de warmte ook wel weer snelquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
das me echt te nu.
staat hier nu op 18 ofzo.
en dat is temp waar hij op aan moet slaan, maar is nu nog graadje of 20
ah ja als je t koud hebt idd gewoon stokenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had het echt gewoon koud dus even stoken ach door al die tocht hier verdwijnt de warmte ook wel weer snel
En toch is dat wel lekker, al die tocht. Krijg je in ieder geval een beetje luchtverversing. Al die nieuwe huizen zitten veel teveel potdichtquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had het echt gewoon koud dus even stoken ach door al die tocht hier verdwijnt de warmte ook wel weer snel
daarom ga niet zitten vernikkelen in dit tochtgatquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ja als je t koud hebt idd gewoon stoken
Nee ik heb beloofd dat ik in de draaimolen gaquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
oh jee en gezien de smiley heb je er niet heel veen zin in
hehehe lachen toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb beloofd dat ik in de draaimolen ga
heb dag en nacht de roosters openstaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En toch is dat wel lekker, al die tocht. Krijg je in ieder geval een beetje luchtverversing. Al die nieuwe huizen zitten veel teveel potdicht
bij de Arenaquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb beloofd dat ik in de draaimolen ga
Met mijn zus dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe gekker, maar wel leuk, een goeie kermis
yeah same here.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb dag en nacht de roosters openstaan
hey dit lees ik net, leuk Teun dat je moeder kwam, en heb je nog gekookt voor je zus???quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iedereen dank
Het was hier vanavond even 29 graden in huis. Moeders kwam voor het eerst in vier jaar hier even een hand geven en 't ouwe mens had het koud. Drijfnat van zweet ging ze weer weg![]()
De rest sukkelde halfdood en verhit achter haar aan richting huis.
daarom en heb overdag ook balkon op de haak dat Jaap lekker het balkon op kanquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah same here.
alles dicht is echt ongezond
jaap is je lover die je geketend hebt en met zijn ketting net t balkon op kan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom en heb overdag ook balkon op de haak dat Jaap lekker het balkon op kan
Nee, want ze had echt alles al in huis gehaald. Ze heeft dus voor mij gekookt en dat vond ik wel een alleraardigst cadeautjequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey dit lees ik net, leuk Teun dat je moeder kwam, en heb je nog gekookt voor je zus???
we verkochten ongeveer 10 jaar een deel van onze goudreserve juist toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden goud moeten kopen 10 jaar geleden.
Ja, in '98 ofzo. Domste beslissing ooit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:55 schreef gomi het volgende:
[..]
we verkochten ongeveer 10 jaar een deel van onze goudreserve juist toch?
iets meer dan 10 jaar denk ik?
Moest van de Europese bank, jouw Europese bankquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in '98 ofzo. Domste beslissing ooit.
yeah, zeker als je die grafiek nu ziet zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in '98 ofzo. Domste beslissing ooit.
Jaap is mijn mannetje die eigenlijk in het verkeerde lichaam is geboren, moeilijk uit te leggen, hij denkt ook dat hij een hamster is maar dat is ie nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
jaap is je lover die je geketend hebt en met zijn ketting net t balkon op kan?
gewoon een mooie strook aan de kust als onderpand vragen. paar griekse eilanden erbij. ik zeg: dat is pas voc mentaliteit anno 2011.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moest van de Europese bank, jouw Europese bank![]()
Portugal heeft het niet gedaan, die klopt nu bij ons aan
leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, want ze had echt alles al in huis gehaald. Ze heeft dus voor mij gekookt en dat vond ik wel een alleraardigst cadeautje
komt wel weer goed schatje, ooit komt er wel weer een 2e SSTquote:
De goudprijs stijgt ook zo doordat het vertrouwen in de dollar zienderogen daalt. Als die munt helemaal onderuit gaat heb je de poppen aan het dansen. Experts adviseren dan ook nog steeds om in goud te beleggen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:57 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, zeker als je die grafiek nu ziet zeg.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ik liet die traan vrij snel na de start van t programma
Ik ook. Op dag 2quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ik liet die traan vrij snel na de start van t programma
Nou uh .ok is goedquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt wel weer goed schatje, ooit komt er wel weer een 2e SST![]()
![]()
yeah, maar dat van die dollar ziet iedereen al heel lang aankomen. en t gebeurt ook gewoon wat ze jaren geleden al verwachtten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
De goudprijs stijgt ook zo doordat het vertrouwen in de dollar zienderogen daalt. Als die munt helemaal onderuit gaat heb je de poppen aan het dansen. Experts adviseren dan ook nog steeds om in goud te beleggen.
trusten toverheksquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:04 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer
Dezelfde experts die adviseerden om in Griekenland, Portugal, Ierland en in Spaans onroerend goed te beleggen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
De goudprijs stijgt ook zo doordat het vertrouwen in de dollar zienderogen daalt. Als die munt helemaal onderuit gaat heb je de poppen aan het dansen. Experts adviseren dan ook nog steeds om in goud te beleggen.
In '98 zat Clinton er nog hè? Die had eindelijk de uitgaven weer op orde. Dat daarna 9/11 komt en George W twee oorlogen start ten kosten van miljarden dollars had niemand kunnen voorzienquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:04 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar dat van die dollar ziet iedereen al heel lang aankomen. en t gebeurt ook gewoon wat ze jaren geleden al verwachtten.
dus met dat in t achterhoofd is die verkoop van die goudreserve toch niet heel snugger geweest?
al denk ik dat de dollar niet heel snel echt onderuit zal gaan. wil china voorlopig nog niet
trusten teun en hey hondjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Kijkt in z'n glazen bol en ziet een bed verleidelijk wenken![]()
Wat was de prijs van de dollar toen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden goud moeten kopen 10 jaar geleden.
Laag, de grootste fout ooit..quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat was de prijs van de dollar toen?
Neuh, in 2001 was hij nog niet zo laag.... toen was het nog ¤ 1,1166 voor een dollar.... dat is nu ¤ 0,7072 dus destijds was de dollar bijna de helft duurder dan nu.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
Laag, de grootste fout ooit..
Goede tweede is gas die we verkochten voor een habbekrats
Maakt niet uitquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:13 schreef hondjes het volgende:
OH , ik dacht dat je de goudprijs vroeg..LEANDRA
sorry, teveel gereden
In Euro's is het maar iets minder dramatisch:quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, in 2001 was hij nog niet zo laag.... toen was het nog ¤ 1,1166 voor een dollar.... dat is nu ¤ 0,7072 dus destijds was de dollar bijna de helft duurder dan nu.
en als nl zijn we dan ook nog eens genaaid met de omzetting van de gulden naar de euro ook hequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
In Euro's is het maar iets minder dramatisch:
[ afbeelding ]
Maar één van de redenen dat de goudprijs zo oploopt is juist het afnemende vertrouwen in de dollar.
Nee hoor, de gulden was al tijden vast gekoppeld aan de ECU.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:29 schreef gomi het volgende:
[..]
en als nl zijn we dan ook nog eens genaaid met de omzetting van de gulden naar de euro ook he
yups, maar elke deskundige zegt al dat we toen ongeveer 10% te laag zaten hequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, de gulden was al tijden vast gekoppeld aan de ECU.
Neuh, het was ƒ 1,12 tegen 1 Duitse mark sinds de Eurokoersen vaststonden, en dat klopte wel aardig, dus als wij genaaid zijn, dan zijn de Duitsers ook genaaid.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:37 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, maar elke deskundige zegt al dat we toen ongeveer 10% te laag zaten he
Het is dan ook wachten op het moment dat de olieproducerende landen weer eens gaan voorstellen een andere valuta te gaan gebruiken voor de oliehandel.... ze hebben de Euro al een keer voorgesteld, maar toen werd het daar weer eens oorlog ofzo, of ze gingen Saddam zoeken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
In Euro's is het maar iets minder dramatisch:
[ afbeelding ]
Maar één van de redenen dat de goudprijs zo oploopt is juist het afnemende vertrouwen in de dollar.
die zijn ook genaaid jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, het was ƒ 1,12 tegen 1 Duitse mark sinds de Eurokoersen vaststonden, en dat klopte wel aardig, dus als wij genaaid zijn, dan zijn de Duitsers ook genaaid.
En dat laatste mag best wat kosten
china is degeen die nu kiest he, en ze hebben nog teveel reserves aan dollars om die te laten vallen, dat doen ze geleidelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is dan ook wachten op het moment dat de olieproducerende landen weer eens gaan voorstellen een andere valuta te gaan gebruiken voor de oliehandel.... ze hebben de Euro al een keer voorgesteld, maar toen werd het daar weer eens oorlog ofzo, of ze gingen Saddam zoeken.
En dan mogen we nog blij zijn als ze bij een valutaverandering voor de Euro gaan, want als het nog even duurt dan wordt het wellicht zelfs een Aziatische munt
Ik mis alleen een plakje warme beenham, wat sla en een frisse dressing!quote:
dat had je zelf maar zo vroeg de deur uit moeten gaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mis alleen een plakje warme beenham, wat sla en een frisse dressing!
* Insert grap over denken en een koequote:Op donderdag 19 mei 2011 09:51 schreef Laysa het volgende:
ik dacht hier tig topics naar toe gesleept zouden worden...ik zie amper SST topics
Zie nou wel...stom jongquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* Insert grap over denken en een koe
mogguh,quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Prachtige reclamefilm, goed gemaakt![]()
(bekijken in volledig scherm)
Denk het nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zie nou wel...stom jong![]()
dat was dus de laatste druppel
Ja warme beenham met een lichte dressing met een toefje mosterd smaak die subtiel aanwezig is doch niet overheerst!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:15 schreef Toverheks het volgende:
lees ik iets over verse broodjes, beenham sla en dressing...........ohhhhhhhhh daar heb ik wel zin in
wel verse broodjes....maar daarop had ik hagelslag met boterquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:15 schreef Toverheks het volgende:
lees ik iets over verse broodjes, beenham sla en dressing...........ohhhhhhhhh daar heb ik wel zin in
oh daar heb ik echt nu trek in denk dat ik dat als Lunch ga eten straks, met een beker verse volle melk erbijquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja warme beenham met een lichte dressing met een toefje mosterd smaak die subtiel aanwezig is doch niet overheerst!
hagelslagquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
wel verse broodjes....maar daarop had ik hagelslag met boter
jou schuld weer allemaal, nu moet ik naar buiten in de regen nou doe wel regenkapje op zo een doorzichtige met dat touwtje onder me kin geknooptquote:
Tis hier nog droog....quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jou schuld weer allemaal, nu moet ik naar buiten in de regen nou doe wel regenkapje op zo een doorzichtige met dat touwtje onder me kin geknoopt
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je die stelten van je gaan scheren met een wat bottig mes
Sparerib!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
dan blijft er helemaal niks meer over van mijn spillebenen
hier heel somber weer maar ach de dag komt toch wel om al is het zonder een warm zonnetjequote:
tis hier ook somber hoor....maar de kou valt best mee....ik had maar een dun jasje aan over mn t-shirtjequote:Op donderdag 19 mei 2011 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier heel somber weer maar ach de dag komt toch wel om al is het zonder een warm zonnetje
jij bent wel lief he voor je mannetje, zo vroeg al broodjes voor hem halen, hij heeft het goed bij jou de mazzelkontquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis hier ook somber hoor....maar de kou valt best mee....ik had maar een dun jasje aan over mn t-shirtje
ik ben reteliefquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent wel lief he voor je mannetje, zo vroeg al broodjes voor hem halen, hij heeft het goed bij jou de mazzelkont
Dat is alvast voor als ze wat goed te maken heeft!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent wel lief he voor je mannetje, zo vroeg al broodjes voor hem halen, hij heeft het goed bij jou de mazzelkont
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is alvast voor als ze wat goed te maken heeft!
heb ik je soms vannacht alweer geslagen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is alvast voor als ze wat goed te maken heeft!
die jongen sla je bijna elke nacht helemaal in puin als ik het zo lees, nog even en D-K sleept zijn dekbedje mee naar de bankquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
heb ik je soms vannacht alweer geslagen?
natuurlijk ben je moe, van in een auto zitten zo een lange rit wordt je ook gaar hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:27 schreef hondjes het volgende:
Ik ben nog steeds moe.![]()
Strauss-Kahn afgetreden, ben er nog steeds niet uit, hoe dit gevalletje in mekaar zit.
Ik krijg meer klappen dan de tegenstanders van Mike Tyson kregen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die jongen sla je bijna elke nacht helemaal in puin als ik het zo lees, nog even en D-K sleept zijn dekbedje mee naar de bank
Wat wil je weten? Of die een croissantje heeft of een stokbrood met schimmelkaas?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:27 schreef hondjes het volgende:
Strauss-Kahn afgetreden, ben er nog steeds niet uit, hoe dit gevalletje in mekaar zit.
ik las hij heeft een leuter van 30 cmquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg meer klappen dan de tegenstanders van Mike Tyson kregen.
[..]
Wat wil je weten? Of die een croissantje heeft of een stokbrood met schimmelkaas?
Niet eens genoeg voor een fok! account!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik las hij heeft een leuter van 30 cm
Ik zou ook moe zijn na zo'n reisquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:27 schreef hondjes het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet eens genoeg voor een fok! account!
Ding schijnt 30cm te zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou ook moe zijn na zo'n reis![]()
het is een engnek, was ook niet de 1e keer...beetje je piemel bij iemand in de mond proppen zonder toestemming
ja dat zeg ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ding schijnt 30cm te zijn.![]()
Is een hele hap hoor.
Het hoeft ook niet in één hap! Het is geen amuse!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Is een hele hap hoor.
Daar hebben ze dus geen amuse schaaaltjes voor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet in één hap! Het is geen amuse!
Net zo'n koeien tongquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Daar hebben ze dus geen amuse schaaaltjes voor.
Komen gelijk met een groot bord aan.
Asperge-seizoen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Daar hebben ze dus geen amuse schaaaltjes voor.
Komen gelijk met een groot bord aan.
je hebt gelijk je mond volquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Is een hele hap hoor.
Teh horrorquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
1 uur en 20 minuten happy hardcore.
ik had er zo hard in gebeten wil je niet wetenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:26 schreef Kally het volgende:
Sorry maar is het dan zo'n dom wicht dat ze dat ding in haar bek laat proppen, ze heeft geen tanden ofzo?
Ze zal ook wel zo'n geil kamermeisjesjurkje aan hebben gehad. Sletquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:57 schreef Copycat het volgende:
Allemaal domme wijven die verkracht worden.
En ze keek hem met grote, zaadvragende ogen aan. Wat moet je dan, als viriele man?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:31 schreef Deisyy het volgende:
Ze zal ook wel zo'n geil kamermeisjejurkje aan hebben gehad. Slet
Dan geef je haar .... zaad, een mond vol, want ze vroeg er immers om.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze keek hem met grote, zaadvragende ogen aan. Wat moet je dan, als viriele man?
Had zo die eikel zijn eikel er af gebeten en hem die vervolgens in zijn bakkes gespuugd!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik had er zo hard in gebeten wil je niet weten
Schoenenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef mootie het volgende:
Alle wijven zijn hoeren, ze willen maar 1 ding.
Dementor wees me er al op! Moest toevallig net bestellen, dus meteen meegepakt. Verwacht ze vandaag. Of morgen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:49 schreef Juud79 het volgende:
Cc, ik weet dat jij meer van sterke koffie bent, maar heb je deze al eens geprobeerd?
Dementor had ze meebesteld bij onze nieuwe lading koffie, dus ik heb vanochtend zo'n kopje gedronken, vond het echt heel lekker.
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op donderdag 19 mei 2011 14:50 schreef Juud79 het volgende:
Ow, vergeet ik het nog, Teun alsnog van harte gefeliciteerd!
Het gaat nog prima, met een 'niet klagen, maar dragen' mentaliteit kom je heel ver.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef Toverheks het volgende:
Juud hoe gaat het nog ff en het wordt puffen, lukt alles nog wel???
Ik vind dat bestellen eigenlijk wel heel ideaal, lever jij ook netjes de oude cups in?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dementor wees me er al op! Moest toevallig net bestellen, dus meteen meegepakt. Verwacht ze vandaag. Of morgen.
Spannend Juud, ook voor Tom. Mooie tijd om te bevallen, zo vlak voor de zomer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:24 schreef Juud79 het volgende:
Het gaat nog prima, met een 'niet klagen, maar dragen' mentaliteit kom je heel ver.![]()
Idd nog maar even, ze kan ieder moment geboren worden, maar ook met gemak pas over 2 of 3 weken....
Nou dat, zelfs als je vastgebonden ligt lukt dat nog wel toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik had er zo hard in gebeten wil je niet weten
Da's wel zo prettig voor de verkrachter .......quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar goed blijkbaar is het beter je als domme gans te gedragen en je gewoon flink uit te laten wonen
Daaromquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's wel zo prettig voor de verkrachter .......
62 jaar, zeker hele potten in zijn handtasje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze keek hem met grote, zaadvragende ogen aan. Wat moet je dan, als viriele man?
Voor onze jongste hadden wij een babyhuisje gehuurd en echt, kan het iedereen aanraden! Kind lag werkelijk waar van 's morgens vroeg tot in de vroege avond buiten! Het is veel ruimer en luchtiger dan een kinderwagen. Echt, als je een tuin(tje) hebt vind ik het een echte aanrader!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Spannend Juud, ook voor Tom. Mooie tijd om te bevallen, zo vlak voor de zomer.
Heerlijk genieten van de tuin en de baby lekker in de kinderwagen naast je.
Ah, ik lees nu pas echt terug, ik zie dat je min of meer al een schrobbering hebt gekregen van "Het Front Vooruit Dames Vooruit!" En terecht...., beetje veronderstellen dat je die ouwe knar zomaar effe in z'n Fagot bijt, daar komt nog heel wat bij kijken hoor ....quote:
Ik vind het ook maar een vaag verhaal. En daarbij had Strauss-Kahn heel veel te verliezen en Sarkozy heel veel te winnen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
Ik vraag me meer af of hij het risico wilde nemen een vrouw tot orale sex te dwingen en inderdaad gebeten te kunnen worden of zat het toch even anders in elkaar.
Gelden tandafdrukken op een verschrompeld piemeltje ook als bewijsmateriaal?
Tis een geschenk uit de hemel voor Sarkozy en ik geloof niet in zo'n hemelquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een vaag verhaal. En daarbij had Strauss-Kahn heel veel te verliezen en Sarkozy heel veel te winnen.
Ik ben benieuwd voor hoeveel pegeltjes het verhaal verkocht gaat worden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
Ik vraag me meer af of hij het risico wilde nemen een vrouw tot orale sex te dwingen en inderdaad gebeten te kunnen worden of zat het toch even anders in elkaar.
Gelden tandafdrukken op een verschrompeld piemeltje ook als bewijsmateriaal?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Het gaat nog prima, met een 'niet klagen, maar dragen' mentaliteit kom je heel ver.![]()
Idd nog maar even, ze kan ieder moment geboren worden, maar ook met gemak pas over 2 of 3 weken....
en filmrechten, moeten ze wel een acteur vinden met een leuter van 30 cmquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd voor hoeveel pegeltjes het verhaal verkocht gaat worden.
Dat ziet er tof uit. Zoiets heb ik echt nog nooit gezien. Waar huur je dat dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:36 schreef spuitje het volgende:
Voor onze jongste hadden wij een babyhuisje gehuurd en echt, kan het iedereen aanraden! Kind lag werkelijk waar van 's morgens vroeg tot in de vroege avond buiten! Het is veel ruimer en luchtiger dan een kinderwagen. Echt, als je een tuin(tje) hebt vind ik het een echte aanrader!
[ afbeelding ]
Als ik het me goed herinner hebben wij het hier gehuurd. Voor de tweeling van zwager en schoonzus heeft schoonvader er toen eentje zelf gemaakt en die meisjes hebben er echt ook enorm veel tijd in door gebracht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ziet er tof uit. Zoiets heb ik echt nog nooit gezien. Waar huur je dat dan?
Wat leuk en als Juud meeleest weet ze waar ze moet zoeken. Idd beter dan een kinderwagen met een anti-vliegennet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:30 schreef spuitje het volgende:
Als ik het me goed herinner hebben wij het hier gehuurd. Voor de tweeling van zwager en schoonzus heeft schoonvader er toen eentje zelf gemaakt en die meisjes hebben er echt ook enorm veel tijd in door gebracht.
Het is een bedenksel van een groninger huisarts die vond dat babietjes frisse lucht nodig hadden.
LOL, het gaat om het idee. Misschien kun je iets dergelijks zelf maken. Heerlijk toch voor de kleine meid.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:36 schreef Dementor het volgende:
Ik stop mijn kind echt niet in zo'n kippenhok.
tommy leequote:Op donderdag 19 mei 2011 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en filmrechten, moeten ze wel een acteur vinden met een leuter van 30 cm
Dat ziet er idd comfortabel uit. Wel een klamboe met elastiek hè? Ze zeggen dat we een wespenplaag krijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:44 schreef Juud79 het volgende:
Dit voldoet prima de eerste paar maanden. Gewoon bovenop de tuintafel, klamboe erover.![]()
Die konijnenhokken ken ik uit de kinderopvang, ideaal, maar niet voor in onze tuin.
[ afbeelding ]
Oehquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:44 schreef Juud79 het volgende:
Dit voldoet prima de eerste paar maanden. Gewoon bovenop de tuintafel, klamboe erover.![]()
Die konijnenhokken ken ik uit de kinderopvang, ideaal, maar niet voor in onze tuin.
[ afbeelding ]
Klopt, staat ook in de link van Spuitje. Rare naam.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:57 schreef Juud79 het volgende:
Zo'n konijnenhok heet trouwens een 'Lutjepotje'.
Zijn toch hartstikke leuke dingen? Kind kan niet gestoken worden of zoiets dergelijks en is toch lekker buiten. 't Is niet veel anders dan zo'n fietskar die velen hebben.quote:
Ik vind ze ook tof, veilig, veel ruimte, geen huisdieren die op de baby kunnen springen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zijn toch hartstikke leuke dingen? Kind kan niet gestoken worden of zoiets dergelijks en is toch lekker buiten. 't Is niet veel anders dan zo'n fietskar die velen hebben.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:23 schreef Laysa het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeej ik heb mn jurk gekocht![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |