SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Maar dan klik je...quote:Ik bied 1000 euros aan voor de laatste week van juni !!!
quote:Hey allemaal,
ben opzoek naar een meisje tussen 16 en 26jaar, die een hoge bijverdienste zoekt voor eind juni! indien interesse gelieve een mailtje te sturen en dan geef ik al de nodige informatie.
mvg, steven
HHAHAAHquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:32 schreef SicSicSics het volgende:
Steven wil ook de laatste week van juni kopen!
[..]
Maar dan klik je...De horror!
[..]
Door op de link in de OP te klikken!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:33 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
hoe kom je uberhaupt op die site terecht?
Jezus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:28 schreef Pixie. het volgende:
Welk meisje wil 500 euro verdienen op een uurtje tijd???
Hey allemaal,
ben 27j, goed uitziende jongeman uit centr antwerpen. ben getrouwd en heb 2 kindjes dus discretie is heel belangrijk voor mij. ik zoek een meisje die een snelle bijverdienste zoekt voor eind juni, ik betaal 500 euro voor een uurtje!!!.
het is zo dat ik een paar fantasieen heb waar ik niet voor terechtkan bij mijn vrouw en zou graaag het eens in de realiteit willen ervaren. indien interesse gelieve een berichtje achter te laten en dan geef ik alle details door.
mvg, steven
Die website___!
quote:Ik ben op zoek naar 'n toffe bijverdienste, ik ben belgisch , 35 jaar en van het vrouwelijke ras
Wie heeft er voor mij een leuke bijverdienste? contacteer mij per per sms 0495/946524
ik contacteer u zosnel mogelijk terug.tot gauw!!
Nog fokkers met wat geld over die een seksslavin zoeken?quote:i loking for job.
I looking for a job full time , waitress , home helper, cleaning full time, helping on the farm.greet kinga
contact> xxxxxx@wp.pl
kom op check die foto's, ik vind dat niet zo raar. ik stelde me altijd hele andere wezens voor bij zeemeerminnenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:40 schreef AcidFay het volgende:
Het vreemdste vind ik nog dat ze het voor 20 euro per dagdeel doet.
een foto waar hij nota bene op vakantie is met hoogstwaarschijnlijk vrouw en kinderen... dan heb je wel ballenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:41 schreef Pixie. het volgende:
Vaste sexpartner
Hallo dames,ben een sportieve 44 jarige niet misse man gehuwd met kinderen ,maar mijn sexleven staat op een laag pitje.ik zoek iemand in dezelfde situatie als ik,die behoefte heeft aan sex en ook ander leuke momenten wil doorbrengen.
indien interesse ,kan u mij een mailtje sturen.
groetjes
alain.
[ afbeelding ]
Ook nog gewoon je foto erbij zetten
Datben jij alquote:
Ongelijk geef ik hem niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:45 schreef Pixie. het volgende:
Maagdelijkheid
Dag vrouwen
ik zoek iemand die mij wil helpen van mijn maagdelijkheid te raken
ik wil dat het bij een one night stand blijft
ik zou graag mooie meisjes hebben om een mooie herinnering te houden aan die ene nacht....
[ afbeelding ]__!
Welke opleiding is dat?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:48 schreef Pixie. het volgende:
Ik zoek oudere dames voor een studie-opdracht.
Ik ben op zoek naar een of meerdere oudere dames (vanaf 65 jaar) die me zouden willen helpen met een opdracht voor mijn studie seksuologie.
ik moet nog zo'n 20 foto's maken over het onderwerp dominante oudere vrouwen.
op elke foto moet de oudere vrouw domineren over de jongere man (ikzelf, 27 jr). de meeste foto's zijn al gemaakt, nu blijft alleen de categorie naakt over.
hierbij moet gedacht worden aan foto's zoals; dame staand, ik geknield, dame gekleed op bed, ik naakt ernaast, dame zittend op de bank krijgt een voetmassage etc
de dames zijn dus steeds gekleed, ikzelf niet. ik ben al een tijd op zoek en de tijd begint nu te dringen. als u niet herkenbaar in beeld wilt, kan dat.
het worden mooie, stijlvolle foto's, geen ordinaire. zie mijn eigen geplaatste foto's.
Studie seksulogiequote:
Die slippers met sokkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:49 schreef Pixie. het volgende:
Hey dames
Hey ik ben een jongeman van 27j en ben op zoek naar een fun en avontuurtjes zonder verplichtingen je kan me bereiken via sms 0477071264 of via facebook via jonatan declerck
[ afbeelding ]
Wat de fuck
sicko met zijn kinderen op de foto.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:49 schreef Pixie. het volgende:
Hey dames
Hey ik ben een jongeman van 27j en ben op zoek naar een fun en avontuurtjes zonder verplichtingen je kan me bereiken via sms 0477071264 of via facebook via jonatan declerck
[ afbeelding ]
Wat de fuck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |