Dat verandert toch niks aan het gevoel ervan. Er zijn hetero vrouwen die het heerlijk vinden, dan zouden er toch net zoveel hetero mannen moeten zijn die het gevoel heerlijk moeten vinden?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:09 schreef Daniel1976 het volgende:
mannen geven, vrouwen nemen, zo werkt dat toch?
Ik denk dat een vrouw het ook als pijnlijk ervaart wanneer ze een dikke bolus naar buiten perst.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:15 schreef Joe-Momma het volgende:
Omdat wanneer ik een harde drol uitpers het pijn doet en dus niet lekker is. Waarom in gods naam vrijwillig iets in m'n kakspier steken.
Waarom ik het dan wel bij m'n vriendin wil doen??
Daar gaat het hier niet om.
In het ejaculeren bedoel je? Kan ook zonder...quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:09 schreef Daniel1976 het volgende:
mannen geven, vrouwen nemen, zo werkt dat toch?
Omdat die mannen geen homo zijn. zoals jij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:04 schreef tja77 het volgende:
Je hoort mannen vaak zeggen dat ze het heerlijk vinden om hun vriendin of scharrel ff lekker in de kont te neuken. Als ik dan vraag of dat hun vriendin het net zo heerlijk ervaren, weten ze daar vaak geen antwoord op te geven, of je krijgt te horen dat ze het niet zo lekker vinden als vaginaal neuken. Sommige dames vinden anaal wel lekkerder.
Als ik vraag hoe hun het zelf vinden om een (voorbind)dildo in hun kont te hebben, heb ik nog nooit gehoord dat ze dat fijn vonden, en word vaak gezegd "ik ben toch geen homo"
Dus waarom, word het normaal gevonden dat een vrouw het toelaat, en een man niet?
Menig man wil hun lul maar al te graag in het vrouwenkontje proppen, maar zodra er iets in de buurt van hun eigen kringspier komt, word deze kwampachtig samengetrokken.
Waarom?
Onzin natuurlijk. Mannen vallen op vrouwen, dus zien er over het algemeen niks in om door een vent genaaid te worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat verandert toch niks aan het gevoel ervan. Er zijn hetero vrouwen die het heerlijk vinden, dan zouden er toch net zoveel hetero mannen moeten zijn die het gevoel heerlijk moeten vinden?
Sorry voor je, ik ben hetero.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat die mannen geen homo zijn. zoals jij.
Als jij het lekker vindt om in je kontje genomen te worden dan moet je toch eens achter je oren gaan krabben en over de bovenstaande statement gaan nadenken.quote:
Vrouwen poepen niet! Hoax.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw het ook als pijnlijk ervaart wanneer ze een dikke bolus naar buiten perst.
Waar staat het dat ik dat lekker vind?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Als jij het lekker vindt om in je kontje genomen te worden dan moet je toch eens achter je oren gaan krabben en over de bovenstaande statement gaan nadenken.
Gaan we weer *zucht*quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat die mannen geen homo zijn. zoals jij.
Er stond dildo, geen piemel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
+1 bips sex
-10 bips sex in mijn bips.
vinger tot daar aantoe.. prostaat ect
maar een heule piemel .. lama :S
Er zijn voldoende seks standjes te bedenken, waarbij de vrouw het 1 en ander bepaalt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:30 schreef Kabolter het volgende:
Het lijkt mij als man sowieso al niet fijn om genomen te worden. Of het nou mogelijk is of niet.
Die gedachte alleen al staat mij niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |